Main Content:

  Afişează mesaje
Pagini: 1 2 [3] 4 5 ... 22
31  Discutii generale / Totul despre Revolutie si Revolutionari / Răspuns: Prietenii Revolutiei Romane acum si pe Facebook! : Decembrie 14, 2012, 16:00:43
 Frati Revolutionari Curba de Sacrificiu impusa de Baroso & Co.si insusita de lingaul si tradatorul de neam si de tara,Ponta in schimbul fotolilui de Prim Ministru al Romaniei,a devenit realitate in urma publicarii in Monitorul Oficial al Ordonantei de Urgenta Nr.84/2012 din 13 Dec.2012,cu numarul 845/13.Dec.2012.
Aceasta Ordonanta de Urgenta prelungeste Regimul de Austeritate SEVERA,impusa de Guvernul Boc,asupra poporului Roman ducand prin efectele ei la Agravarea Crizei Economice din Romania si la grave tulburari sociale.Toate promisiunile Liderilor USL sau dovedit minciuni ORDINARE,cu scopul pervers de a ne fura voturile,acum sau vazut cu "PORCII IN CARUTA"(parlament) si ne-au tras-o fara rusine,pe fata la vedere.
Concluziile le trageti singuri,astept propuneri si comentarii.
Alexandru,
Bucuresti,14.Dec.2012.
https://www.facebook.com/PortalulRevolutieiRomaneDec1989
32  Discutii generale / Totul despre Revolutie si Revolutionari / Răspuns: Prietenii Revolutiei Romane acum si pe Facebook! : Decembrie 14, 2012, 01:16:34
    Frati Revolutionari Curba de Sacrificiu impusa de Baroso & Co.si insusita de lingaul si tradatorul de neam si de tara,de Domnul Ponta in schimbul fotolilui de Prim Ministru al Romaniei,a devenit realitate in urma publicarii in Monitorul Oficial al Ordonantei de Urgenta Nr.84/2012 din 13 Dec.2012,cu numarul 845/13.Dec.2012.
Aceasta Ordonanta de Urgenta prelungeste Regimul de Austeritate SEVERA,impusa de Guvernul Boc,asupra poporului Roman ducand prin efectele ei la Agravarea Crizei Economice din Romania si la grave tulburari sociale.Toate promisiunile Liderilor USL sau dovedit minciuni ORDINARE,cu scopul pervers de a ne fura voturile,acum sau vazut cu "PORCII IN CARUTA"(parlament) si ne-au tras-o fara rusine,pe fata la vedere.
Concluziile le trageti singuri,astept propuneri si comentarii.
Alexandru,
Bucuresti,14.Dec.2012.
https://www.facebook.com/PortalulRevolutieiRomaneDec1989
33  Discutii generale / Totul despre Revolutie si Revolutionari / Răspuns: Jos PONTA : Decembrie 13, 2012, 15:50:39
TINELE,unde sa mai emigram la varsta noastra si in plus noi avem familiile aici,copii nepoti,crezi tu ca cei de afara ii intereseaza de suferintele noastre?
Ei au problemele lor si mai mult o parte dintre "Romanii nostrii"ne fac tara de rusine, zilnic auzim si vedem stri despre faradelegile facute de acestia.
Altfel multumim pentru urari si doar printr-o lupta comuna putem sa ne mai promiovam imaginea nostra.

PS;Acum la Comemorari ar trebuii sa nu-i lasam sa depuna coroane pe cei de la Guvern,Presedentie si Parlamentul Romaniei,nici de la JANDARMI care ne-au ciomagit si amendat oridecate ori am protestat pentru drepturile noastre.

Alexandru
Bucuresti
13.Dec.2012
https://www.facebook.com/PortalulRevolutieiRomaneDec1989
34  Discutii generale / Totul despre Revolutie si Revolutionari / Răspuns: Legea nr. 283/2011 se aplica si in 2013.E oficial! : Decembrie 13, 2012, 15:06:16
Domnule"Neica Nimeni"
Eu i-am dat in judecata in toamna acestui an si mau programat la instanta dupa un an si jumatate,adica in Dec.2013.Probabil ca stiau si de aceasta prorograre.
Pai sa mai avem incredere in JUSTITIA ROMANA?

Alexandru,din Bucuresti
13.Dec.2013
https://www.facebook.com/PortalulRevolutieiRomaneDec1989
35  Discutii generale / Totul despre Revolutie si Revolutionari / Răspuns: CONSFATUIRI PE TEME JURIDICE : Decembrie 13, 2012, 14:42:39
Cerere tip pentru acordarea unei Audiente la Ministerul Finantelor Publice de catre Asociatiile de Revolutionari pentru a ne sutine drepturile LEGITIME conferite de LEGEA 341/2004,avind in vedere ca acest Proiect de Ordonanta este supus DEZBATERII PUBLICE.
Acest formular este redactat de catre un Avocat specializat in Problemele Revolutionarilor Romani privind drepturile conferite de Legea 341/2004.

CĂTRE,
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
DOMNULUI MINISTRU DE FINANTE


Subscrisa Asociatia de Revoluţionari din România, prin preşedinte,
cu sediul …….în calitate de reprezentant al ………………341/2004, formulăm prezenta ,

