Main Content:

Pagini: 1 ... 502 503 [504] 505 506 ... 509

ORDONANTA

Răspuns: ORDONANTA
« Răspunde #7545 : Octombrie 17, 2018, 22:54:56 »

BLOCUL NATIONAL REVOLUTIONAR-DECEMBRIE 1989 ROMANIA
http://www.portalulrevolutiei.ro/forum/index.php?action=dlattach;topic=1280.0;attach=45489;image


Nicolae Dide
Incredibil!!
 SS.Octav Bjoza,refuză să se adreseze, în răspunsurile la petițiile revoluționarilor, cu formula, "stimă și considerație",susținând că nu are aceste sentimente pentru revoluționari.

Discutia din grupul "Revolutia din 1989" aduce mai multe informatii si o explicatie in aceasta problema atat de contoversata in cursul zilei de astazi.
www.facebook.com/groups/rev1989/?multi_permalinks=2133586240190881%2C2133566740192831&notif_id=1539771168060774&notif_t=group_activity:

Mihaela Ionescu Din punctul meu de vedere,nimic nou sub soare!!! Se stie adversitatea lui fata de revi ,de foarte multi ani..asa ca de ce va mirati?!?? "lupul-si schimba parul,dar naravul ba!!"...deci???

Costel Costea Este ceva de mirare ...?

          Mihaela Ionescu Costel Costea ,in opinia mea,NU!! Dar mai stii??? Smiley

Florin Artistu Ohahalera

Hamar Alpár-Benjámin Formula standard prin care se semneazā documentele de cātre SS al SSRML, este semnātura sub titulatura funcției.

          Nicolae Dide Vorbim despre formularea răspunsului și nu despre formula standard.A se face comparație între formulările lui și ale celorlalți SS

          Hamar Alpár-Benjámin Nicolae Dide crede-mā cā ştiu ce scriu. ( scuze pt gramaticā )

          Hamar Alpár-Benjámin Nicolae Dide rāspunsul face compartimentul Petitii iar SS-ul semneazā si pune stampila.

Sorina Dascalu Este o chestiune de stil. Unii demnitari prefera stilul oficial, altii mai apropiat de cei carora li se adreseaza, mai ales daca ii cunoaste bine pe cei carora le raspunde. Eu am avut aceasta "problema" cu Adrian Sanda si compartimentul Juridic. Am intocmit niste raspunsuri pe care demnitarul le-a semnat fara probleme (ii erau cunoscuti revolutionarii), dar de la Juridic ni s-a reprosat ca folosim (folosesc) un "limbaj afectiv" impropriu documentelor oficiale. Era vorba de citeva sintagme de genul "cu parere de rau", "cu deosebita consideratie" etc. A trebuit sa le refac. Iar ss a ridicat din umeri. Daca asa scrie la carte (cartile juristilor)... asa trebuie. Smiley)))

          Nicolae Dide Le style c'est l'homme (stilul este omul)!

          Sorina Dascalu Nu neaparat. Uneori, da, mai tinem seama de "rigorile" impuse de un domeniu sau altul in care se produce comunicarea.

          Sorina Dascalu Cum ar fi sa semnezi pe certificatul de casatorie "cu toata dragostea" iar pe cel de revolutionar "iubitor de libertate, pina la moarte"? Smiley)))

          Mihaela Ionescu Sorina,ar fi misto?!?? Smiley

          Nicolae Dide Ar fi,numa că, în cazul de față,nu vorbim despre certificate, de niciun fel, ci despre banale răspunsuri la petiții.


Nu exista "raspunsuri banale" fiindca nu exista petitii "banale". Toate petitiile sunt importante, "speciale". Doar ca ar trebui sa avem in vedere cel putin doua aspecte: 1. Prietenii nostri si ai dv revolutionarii, ca toti oamenii, mai trimit uneori (poate rareori!) si petitii formale, din n motive, adica unele din acelea care exista ca forma dar sunt cam goale de continut, de sens (iar acestea "spun" mai mult despre petent decat despre institutia ce raspunde); si 2. Exista petitii ce se "preteaza" la raspunsuri mai cordiale, mai deschise, mai "neoficiale", dar si petitii (o majoritate in acest caz) legate de litigii in instanta, de conflicte, iar raspunsurile la acestea sunt chiar inserate in dosarele de judecata. Multe sunt prin intermediul unor birouri de avocatura sau al unor autoritati si institutii publice. Sau al unor organizatii nonguvernamentale. Acestea nu neaparat sunt mai "oficiale" (ca stil), dar trebuie sa fie clare, concise, cu trimiteri exacte la legislatie, fundamentari "seci", daca vreti, respectiv stilul sa nu distraga atentia de la substanta raspunsului. Atunci eliminam elementele redundante. Cand spunem "petitii", ne referim si la sesizari, plangeri, nemultumiri, dar si la cereri de informatii, propuneri de colaborare, parteneriat, proiecte, recomandari etc. Nu la toate se raspunde in acelasi mod. Zic sa nu generalizam si sa nu facem mult zgomot pentru nimic. 
Memorat
  • NVal
  • Hero Member
  • *****
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 5149
  • Vezi Profilul
Răspuns: ORDONANTA
« Răspunde #7546 : Noiembrie 04, 2018, 10:04:26 »

Singurele probleme care se rezolvă la secretariatul de stat sînt ale angajaților care trag sforile acolo. Bjoza și Meșter sînt puși pe capătuială și nu se mulțumesc numai cu salariile uriașe, își mai rezolvă și cunoștințele, sau ”oligațiile”. E viață bună, ușoară, la căldurică, la adăpost de necazurile foștilor deținuți politic, ale noiembriștilor din Brașov, sau ale minerilor de pe Valea Jiului. Pe revoluționari i-au trimis la judecătorii să își rezolve problemele, ca să nu-i mai deranjeze la sediul din palatul stalinist. Informația despre angajări nu e pe site-ul instituției. Ca să nu aflăm de ea, au publicat anunțul în Monitorul Oficial! Și cît de profesioniști sînt anunțătorii vă puteți da seama din felul în care l-au scris.

Memorat
Răspuns: ORDONANTA
« Răspunde #7547 : Noiembrie 05, 2018, 00:42:17 »

Tarisoara noastra” a fost,  este si va fi plina de “MESTERI”!  Toti au fost, sunt si vor fi animati de “cele mai bune intentii”! Ma limitez la doua exemple .  Unul vechi, altul recent:  “Mesterul Manole” si-a sacrificat sotia, “Mesterul Vintila”  a sacrificat cateva sute de ” colegi”(“tovarasi “ de lupta si idealuri)! (“Mesterul Sanda”, cateva mii; “Mesterul Ceausescu”, cateva milioane, samd.). Este unanim acceptat faptul ca  Marii “Mesteri” sunt  niste artistiPolitica este si ea , o “Arta”! Si “Arta cere sacrificii”! (Un fel de “omor scuzabil”!).  Asadar, Dumnezeu sa-i ierte! Pe TOTI ( fie victime, fie  calai!)!
P.S. In secret, ma rog la Dumnezeu  ca, pe viitor, sa ne fereasca de astfel de “Mesteri”!  Dar, va rog, sa nu ma spuneti cuiva, ca Dracu’ stie ce mai patesc!
[/b]
Memorat
  • NVal
  • Hero Member
  • *****
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 5149
  • Vezi Profilul
Răspuns: ORDONANTA
« Răspunde #7548 : Noiembrie 05, 2018, 01:07:29 »

Nu trebuie să vă spunem, că citește singur meșterul. Bine ar fi ca Dumnezeu să vă audă rugăciunea.
Memorat
  • Viasat
  • Hero Member
  • *****
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 635
  • Vezi Profilul
Răspuns: ORDONANTA
« Răspunde #7549 : Noiembrie 09, 2018, 10:36:50 »

Domnul Viorel Bulete a publicat pe Facebook un document lămuritor pentru dezbaterea privind legalitatea ordonanței.
Memorat
  • Viasat
  • Hero Member
  • *****
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 635
  • Vezi Profilul
Răspuns: ORDONANTA
« Răspunde #7550 : Noiembrie 09, 2018, 10:38:12 »

Memorat
Răspuns: ORDONANTA
« Răspunde #7551 : Noiembrie 09, 2018, 12:36:27 »



Nu este vorba de "legalitatea" OUG 95/2014 ci de legalitatea Decretelor emise de presedinte. In sensul ca presedintele a invocat un temei legal inexistent:  "art. 9^2 din Legea 341/2004, cu modificarile ulterioare" In Legea 341/2004, publicata in M.O. ACEST ARTICOL NU EXISTA!
  OUG nu este lege si Decretele se emit in baza legii, nu a unei OUG. Chiar daca se aproba OUG,nu se acopera nelegalitatea!
Memorat
  • NVal
  • Hero Member
  • *****
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 5149
  • Vezi Profilul
Răspuns: ORDONANTA
« Răspunde #7552 : Noiembrie 11, 2018, 16:59:41 »