CERERE

Prin care solicităm in conformitate cu legea transparentei decizionale, sa acordati de urgenta audienta la o data fixata si comunicata catre subscrisa pentru a discuta despre proiectul de ordonanta de urgenta privind stabilirea salariilor personalului din sectorul bugetar în anul 2013, prorogarea unor termene din acte normative, precum şi unele măsuri fiscal-bugetare a fost publicat pe site-ul www.mfinante.ro in data de 12 decembrie.
Întrucât prevederile acesteui proiect vizează interesul unei categorii sociale care in decembrie 89 si-a riscat viata si libertatea pentru ca azi, 14 decembrie 2012, USL sa castige alegerile in mod liber si democratic
Urgenta si necesitatea unei intrevederi rezulta din faptul ca acordarea indemnizatiei reparatorii, ce se cuvine, in baza dispozitiilor prevazute de: art. 4 alin.3, care prevede la art. 4 alin 4 ca persoanele care au obţinut titlurile prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. b) pct. 3 beneficiaza de o indemnizaţie lunară reparatorie, calculată prin aplicarea coeficientului de 1,10 la salariul mediu brut pe economie din luna anterioară celei în care se face plata, beneficiază persoanele care au un venit mai mic decât salariul mediu brut pe economie, , prin proiectul de OUG supus dezbaterii publice, va fi sistata si in anul 2013.
Consideram ca sistarea indemnizatiei ce li se cuvine in temeiul legii 341/2004 s-a realizat in mod abuziv si discretionar, pornind de la urmatoarele considerente :
Legea 341/2004 prevede prin textul sau prevederile legii se aplica prin respectarea urmatoarelor principii :
a) respectul si gratitudinea fata de eroii-martiri si luptatorii participanti la actiunile desfasurate pentru victoria Revolutiei romane din decembrie 1989 si grija fata de urmasii eroilor-martiri;
b) respectarea adevarului istoric prin aprofundarea documentarii privind Revolutia romana din decembrie 1989;
c) diferentierea etapelor Revolutiei;
d) stabilirea categoriilor de luptatori, prin diferentierea angajarii si participarii la actiunile desfasurate pentru victoria Revolutiei;
e) diferentierea intre civili si militari privind etapele participarii si formele de angajare in actiunile desfasurate pentru victoria Revolutiei;
f) echitate in acordarea drepturilor prevazute de prezenta lege.
Consideram ca odata consacrate prin lege aceste principii trebuiau respectate si trebuiau tratati in mod echitabil toti beneficiarii legii.
Este inadmisibil ca unora dintre beneficiari sa li se suspende drepul prevazut in lege in totalitate pentru doi ani consecutive, iar alte categorii sa beneficieze in continuare de respecul si gratitudinea prevazuta in principiile de baza ale legii, in conditiile in care legea 341/2004 nu este o lege cu caracter social si este o lege care are ca fundament respectul si gratitudinea fata de eroii-martiri si luptatorii participanti la actiunile desfasurate pentru Victoria Revolutiei Romane din Decembrie 1989 si grija fata de urmasii eroilor-martiri;
Precizam ca masurile impuse prin legea 283/2011 sunt masuri abuzive, discriminatorii, vizavii de beneficiarii legii 341/2004, incalcand art. 14 din CEDO prin care este interzisa orice forma de discriminare.
Orice derogare de la dispozitiile Conventiei, se face cu respectarea procedurii prevazute la art. 15. din Conventie, procedura care nu a fost respectata de Romania.
Mai mult prin suspendare indemnizatiei mi s-auincalcat dreptul constitutional , prevazut de art 16 din Constitutie, care confera egalitate de drepturi in fata legii si a autoritatilor, fara privilegii si discriminari, tuturor cetatenilor .
Va aducem la cunostiinta ca o msa importanta dintre luptatorii cu merite deosebite se afla in pragul disperarii, neputand sa isi gaseasca un loc de munca, pentru asi asigura cele necesare existentei lor si familiilor, fiind in pragul disperarii.
In speranta ca veti considera oportuna dezbatera proiectului de orgonanta de urgenta cu subscrisa va rugam sa ne acordati de indata o audienta.



Data: Semnătura,

http://www.mfinante.ro/
www.mfinante.ro
36  Discutii generale / Totul despre Revolutie si Revolutionari / Răspuns: Prietenii Revolutiei Romane acum si pe Facebook! : Decembrie 13, 2012, 14:40:13
Cerere tip pentru acordarea unei Audiente la Ministerul Finantelor Publice de catre Asociatiile de Revolutionari pentru a ne sutine drepturile LEGITIME conferite de LEGEA 341/2004,avind in vedere ca acest Proiect de Ordonanta este supus DEZBATERII PUBLICE.

CĂTRE,
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
DOMNULUI MINISTRU DE FINANTE


Subscrisa Asociatia de Revoluţionari din România, prin preşedinte,
cu sediul …….în calitate de reprezentant al ………………341/2004, formulăm prezenta ,

CERERE

Prin care solicităm in conformitate cu legea transparentei decizionale, sa acordati de urgenta audienta la o data fixata si comunicata catre subscrisa pentru a discuta despre proiectul de ordonanta de urgenta privind stabilirea salariilor personalului din sectorul bugetar în anul 2013, prorogarea unor termene din acte normative, precum şi unele măsuri fiscal-bugetare a fost publicat pe site-ul www.mfinante.ro in data de 12 decembrie.
Întrucât prevederile acesteui proiect vizează interesul unei categorii sociale care in decembrie 89 si-a riscat viata si libertatea pentru ca azi, 14 decembrie 2012, USL sa castige alegerile in mod liber si democratic
Urgenta si necesitatea unei intrevederi rezulta din faptul ca acordarea indemnizatiei reparatorii, ce se cuvine, in baza dispozitiilor prevazute de: art. 4 alin.3, care prevede la art. 4 alin 4 ca persoanele care au obţinut titlurile prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. b) pct. 3 beneficiaza de o indemnizaţie lunară reparatorie, calculată prin aplicarea coeficientului de 1,10 la salariul mediu brut pe economie din luna anterioară celei în care se face plata, beneficiază persoanele care au un venit mai mic decât salariul mediu brut pe economie, , prin proiectul de OUG supus dezbaterii publice, va fi sistata si in anul 2013.
Consideram ca sistarea indemnizatiei ce li se cuvine in temeiul legii 341/2004 s-a realizat in mod abuziv si discretionar, pornind de la urmatoarele considerente :
Legea 341/2004 prevede prin textul sau prevederile legii se aplica prin respectarea urmatoarelor principii :
a) respectul si gratitudinea fata de eroii-martiri si luptatorii participanti la actiunile desfasurate pentru victoria Revolutiei romane din decembrie 1989 si grija fata de urmasii eroilor-martiri;
b) respectarea adevarului istoric prin aprofundarea documentarii privind Revolutia romana din decembrie 1989;
c) diferentierea etapelor Revolutiei;
d) stabilirea categoriilor de luptatori, prin diferentierea angajarii si participarii la actiunile desfasurate pentru victoria Revolutiei;
e) diferentierea intre civili si militari privind etapele participarii si formele de angajare in actiunile desfasurate pentru victoria Revolutiei;
f) echitate in acordarea drepturilor prevazute de prezenta lege.
Consideram ca odata consacrate prin lege aceste principii trebuiau respectate si trebuiau tratati in mod echitabil toti beneficiarii legii.
Este inadmisibil ca unora dintre beneficiari sa li se suspende drepul prevazut in lege in totalitate pentru doi ani consecutive, iar alte categorii sa beneficieze in continuare de respecul si gratitudinea prevazuta in principiile de baza ale legii, in conditiile in care legea 341/2004 nu este o lege cu caracter social si este o lege care are ca fundament respectul si gratitudinea fata de eroii-martiri si luptatorii participanti la actiunile desfasurate pentru Victoria Revolutiei Romane din Decembrie 1989 si grija fata de urmasii eroilor-martiri;
Precizam ca masurile impuse prin legea 283/2011 sunt masuri abuzive, discriminatorii, vizavii de beneficiarii legii 341/2004, incalcand art. 14 din CEDO prin care este interzisa orice forma de discriminare.
Orice derogare de la dispozitiile Conventiei, se face cu respectarea procedurii prevazute la art. 15. din Conventie, procedura care nu a fost respectata de Romania.
Mai mult prin suspendare indemnizatiei mi s-auincalcat dreptul constitutional , prevazut de art 16 din Constitutie, care confera egalitate de drepturi in fata legii si a autoritatilor, fara privilegii si discriminari, tuturor cetatenilor .
Va aducem la cunostiinta ca o msa importanta dintre luptatorii cu merite deosebite se afla in pragul disperarii, neputand sa isi gaseasca un loc de munca, pentru asi asigura cele necesare existentei lor si familiilor, fiind in pragul disperarii.
In speranta ca veti considera oportuna dezbatera proiectului de orgonanta de urgenta cu subscrisa va rugam sa ne acordati de indata o audienta.