Aveți dreptate, domnule Dumitrescu. Mă întreb cum de specialiștii de prin instituțiile interesate, sau aflate în legătură cu problema tac?
Memorat
  • NVal
  • Hero Member
  • *****
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 5149
  • Vezi Profilul
Răspuns: ORDONANTA
« Răspunde #7553 : Noiembrie 11, 2018, 17:30:30 »

Revoluția din 1989, Dorin Teseleanu, https://www.facebook.com/groups/rev1989/permalink/2146374138912091:

Incepand cu 01.01.2019, ROMANIA preia Presedintia rotativa a UE, dar pana astazi in 11.11.2018, incepand cu 01.01.2012 si ulterior prin OUG 95/2014, STATUL ROMAN prin PARLAMENTUL ROMANIEI si prin GUVERNUL ROMANIEI si prin SSPR devenit SSRMLIRC prin HG nr.563/2014, INCALCA CU PREMEDITARE LEGEA 341/2004 si DREPTURI CASTIGATE de LRFD beneficiari ai Legii 42/1990 si ai Legii 341/2004 si ai Decretului nr.37/2000 al Presedintelui Romaniei, publicati in Monitorul Oficial al Romaniei, si incalca art.13, art.58-71 din Legea 24/2000 si art.15 din Legea 202/1998 si art.3 alin.2 si art.5 alin.(3) si art.9 si art. 4^3 alin.(2) si art.13 din Legea 341/2004 si art.171 din Legea 263/2010 si Legea 71/2015, publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 233 din 6 aprilie 2015 si art.1 alin.(3)-(5), art.16 alin.(2), art.44, art.47, a art.61, art.100, art.115, art.11 art.20 si art.148 alin.(2) din Constituția României raportate la art. 7 -12 din Declaratia Universala a Drepturilor Omului, art.17 din Carta Drepturilor Fundamentale a UE si art.53-54 din CDFUE si art.17 CEDO si art.1 din Protocolul1 la CEDO si art.14 CEDO, s.a!!!

- OUG 95/2014 a produs și produce efecte împotriva Legii 341/2004 și a beneficiarilor Legii 341/2004 cu încălcarea art.III si art.V din OUG 95/2014, a art.13, art.58-71 din Legea 24/2000, a art.15 din Legea 202/1998 si cu încălcarea art.3 alin.2 si art.5 alin.(3) si art.9 si art. 4^3 alin.(2) si art.13 din Legea 341/2004 si a art.171 din Legea 263/2010, a art.1 alin.(5), art.16 alin.(2) si a art.115 din Constitutia Romaniei si a art 17 si art.53-54 din Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene si a art.1 din Protocolul1 la CEDO si art.17 CEDO raportate la art.11 si art.20 art.148 alin.(2)din Constitutia Romaniei României, si Decizia CCR nr. 872/2010, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 433 din 28 iunie 2010 ( care era valabilă și în 2012 când s-a suspendat plata Indemnizației Reparatorii Lunare a LRFD beneficiarii Legii 341/2004 și în 2015 de când produce efecte OUG 95/2014 și este valabilă si astăzi în 2018) s.a. !!!.....
- Efectele OUG 95/2014 si ale HG 99/2015, produse până la aprobarea acestei OUG 95/2014 prin Lege și până la REPUBLICAREA Legii 341/2004 cu dispozițiile Legii de aprobare a OUG 95/2014, potrivit dispozitiilor imperative ale art.13 din Legea 341/2004 si art. III si art. V din OUG 95/2014, s.a., sunt sub incidența si atrag raspunderea potrivit dispozitiilor art.13 din Legea 341/2004 si a CP !!!.....

- Legea 71/2015, publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 233 din 6 aprilie 2015,
 pentru aprobarea OUG 83/2014 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice in anul 2015, precum si alte masuri in domeniul cheltuielilor publice.

- Legea nr.71/2015 este in vigoare si este ultima reglementare in materie de INDEMNIZATIE REPARATORIE privind LUPTATORII REMARCATI PRIN FAPTE DEOSEBITE , care conform acestei legi sunt in plata

si STATUL ROMAN prin PARLAMENTUL ROMANIEI si prin GUVERNUL ROMANIEI si prin SSPR devenit SSRMLIRC prin HG nr.563/2014, INCALCA CU PREMEDITARE LEGEA 341/2004 si DREPTURI CASTIGATE de LRFD beneficiari ai Legii 42/1990 si ai Legii 341/2004 si ai Decretului nr.37/2000 al Presedintelui Romaniei, publicati in Monitorul Oficial al Romaniei.
 - Incalcarea cu premeditare art.1 alin(3)-(5), art.16 alin.(2), art.61 alin.(2),art.76-78, art.80 alin.(2), art.100 alin.(1) coroborat cu art.115 Constitutia Romaniei si art.13 din Legea 24/2000, art.58-70 din Legea nr.24/2000 republicata si art.15 din Legea 202/1998 republicata si a art.3 alin.(2) si art.5 alin.(3) si art.9 din Legea 341/2004 APROBATA de Parlamentul Romaniei si a Legii nr. 71/2015, publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 233 din 6 aprilie 2015,, atrage răspunderea materiala/penala pentru producerea prejudiciilor, care este atât directa, cât și solidara, pentru cei care au încălcat Legea nr.341/2004, asa cum este reglementata în art.13 din Legea 341/2004, in Codul Penal și in Codul Civil si in legislatia UE, pentru ca nu se poate derogare de la lege !!!......
Memorat
  • NVal
  • Hero Member
  • *****
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 5149
  • Vezi Profilul
Răspuns: ORDONANTA
« Răspunde #7554 : Noiembrie 11, 2018, 17:37:14 »

Grupul de monitorizare a SSMRLIC89, Gheorghe Ionescu,
https://www.facebook.com/groups/129129121186760/permalink/345712729528397:




...SE PARE CA SINDROMUL COMPORTAMENTULUI DE TIP sandala95 tradatorul nu se estompeaza ci SE DEZVOLTA IN TIMISOARA ,...in biroul meu de la INRA CLERMONT FERRAND, împreună cu timișoreanul FLORIN FAUR, cadru didactic la universitatea de științe agricole din Timișoara ,...pe care francezii au vrut să il expulzeze și eu m-am opus,...sindromul comportamentului de tip TIMISOARA !
…MESAJ CATRE TIMISORENI !
 DA, STIMATI TIMISORENI, EU NU V-AM TRADAT, DOAR V-AM ADMIRAT, MULTUMIT SI APRECIAT PENTRU SACRIFICIUL VOSTRU!
 In urma cu cativa ani ma aflam inr-un mare institute de cercetare francez intr-un stagiu post doctoral, ca bursier al statului Francez,…intr-o pauza ies afara pe scarile institutului la soare si aici gasesc un tanar plangand,…ma apropriu de el si il intreb ce se intampla si de unde este ?
…Imi raspunde ca este roman si ca este din Timisoara si ca lucreaza la Universitatea Agricola din acest oras, la intrebarea mea ca de ce plange imi spune ca francezi i-au refuzat stagiul si ca l-au trimis acasa,…la care eu ii dau o tigara si il rog sa se linisteasca. Intru inauntru fara sa il intreb cum il cheama si nimic despre el. Ma duc la directorul institutului si il rog sa ma primeasca la domnia sa, la care sunt poftit inauntru, iar dansul ma intreaba care e problema ta George, ce ma framanta.
 Ii spun ca afara am intalnit un tanar roman plangand si ca asta ma deranjaza si nu imi convine, dansul imi spune ca asa au convenit colegiul director, tanarul a mai fost pe aici si nu a fost prea ok,…ma uit la dansul si ii spun,…atata timp cat sunt eu aici un tanar din Timisoara nu v-a fi trimis acasa sa fie clar , i-am spus ca eu iubesc timișorenii si ii respect mult prea mult ca sa accept ca cineva sa ii jigneasca. Directorul se uita tamp la mine, isi da jos ochelarii si ma intreaba ca ce solutie ii propun, eu i-am spus ca daca pleaca tanarul respective si eu plec impreuna cu el. Vazand omul ca gluma se ingroasa, imi spune,… iti asumi tu responsabilitatea stagiului lui aici, la care eu ii spun ca da, dansul imi intinde mana si e trziceeaba ta, ii dau si eu mana salut si ies. Ajung pe scari si ii spun timisoareanului, te rog i-ati bagajele si du-te in biroul meu, iar de maine la munca. Omul se uita uimit si nu ii venea sa creada, i-am spus doar atat, te rog, noi nu ne reprezentam aici pen oi ci o tara si un popor si cercetarea romaneasca asa ca avem o mare responsabilitate pe umeri. Nu mai spun ca l-am gazduit si l-am hranit saptamani la rand. Tanarul isi face stagiul si primeste la sfarsit “magna cum laude”, la festivitatea de incheiere a stagiului tanarului, directorul institutului vine la mine si imi spune,…multumec George,…mi-ai dat o lectie de responsabilitate si dragoste de tara, iti multumesc din tot sufletul ! Deci se poate !
 Tanarul se intoarce la Timisoara si isi continua activitatea, iar la putin timp da un examen si ia cu cea mai mare nota, postul de director general APIA pe tara, ceea ce m-a bucurat foarte mult.
 PS.:- adevarat ca de cand a plecat din Franta nu mi-a dat un telefon sa imi spuna odata multumesc pentru generozitate si eleganta cu toate ca l-am purtat cu masina mea in toata zona, pana la mediterana, unde am petrecut cateva zile impreuna cu familia si el. Pentru confirmare , daca o avea puterea sa recunoasca, il gasiti la Univesitatea de vest, Timisoara unde lucreaza sau poate il intalniti cotidian !