Data: Semnătura,


http://www.mfinante.ro/
www.mfinante.ro
37  Discutii generale / Totul despre Revolutie si Revolutionari / Răspuns: Prietenii Revolutiei Romane acum si pe Facebook! : Decembrie 12, 2012, 17:33:06
Iata si Ordonanta de Urgenta semnata de PONTA;

  GUVERNUL ROMÂNIEI
ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ
privind stabilirea salariilor personalului din sectorul bugetar în anul 2013, prorogarea
unor termene din acte normative, precum şi unele măsuri fiscal-bugetare 
Luând în considerare riscul ca la data de 1 ianuarie 2013 să nu existe politici fiscale
şi bugetare asumate prin Programul de guvernare de către noul Guvern,
Având în vedere că prin Legea nr. 283/2011 privind aprobarea Ordonanţei de
urgenţă a Guvernului nr. 80/2010 pentru completarea art. 11 din Ordonanţa de urgenţă a
Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul
bugetar, au fost aprobate măsurile privind salarizarea în anul 2012 a personalului bugetar
precum  şi alte măsuri fiscal-bugetare, care îşi încetează aplicabilitatea la data de 31
decembrie 2012,
Ţinând cont că neadoptarea acestor măsuri şi pentru anul 2013 ar genera un impact
suplimentar asupra cheltuielilor bugetare şi respectiv asupra deficitului bugetar de 6,8%
din produsul intern brut, afectând în mod  semnificativ sustenabilitatea finanţelor publice,
Având în vedere prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 21/2012 pentru
suspendarea aplicării dispoziţiilor Legii nr. 148/2012 privind înregistrarea operaţiunilor
comerciale prin mijloace electronice, dar şi necesitatea compatibilizării dispoziţiior Legii
nr. 148/2012 cu Directiva  2006/112/CE în ceea ce priveşte facturarea  şi arhivarea
electronică a facturilor,
Întrucât aceste elemente vizează interesul general public şi constituie situaţii de
urgenţă şi extraordinare a căror reglementare nu poate fi amânată,
În temeiul art.115 alin.(4) din Constituţia României, republicată, 
      Guvernul României adoptă prezenta ordonanţă de urgenţă. 2
CAPITOLUL I
Măsuri  în domeniul  salarizării personalului din sectorul bugetar în anul 2013
     
Art. 1   – În anul 2013  se menţin în plată la nivelul acordat pentru luna decembrie
2012 drepturile prevăzute la art.1, art.3, art.4  şi art.5 din Ordonanţa de urgenţă a
Guvernului nr.19/2012 privind aprobarea unor măsuri pentru recuperarea reducerilor
salariale. 
   