Memorat
  • NVal
  • Hero Member
  • *****
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 5149
  • Vezi Profilul
Răspuns: ORDONANTA
« Răspunde #7555 : Ianuarie 14, 2019, 21:10:54 »

Revoluția din 1989, https://www.facebook.com/groups/rev1989/permalink/2183568651859306
Dorin Teseleanu a distribuit un link, 8 ore.
...

Pe scurt despre efectele OUG 95/2014 si ale HG 99/2015, produse până la APROBAREA sau RESPINGEREA acestei OUG 95/2014 prin Lege de catre PARLAMENTUL ROMANIEI, și/sau până la REPUBLICAREA Legii 341/2004 cu dispozițiile Legii de aprobare a OUG 95/2014, si/sau pana la ANULAREA OUG 95/2014:

- INDEMNIZATIILE REPARATORII ale BENEFICIARILOR Legii 341/2004 si INDEMNIZATIILE de GRATITUDINE ale LRD beneficiarii OUG 95/2014 sunt platite si din BANI/FONDURI EUROPENE !!!......
 - Plata si din BANI/FONDURI EUROPENE a INDEMNIZATIILOR de GRATITUDINE ale LRD beneficiarii OUG 95/2014 si NEPLATA INDEMNIZATIILOR REPARATORII ale LRFD BENEFICIARII Legii 341/2004, nu aduce atingere si intereselor financiare ale UE ? ? ? .....
- Ministerul Public al Romaniei prin PICCJ si PARCHETELE NATIONALE si INSTITUTIA PROCURORULUI EUROPEAN si PARCHETUL EUROPEAN, CPI HAGA, CEDO si CJUE sunt institutiile competente sa solutioneze eventualele prejudicii produse de/prin efectele OUG 95/2014 si ale HG 99/2015, produse până la APROBAREA sau RESPINGEREA acestei OUG 95/2014 prin Lege de catre PARLAMENTUL ROMANIEI, și/sau până la REPUBLICAREA Legii 341/2004 cu dispozițiile Legii de aprobare a OUG 95/2014, si/sau pana la ANULAREA OUG 95/2014, insemnand incalcarea Legislatiei Nationale si a Legislatiei UE si/sau insemnand o eventuala FRAUDA la BUGETUL Republicii Romania si/sau la BUGETUL UE prin efectele OUG 95/2014 si ale HG 99/2015, produse până la APROBAREA sau RESPINGEREA acestei OUG 95/2014 prin Lege de catre PARLAMENTUL ROMANIEI, și/sau până la REPUBLICAREA Legii 341/2004 cu dispozițiile Legii de aprobare a OUG 95/2014, si/sau pana la ANULAREA OUG 95/2014,…..
- Potrivit dispozitiilor imperative ale art.13 din Legea 341/2004 si art. III si art. V din OUG 95/2014, art.1 din Protocolul 1 la CEDO si art.17 CEDO si art.17 din Carta Drepturilor Fundamentale a UE (CDFUE) si art.54 CDFUE, s.a., efectele OUG 95/2014 si ale HG 99/2015, produse până la APROBAREA sau RESPINGEREA acestei OUG 95/2014 prin Lege de catre PARLAMENTUL ROMANIEI, și/sau până la REPUBLICAREA Legii 341/2004 cu dispozițiile Legii de aprobare a OUG 95/2014, si/sau pana la ANULAREA OUG 95/2014, sunt sub incidența si atrag raspunderea potrivit dispozitiilor art.13 din Legea 341/2004 si a CP !!!.....
 - OUG 95/2014 produce "EFECTE" dar si "PREJUDICII" !!!..
 - Statul Roman nu iarta cand este prejudiciat !!!...
 - Si nici UE cand sunt furati/deturnati banii europeni !!!...
 - Iar INDEMNIZATIILE REPARATORII ale BENEFICIARILOR Legii 341/2004 si INDEMNIZATIILE de GRATITUDINE ale LRD beneficiarii OUG 95/2014 sunt platite si din FONDURI EUROPENE !!!...