Art. 2 –  Prevederile art. 7 alin. (1) din  Ordonanţa de urgenţă a Guvernului
nr.19/2012 privind aprobarea unor măsuri pentru recuperarea reducerilor salariale  şi  ale
art.1 alin.(4) şi (5), art. 2, art.3, art. 4 alin. (1) şi (2), art. 6, art. 7, art. 9, art.11, art. 12
alin.(2) şi art.13 ale art.II din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 80/2010 pentru
completarea art. 11 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind
reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, precum şi pentru instituirea
altor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări şi completări prin
Legea nr. 283/2011, se aplică în mod corespunzător  şi în anul  2013.
     Art. 3 - În anul 2013, pentru personalul militar, poliţiştii şi funcţionarii publici cu
statut special din sistemul administraţiei penitenciare, indemnizaţiile, compensaţiile,
sporurile, primele, ajutoarele, plăţile compensatorii, despăgubirile, compensaţiile lunare
pentru chirie şi alte drepturi acordate potrivit actelor normative în vigoare se stabilesc în
raport cu nivelul bazei de calcul al acestora utilizate pentru luna decembrie 2011.
Art. 4 - Pentru personalul din autorităţile şi instituţiile publice finanţate integral
din venituri proprii, aflate în subordinea,  sub autoritatea, în coordonarea Guvernului,
ministerelor şi a celorlalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi
locale, precum  şi din cele aflate în coordonarea primului-ministru  şi cele aflate sub
controlul Parlamentului, ale cărui contracte colective de muncă îşi încetează valabilitatea
după data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă, salariile se stabilesc
potrivit anexei nr. VIII la Legea-cadru nr. 284/2010, cu modificările ulterioare,
utilizându-se  coeficienţii de ierarhizare corespunzători claselor de salarizare prevăzuţi în
această anexă şi valoarea de referinţă prevăzută la art. 10 alin. (4) din Legea-cadru nr.
284/2010, cu modificările ulterioare.
     Art. 5 -  Prevederile art. 21 din Legea-cadru nr. 284/2010, cu modificările
ulterioare, se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2014.
CAPITOLUL II
Măsuri  fiscal-bugetare 3
Art. 6 - Începând cu data de 1 ianuarie 2013 şi până la data de 1 ianuarie 2014,
aplicarea dispoziţiilor Legii nr. 148/2012 privind înregistrarea operaţiunilor comerciale
prin mijloace electronice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 509
din 24 iulie 2012, se suspendă.
Art. 7 - După articolul 111  din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul
de procedură fiscală, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 513 din
31 iulie 2007, cu modificările  şi completările ulterioare, se introduce un nou articol,
articolul 111
1
, cu următorul cuprins:
    „ART.  111
1
Prevederi speciale privind scadenţa şi declararea creanţelor fiscale
Creanţele fiscale pentru care, potrivit Codului fiscal sau altor legi care le
reglementează, scadenţa  şi termenul de declarare se împlinesc la 25 decembrie, sunt
scadente  şi se declară până la data de 21 decembrie. În situaţia în care data de 21
decembrie este zi nelucrătoare, creanţele fiscale sunt scadente şi se declară până în ultima
zi lucrătoare anterioară datei de 21 decembrie.”. 
Art. 8 – Articolul 37  şi articolul 38 din Legea nr.197/2012 privind asigurarea
calității în serviciile sociale, publicată în Monitorul Oficial al României , Partea I, nr.754
din 9 noiembrie 2012, se modifică şi vor avea următorul cuprins:
„Art. 37 - Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale elaborează până la data
de 1 martie 2013:
    a) normele metodologice de aplicare a prezentei legi, care se aprobă prin
hotărâre a Guvernului;
    b) proiectul de act normativ de completare a Hotărârii Guvernului nr. 11/2009
privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu
modificările  şi completările ulterioare, cu atribuţiile referitoare la activităţile de
standardizare şi acreditare prevăzute la art. 20.
   Art. 38 - Prezenta lege intră în vigoare la data de 1 iunie 2013, cu excepţia
dispoziţiilor art. 37, care intră în vigoare în termen de 3 zile de la data publicării în
Monitorul Oficial al României, Partea I.”
   Art. 9 –Prevederile art.15, art. 18, art.19 şi art. 20 ale art.II din Ordonanţa de
urgenţă a Guvernului nr. 80/2010 pentru completarea art. 11 din Ordonanţa de urgenţă a
Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul
bugetar, precum  şi pentru instituirea altor măsuri financiare în domeniul bugetar,
aprobată cu modificări  şi completări prin Legea nr. 283/2011, se aplică în mod
corespunzător  şi în anul  2013.
   4
    Art. 10 - În anul 2013 se menţin în plată la nivelul acordat pentru luna decembrie
2012 următoarele drepturi:
   a) indemnizaţiile prevăzute de Decretul - Lege nr. 118/1990 privind acordarea unor
drepturi persoanelor persecutate din motive politice de dictatura instaurată cu începere de
la 6 martie 1945, precum şi celor deportate în străinătate ori constituite în prizonieri,
republicat; 
   b) drepturile prevăzute de Legea nr. 49/1991 privind acordarea de indemnizaţii şi
sporuri invalizilor, veteranilor  şi văduvelor de război  şi Legea nr. 44/1994 privind
veteranii de război, precum  şi unele drepturi ale invalizilor  şi văduvelor de război,
republicată;
   c) indemnizaţiile prevăzute de Ordonanţa Guvernului nr. 105/1999 privind
acordarea unor drepturi persoanelor persecutate de către regimurile instaurate în România
cu începere de la 6 septembrie 1940 până la 6 martie 1945 din motive etnice, aprobată cu
modificări prin Legea nr.189/2000;
   d) indemnizaţiile prevăzute de Legea nr. 309/2002 privind recunoaşterea  şi
acordarea unor drepturi persoanelor care au efectuat stagiul militar în cadrul Direcţiei
Generale a Serviciului Muncii în perioada 1950 – 1961; 
   e) indemnizaţia prevăzută de Legea nr. 109/2005 privind instituirea indemnizaţiei
pentru activitatea de liber-profesionist a artiştilor interpreţi sau executanţi din România;
 f) cuantumul indemnizaţiei preşedintelui Consiliului Naţional al Persoanelor
Vârstnice.
CAPITOLUL III
Prorogarea unor termen din acte normative
   Art. 11 -   Termenul prevăzut la art. 361 alin. (3) lit. g) din Legea educaţiei
naţionale nr.1/2011, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.18 din 10
ianuarie 2011,  se prorogă până la data de 1 ianuarie  2014.
       
PRIM – MINISTRU
VICTOR – VIOREL PONTA
38  Discutii generale / Totul despre Revolutie si Revolutionari / Răspuns: Prietenii Revolutiei Romane acum si pe Facebook! : Decembrie 12, 2012, 17:29:36
Domnul Perju a avut DREPTATE,Legea lui Boc,283/2011 se proroga si in 2013,iata nota de fundamentare;

NOTA DE FUNDAMENTARE
Secţiunea 1
Titlul prezentului act normativ
ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ
privind stabilirea salariilor personalului din sectorul bugetar în anul 2013,
prorogarea unor termene din acte normative, precum şi unele măsuri fiscal-bugetare 
Secţiunea a 2-a
Motivul emiterii actului normativ
1. Descrierea situaţiei actuale
Potrivit art. 110 din Constituţia României, republicată, Guvernul îşi exercită mandatul
până la data validării alegerilor parlamentare generale  şi de la această data până la
depunerea jurământului de membrii  noului Guvern, îndeplineşte numai actele necesare
pentru administrarea treburilor publice. 
În data de 9 decembrie 2012 s-au desfăşurat alegerile pentru Camera Deputaţilor  şi
Senat. Practica curentă a demonstrat că procedurile privind constituirea noului Parlament,
precum şi cele de numire şi investire a noului Guvern durează uneori şi mai mult de 30 de
zile.  Ca urmare, există riscul ca la 1 ianuarie 2013 să nu existe un program de guvernare
acceptat de Parlament.
Potrivit alin.(1) al art. 7 din Legea-cadru nr. 284/2010, aplicarea prevederilor acestei legi
se realizează etapizat, prin modificarea succesivă, după caz, a salariilor de bază, soldelor
funcţiilor de bază/salariilor funcţiilor de bază şi a indemnizaţiilor lunare de încadrare, prin legi
speciale anuale de aplicare.
Prin Legea nr. 283/2011 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.
80/2010 pentru completarea art. 11 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008
privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar au fost aprobate măsurile
privind salarizarea în anul 2012 a personalului bugetar precum şi alte măsuri fiscal-bugetare,
care îşi încetează aplicabilitatea la data de 31 decembrie 2012.
În acest context,  şi având în vedere lipsa unor politici publice în domeniul economic,
fiscal  şi bugetar acceptate potrivit legii fundamentale, se impune promovarea unor măsuri
legislative prin care să se prevadă menţinerea, începând cu data de 1 ianuarie 2013, a
drepturilor salariale ale personalului bugetar la nivelul lunii decembrie 2012, precum  şi a
celorlalte măsuri aprobate prin Legea nr. 283/2012, urmând ca noul Guvern să promoveze
modificările legislative potrivit politicilor din programul său de guvernare.
De asemenea, prin Ordonanţa Guvernului  nr. 15/2012 pentru modificarea  şi
completarea Legii nr. 571/2003 privind  Codul fiscal, a fost armonizată legislaţia naţională
privind facturarea electronică cu prevederile comunitare în domeniu, prin transpunerea Directivei 2010/45/CE  de modificare a Directivei 2006/112/CE privind sistemul comun al
taxei pe valoarea adăugată în ceea ce priveşte normele privind facturarea,  prevederi care
intră în vigoare la data de 1 ianuarie 2013.
 
Prin Legea nr. 148/2012 privind înregistrarea operaţiunilor comerciale prin mijloace
electronice au fost aduse importante modificări regimului juridic aplicabil activităţilor de
emitere, transmitere  şi arhivare a facturilor electronice,  dintre care o parte importantă
contravin acquis-ului comunitar transpus în legislaţia naţională prin Ordonanţa Guvernului  nr.
15/2012. Aplicarea acestei legi a fost suspendată  până la 1 ianuarie 2013 prin Ordonanţa
Guvernului nr. 21/2012 pentru suspendarea aplicării dispoziţiilor Legii nr. 148/2012 privind
înregistrarea operaţiunilor comerciale prin mijloace electronice.
         
        2. Schimbări preconizate
      Prin proiectul de ordonanţă de urgenţă se propun următoarele:
      1. Reglementări privind salarizarea personalului din sectorul bugetar pentru anul 2013:
1.1. Cuantumul brut al salariilor de bază/soldelor funcţiei de bază/salariilor funcţiei de
bază/indemnizaţiilor de încadrare/salariilor de încadrare, sporurilor, indemnizaţiilor,
compensaţiilor  şi al celorlalte elemente ale sistemului de salarizare de care beneficiază
personalul plătit din fonduri publice se menţine la nivelul stabilit pentru luna decembrie 2012;
            1.2. Cuantumul compensaţiei băneşti, respectiv al alocaţiei valorice pentru drepturile
de hrană şi, respectiv, valoarea financiară anuală a normelor de echipare, valoarea financiară
a drepturilor de echipament precum  şi precum  şi alte drepturi se menţine la nivelul stabilit
pentru luna decembrie 2012;
           1.3. Valoarea de referinţă se menţine la 600 lei. Valoarea de referinţă şi coeficienţii de
ierarhizare corespunzători claselor de salarizare prevăzuţi în anexele la Legea-cadru nr.
284/2010, cu modificările ulterioare, nu se aplică ;
           1.4. Aplicarea în mod corespunzător în anul 2013 a prevederilor art. 7 alin. (1) din 
Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.19/2012  privind aprobarea unor măsuri pentru
recuperarea reducerilor salariale  şi  ale art. 1 alin.(4) şi (5), art. 2, art.3, art. 4 alin. (1) şi (2) ,
art. 6, art. 7, art. 9,  art.11, art. 12 alin.(2)  şi art.13 ale art.II din Ordonanţa de urgenţă a
Guvernului nr. 80/2010 pentru completarea art. 11 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.
37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, precum şi pentru
instituirea altor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări  şi completări
prin Legea nr. 283/2011;
            1.5. Amânarea, în continuare, a aplicării prevederilor art. 21 din Legea-cadru nr.
284/2010, cu modificările ulterioare;     
   
     2. Măsuri fiscal-bugetare:
          2.1. Suspendarea prevederilor Legii nr. 148/2012 până la data de  1 ianuarie 2014,
pentru compatibilizarea dispoziţiilor acestei legi cu Directiva 2006/112/CE în ceea ce priveşte
facturarea şi arhivarea electronică a facturilor;
         2.2. Pentru asigurarea unei bune execuţii bugetare în contextul sărbătorilor de sfârşit de
an, se propune să se reglementeze un termen special general de plată şi declarare pentru
creanţele fiscale a căror scadenţă se împlineşte la data de 25 decembrie;
         2.3. Aplicarea în mod corespunzător în anul 2013 a prevederilor art.15, art. 18, art.19 şi
art. 20 ale art.II din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 80/2010 pentru completarea art. 11 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri
financiare în domeniul bugetar, precum  şi pentru instituirea altor măsuri financiare în
domeniul bugetar, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 283/2011;
        2.4. Menţinerea la nivelul acordat pentru luna decembrie 2012 a următoarelor drepturi:
indemnizaţia preşedintelui Consiliului Naţional al Persoanelor Vârstnice, indemnizaţiile
prevăzute de Decretul - Lege nr. 118/1990 privind acordarea unor drepturi persoanelor
persecutate din motive politice de dictatura instaurată cu începere de la 6 martie 1945,
precum  şi celor deportate în străinătate ori constituite în prizonieri, republicat, drepturile
prevăzute de Legea nr. 49/1991 privind acordarea de indemnizaţii  şi sporuri invalizilor,
veteranilor şi văduvelor de război şi Legea nr. 44/1994 privind veteranii de război, precum şi
unele drepturi ale invalizilor şi văduvelor de război, republicată, indemnizaţiile prevăzute de
Ordonanţa Guvernului nr. 105/1999 privind acordarea unor drepturi persoanelor persecutate
de către regimurile instaurate  în România cu începere de  la 6 septembrie 1940 până la 6
martie 1945 din motive etnice, aprobată cu modificări prin Legea nr.189/2000, indemnizaţiile
prevăzute de Legea nr. 309/2002 privind recunoaşterea  şi acordarea unor drepturi
persoanelor care au efectuat stagiul militar în cadrul Direcţiei Generale a Serviciului Muncii în
perioada 1950 – 1961, indemnizaţia prevăzută de Legea nr. 109/2005 privind instituirea
indemnizaţiei pentru activitatea de liber-profesionist a artiştilor interpreţi sau executanţi din
România.
        2.5.  Modificarea datei de intrare în vigoare a Legii nr. 197/2012 privind asigurarea
calității în serviciile sociale de la 1 ianuarie 2013 la 1 iunie 2013, precum şi a unor termene
de elaborare de către Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale a unor acte normative
necesare aplicării acestei legi.
        3.  Prorogarea, în continuare, a termenului prevăzut la art. 361 alin. (3) lit. g) din Legea
educaţiei naţionale nr.1/2011.
3. Alte informaţii
 În situaţia în care măsurile mai sus menţionate nu ar fi prelungite  şi pentru anul 2013
cheltuielile bugetului general consolidat s-ar majora cu cca. 44,3 miliarde lei reprezentând
6,8% din PIB.  Aceste cheltuieli suplimentare sunt nesustenabile din punct de vedere
financiar.
Secţiunea a 3-a
Impactul socioeconomic al prezentului act normativ
1. Impactul macroeconomic
1
1
. Impactul asupra mediului concurenţial şi domeniului ajutoarelor de stat
2. Impactul asupra mediului de afaceri
3. Impactul social
4. Impactul asupra mediului
5. Alte informaţii
Secţiunea a 4-a Impactul financiar asupra bugetului general consolidat, atât pe termen scurt, pentru
anul curent cât şi pe termen lung ( pe 5 ani )
- miliarde lei -
Indicatori Anul
curent
Următorii 4 ani Media
2013 2014 2015 2016  pe 5 ani
1 2 3 4 5 6 7
1.Modificări ale veniturilor 
bugetului general consolidat
2. Modificări ale cheltuielilor
bugetului general consolidat
-44,3 
3. Impact financiar (3=1-2) 44,3 
4. Propuneri pentru acoperirea
creşterii cheltuielilor bugetare
5. Propuneri pentru a compensa
reducerea veniturilor bugetare
6. Calcule detaliate privind
fundamentarea modificărilor
veniturilor şi/sau cheltuielilor
bugetare
7. Alte informaţii
Secţiunea a 5-a
Efectele prezentului act normativ asupra legislaţiei în vigoare
1. Măsuri normative necesare pentru aplicarea prevederilor proiectului de act
normativ:
    a) acte normative în vigoare ce vor fi modificate sau abrogate ca urmare a intrării în
vigoare a proiectului de act normativ
               - se completează Ordonanţa Guvernului nr.92/2003  privind Codul de procedură
fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
                - se modifică Legea nr.197/2012 privind asigurarea calităţii în domeniul serviciilor
sociale
    b) acte normative ce urmează a fi elaborate în vederea implementării noilor
dispoziţii;
   
2. Conformitatea proiectului  de act normativ cu legislaţia comunitară în cazul
proiectelor ce transpun prevederi comunitare
Nu este cazul.
3. Măsuri normative necesare aplicării directe a actelor normative comunitare 
4. Hotărâri ale  Curţii de Justiţie a Uniunii  Europene 
Proiectul de act normativ nu se referă la acest subiect.
5. Alte acte normative şi/sau documente internaţionale din care decurg angajamente
Proiectul de act normativ nu se referă la acest subiect
6. Alte informaţii
Secţiunea a 6-a
Consultări efectuate în vederea elaborării prezentului act normativ 1. Informaţii privind procesul de consultare cu organizaţiile neguvernamentale,
institute de cercetare şi alte organisme implicate 
Nu este cazul
2. Fundamentarea alegerii organizaţiilor cu care a avut loc consultarea precum  şi a
modului în care activitatea acestor organizaţii este legată de obiectul proiectului de act
normativ
Proiectul de act normativ nu se referă la acest subiect.
3. Consultările organizate cu autorităţile administraţiei publice locale, în situaţia în care
proiectul de act normativ are ca obiect activităţi ale acestor autorităţi, în condiţiile
Hotărârii Guvernului nr. 521/2005 privind procedura de consultare a structurilor
asociative ale autorităţilor administraţiei publice locale la elaborarea proiectelor de
acte normative
4. Consultările desfăşurate în cadrul consiliilor interministeriale în conformitate cu
prevederile Hotărârii Guvernului nr. 750/2005 privind constituirea consiliilor
interministeriale permanente
Proiectul de act normativ nu se refera la acest subiect.
5. Informaţii privind avizarea de către:
a) Consiliul Legislativ 
b) Consiliul Suprem de Apărare a Ţării
c) Consiliul Economic şi Social
d) Consiliul Concurenţei 
e) Curtea de Conturi
Proiectul de act normativ a fost  avizat de Consiliul Legislativ.
6. Alte informaţii
Proiectul de act normativ a fost avizat de Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul din
punctul de vedere al oportunităţii promovării acestuia.
Secţiunea a 7-a
Activităţi de informare publică privind elaborarea
şi implementarea proiectului de act normativ
1. Informarea societăţii civile cu privire la necesitatea elaborării proiectului de act
normativ
2. Informarea societăţii civile cu privire la eventualul impact asupra mediului în urma
implementării proiectului de act normativ, precum  şi efectele asupra sănătăţii  şi
securităţii cetăţenilor sau diversităţii biologice 
Proiectul de act normativ nu se refera la acest subiect.
3.  Alte informaţii Secţiunea a 8-a
Măsuri de implementare
1. Măsurile de punere în aplicare a     proiectului de act normativ de      către autorităţile
administraţiei   publice centrale şi/sau locale     înfiinţarea unor noi   sau extinderea
competenţelor   instituţiilor existente - Nu este cazul.
2. Alte informaţii                   
   
Faţă de cele prezentate, propunem adoptarea prezentei  ordonanţe de urgenţă
privind stabilirea salariilor personalului din sectorul bugetar în anul 2013, prorogarea unor
termene din acte normative, precum şi unele măsuri fiscal-bugetare 
VICEPRIM - MINISTRU
MINISTRUL FINANŢELOR PUBLICE
FLORIN GEORGESCU 
MINISTRUL MUNCII FAMILIEI ŞI
PROTECŢIEI SOCIALE
MARIANA CÂMPEANU
MINISTRUL EDUCAŢIEI TINERETULUI
CERCETĂRII ŞI SPORTULUI
ECATERINA ANDRONESCU
MINISTRUL JUSTIŢIEI 
MONA MARIA PIVNICERU
MINISTRUL ADMINISTRAŢIEI ŞI
INTERNELOR
MIRCEA DUŞA
MINISTRUL APĂRĂRII NAŢIONALE
CORNELIU DOBRIŢOIU
MINISTRUL DELEGAT
PENTRU ADMINISTRAŢIE
RADU STROE

http://discutii.mfinante.ro/static/10/Mfp/transparenta/Nota_OUG_MASURI%20_2013.pdf
http://discutii.mfinante.ro/static/10/Mfp/transparenta/pr_OUG_MASURI%20_2013.pdf
http://www.mfinante.ro/transparent.html?method=transparenta&pagina=acasa&locale=ro
39  Discutii generale / Totul despre Revolutie si Revolutionari / Răspuns: Prietenii Revolutiei Romane acum si pe Facebook! : Decembrie 12, 2012, 14:15:46
GUVERNUL ROMÂNIEI
ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ
privind stabilirea salariilor personalului din sectorul bugetar în anul 2013, prorogarea unor termene din acte normative, precum şi unele măsuri fiscal-bugetare
Luând în considerare riscul ca la data de 1 ianuarie 2013 să nu existe politici fiscale şi bugetare asumate prin Programul de guvernare de către noul Guvern,
Având în vedere că prin Legea nr. 283/2011 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 80/2010 pentru completarea art. 11 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul
bugetar, au fost aprobate măsurile privind salarizarea în anul 2012 a personalului bugetar precum şi alte măsuri fiscal-bugetare, care îşi încetează aplicabilitatea la data de 31 decembrie 2012,
Ţinând cont că neadoptarea acestor măsuri şi pentru anul 2013 ar genera un impact suplimentar asupra cheltuielilor bugetare şi respectiv asupra deficitului bugetar de 6,8% din produsul intern brut, afectând în mod semnificativ sustenabilitatea finanţelor publice,
Având în vedere prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 21/2012 pentru suspendarea aplicării dispoziţiilor Legii nr. 148/2012 privind înregistrarea operaţiunilor comerciale prin mijloace electronice, dar şi necesitatea compatibilizării dispoziţiior Legii
nr. 148/2012 cu Directiva 2006/112/CE în ceea ce priveşte facturarea şi arhivarea electronică a facturilor,
Întrucât aceste elemente vizează interesul general public şi constituie situaţii de urgenţă şi extraordinare a căror reglementare nu poate fi amânată,
În temeiul art.115 alin.(4) din Constituţia României, republicată,
Guvernul României adoptă prezenta ordonanţă de urgenţă.

........................................
Art. 9 –Prevederile art.15, art. 18, art.19 şi art. 20 ale art.II din Ordonanţa de
urgenţă a Guvernului nr. 80/2010 pentru completarea art. 11 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul
bugetar, precum şi pentru instituirea altor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 283/2011, se aplică în mod
corespunzător şi în anul 2013.
Art. 10 - În anul 2013 se menţin în plată la nivelul acordat pentru luna decembrie
2012 următoarele drepturi:
a) indemnizaţiile prevăzute de Decretul - Lege nr. 118/1990 privind acordarea unor
drepturi persoanelor persecutate din motive politice de dictatura instaurată cu începere de
la 6 martie 1945, precum şi celor deportate în străinătate ori constituite în prizonieri,
republicat;
b) drepturile prevăzute de Legea nr. 49/1991 privind acordarea de indemnizaţii şi
sporuri invalizilor, veteranilor şi văduvelor de război şi Legea nr. 44/1994 privind
veteranii de război, precum şi unele drepturi ale invalizilor şi văduvelor de război,
republicată;
c) indemnizaţiile prevăzute de Ordonanţa Guvernului nr. 105/1999 privind
acordarea unor drepturi persoanelor persecutate de către regimurile instaurate în România
cu începere de la 6 septembrie 1940 până la 6 martie 1945 din motive etnice, aprobată cu
modificări prin Legea nr.189/2000;
d) indemnizaţiile prevăzute de Legea nr. 309/2002 privind recunoaşterea şi
acordarea unor drepturi persoanelor care au efectuat stagiul militar în cadrul Direcţiei
Generale a Serviciului Muncii în perioada 1950 – 1961;
e) indemnizaţia prevăzută de Legea nr. 109/2005 privind instituirea indemnizaţiei
pentru activitatea de liber-profesionist a artiştilor interpreţi sau executanţi din România;
f) cuantumul indemnizaţiei preşedintelui Consiliului Naţional al Persoanelor
Vârstnice.

https://www.facebook.com/PortalulRevolutieiRomaneDec1989
40  Discutii generale / Totul despre Revolutie si Revolutionari / Răspuns: Prietenii Revolutiei Romane acum si pe Facebook! : Decembrie 11, 2012, 14:29:59
Scrisoare Deschisa!
Buna ziua Prieteni Revolutionari Romani si Prietenii acestui Portal.
De la Revolutia din Dec.1989 si pana astazi am avut parte de multe
surprize"ELECTORALE",in '90,in "Duminica Orbului"populatia Romaniei a votat masiv FSN-ul(PSD),era oarecum de asteptat,lumea la vazut la televizor pe ultimul de pe lista si ce si-au spus hai sa-l punem in fruntea tarii,iar noi care am protestat in "PIATA UNIVERSITATII",eram considerati nebuni de legat si chiar ne-au batut,legat si arestat atunci in 13/15 Iunie 1990,dupa care si-au dat seama ca nu prea este "OPOZITIE",pentru ca partidele istorice trebuiau rase si desfintate,FSN sa impartit in doua si Petrica Roman cu Base au trecut in fruntea noului FSN/PDL.
Domnul ILICI a permis prin Legile Electorale si Constitutia elaborata in laboratoarele PCR/FSN,ca sa poata intra in parlamentul Romaniei nu numai Partide ci si Organizatii constituite pe CRITERII ETNICE,impotriva legilor democratice si a Principiilor Uniunii Europene.
Si asfel Romanii de etnie Maghiara au intrat in Parlamentul Romaniei fiind continuu la guvernare in Romania,urmarindu-si pas cu pas dezideratele etniei lor care se bat cap in cap cu STATUL UNITAR ROMAN!
Ii primele minute dupa aflarea rezultatelor exitpolurilor la consultarea votantilor la iesirea de la urne,cand POPORUL trebuia sa se bucure,nui asa ca votul lor a dus la VICTORIA USL-ului,Domnul PONTA ne da O "PALMA DE AM VAZUT STELE VERZI'',ne anunta ca nu mai tine cont de votul nostru de la aleerile de pe 9.Dec.2012 si ca va face un GUVERN DE UNIUNE NATIONALA(MAGIARA),pentru linistea noastra,ca sa fie PACE IN ROMANIA.
Pai Domnule PONTA,de ce am mai fost noi la alegeri,nu puteam sa stam DRAKULUI acasa si sa nu va mai votam,de ce nu ne-ati spus ce puneti la cale,ca sa stim si noi ce vom face?
Pai daca e bun UDEMERE-ul,pai faceti un GUVER DE UNIUNE NATIONALA si cu PDL-ul si cu nea DAN DIACONESCU sa JUCAM HORA UNIRII CU JANDARMII LA UNIVERSITATE,nui asa sa fie MADAM MERKEL si BAROSO multumiti?
Pai daca DOMN PRESEDINTE BASESCU nu va nominalizeaza,cred ca ar face un bine ROMANIEI in acest caz,pentru ca pe cat sunteti de inalt aveti "COLOANA VERTEBRALA STRAMBA".
Sa auzim numai de bine,dar nu cred,de aici din Bucuresti,Romania.
11.Decembrie.2012.
https://www.facebook.com/PortalulRevolutieiRomaneDec1989
41  Discutii generale / Totul despre Revolutie si Revolutionari / Răspuns: Prietenii Revolutiei Romane acum si pe Facebook! : Decembrie 10, 2012, 12:09:00
Felicitari USL pentru victoria obtinuta in alegeri,acum speram ca ii ve-ti repune in Drepturile Legitime conferite de Legea Recunostintei,Legea 341/2004,pe  Revolutionarii Romani si ca ve-ti reface IMAGINEA REVOLUTIEI ROMANE care va dat dreptul sa beneficiati de ALEGERI LIBERE,DE PLURIPARTITISM SI DEMOCRATIE IN ROMANIA!
Administratorul Portalului"Prietenii Revolutiei Romane Dec.1989"
Alexandru.
Bucuresti,10.Dec.2012.

https://www.facebook.com/PortalulRevolutieiRomaneDec1989
42  Discutii generale / Totul despre Revolutie si Revolutionari / Răspuns: NOI CU CINE VOTAM ? : Decembrie 07, 2012, 16:13:23
Prieteni Revolutionari si Prieteni ai Portalului "Prietenii Revolutiei Romane Dec.1989",va doresc un weekend placut si MERGETI LA VOT SI VOTATI PE CINE CREDETI DV.DE CUVINTA INAFARA DE ARD(Arz...iar focul),cei care ne-au luat painea de la gura si ne-au umilit,cei care i-au impins pe multi frati de ai nostrii sa-si puna capat vietii nemaiputand sa-si plateasca datoriile la banci si nemaiputand sa puna mancare pe masa la copii.
Numai uniti vom reusii sa ne impunem!
Sa auzim numai de bine de aici din Bucuresti,
Al vostru prieten Revolutionar ca si voi,Alexandru,
Bucuresti-07.Dec.2012.
https://www.facebook.com/PortalulRevolutieiRomaneDec1989
43  Discutii generale / Totul despre Revolutie si Revolutionari / Răspuns: Prietenii Revolutiei Romane acum si pe Facebook! : Decembrie 07, 2012, 15:58:00
Prieteni Revolutionari si Prieteni ai Portalului "Prietenii Revolutiei Romane Dec.1989",va doresc un weekend placut si MERGETI LA VOT SI VOTATI PE CINE CREDETI DV.DE CUVINTA INAFARA DE ARD(Arza...iar focul),cei care ne-au luat painea de la gura si ne-au umilit,cei care i-au impins pe multi frati de ai nostrii sa-si puna capat vietii nemaiputand sa-si plateasca datoriile la banci si nemaiputand sa puna mancare pe masa la copii.
Numai uniti vom reusii sa ne impunem!
Sa auzim numai de bine de aici din Bucuresti,
Al vostru prieten Revolutionar ca si voi,Alexandru,
Bucuresti-07.Dec.2012.
https://www.facebook.com/PortalulRevolutieiRomaneDec1989
44  Discutii generale / Totul despre Revolutie si Revolutionari / Răspuns: Grup facebook despre revoluţia română : Decembrie 06, 2012, 14:15:59
Buna ziua Prieteni Revolutionari.
Nu inteleg de ce m-ati banat pe acest Grup?
Dupa ce am aderat am putut sa scriu doar un text dupa care a doua zi nu,ori sunt si eu Admin."Prietenii Revolutiei Romane Dec.1989" pe Facebook si stiu cum functioneaza banarea,mi-ati restrictionat posibilitatea sa ma exprima liber in acest Grup SI NU STIU CU CE V-AM DERANJAT?
Al Dv.consider inca prieten Alexandru din Bucuresti,
Administratorul "Prietenii Revolutiei Romane Dec.1989",
06.Dec.2012.
https://www.facebook.com/PortalulRevolutieiRomaneDec1989
45  Discutii generale / Totul despre Revolutie si Revolutionari / Răspuns: Prietenii Revolutiei Romane acum si pe Facebook! : Decembrie 05, 2012, 15:24:24
         Prieteni Revolutionari,intradevar individa aceasta"Macela"a postat la noi pe Facebook acel text pe care si voi l-ati remarcat ca fiind DEZINFORMARE,eu pe moment nu am stiu daca  afirmatia este corecta sau nu, raspunzator pentru postare este persoana in cauza,eu am rugat pe Avocata mea sa se deplaseze la Casa Nationala de Pensii di Bucuresti,sa verifice daca este adevarat sau nu si mi sa confirmat ca este o mare minciuna in legatura cu plata restanta pe 2012 catre Luptatori si drept urmare i-am sters textul"Macelei" si am banat-o definitiv,nu mai poate scrie nimic pe "Prietenii Revolutiei Romane Dec.1989"de acum incolo.
          Va multumsc pentru increderea acordata si pentru vigilenta voastra si ori de cate ori sesizati vre-o intoxicare sau minciuna pe Portal-ul de pe Facebook,va rog sa ma atentionati,binenteles cu dovezile respective.
Al vostru Revolutionar Autentic,
Alexandru din Bucuresti,
5.Decembrie.2012
Pagini: 1 2 [3] 4 5 ... 22