- România a împrumutat, de la aderarea la UE, 254 de miliarde de lei (https://www.zf.ro/…/romania-a-imprumutat-de-la-aderarea-la-…); Guvernul PSD se împrumută deja cu miliarde de euro în numele copiilor nenăscuţi 5 oct. 2018 – (https://www.crainou.ro/…/guvernul-psd-se-imprumuta-deja-cu…/); s.a……
- IN ce Monitor Oficial al Romaniei este publicata Legea nr. 341/2004 cu articolele in baza carora s-au semnat cele 4 Decrete ale Presedintelui Romaniei cu ” luptatori cu rol determinant " ca fiind beneficiari ai Legii 341/2004 ?.....
 - IN ce Monitor Oficial al Romaniei este publicata Legea nr. 341/2004 REPUBLICATA cu dispozitiile Legii de aprobare a OUG95/2014 ? ? ? .....
 - Ce numar are Decretul de Promulgare al Legii nr. 341/2004 REPUBLICATA cu dispozitiile Legii de aprobare a OUG95/2014 si in ce este in ce Monitor Oficial al Romaniei este publicat ? ? ? .....
 - IN ce Monitor Oficial al Romaniei este publicata Legea de APROBARE sau de RESPINGERE a OUG 95/2014 ? ? ? .....
 - Ce numar are Decretul de Promulgare al Legii de APROBARE sau de RESPINGERE a OUG 95/2014 si in ce este in ce Monitor Oficial al Romaniei este publicat ? ? ? .....
- Art. 100 din Constituția României (republicată în 2003) – Actele Preşedintelui (https://www.constitutiaromaniei.ro/art-100-actele-presedin…/)
” (1) În exercitarea atribuţiilor sale, Preşedintele României emite decrete care se publică în Monitorul Oficial al României. Nepublicarea atrage inexistenţa decretului.”
- Acestea sunt conditii de legalitate, iar nu de oportunitate, care sa fie lasate la puterea de apreciere. - Decretele Presedintelui Romaniei privind conferirea titlului de „Luptător pentru Victoria Revoluţiei Române din Decembrie 1989 – Luptător cu Rol Determinant” reprezinta un act administrativ supus controlului de legalitate, nefiind cuprins in situatiile expres prevazute de art. 126 alin. (6) din Constitutia Romaniei, a actelor excluse de la un astfel de control şi nefiind aplicabile nici dispoziţiile art. 5 alin. (1) lit. a) Legea nr. 554/2004(natura juridica stabilita atat de doctrina, cat si de jurisprudenta Curtii Constitutionale a Romaniei - Decizia nr. 88 din 20 ianuarie 2009 publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 131 din 3 martie 2009 ; Decizia nr. 399/2013, publicata in Monitorul Oficial nr. 708 din 19 noiembrie 2013; Decizia Curtii Constitutionale a Romaniei nr. 459/2014, publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 712 din 30 septembrie 2014 ), fiind incidente dispozitiile art.20, ale art.24 alin.(5) si art.33 din Legea nr. 182 din 12 aprilie 2002 publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 248 din 12 aprilie 2002 (actualizata). - Inexistenta actelor administrative intervine ca sanctiune in cazurile in care incalcarea conditiilor de validitate este atat de grava, incat potrivit legii, actul este inexistent. In acest sens, potrivit prevederilor constitutionale, nepublicarea in Monitorul Oficial al Romaniei, a decretelor Presedintelui Romaniei atrage inexistenta lor, iar conform Constitutiei, hotararile si ordonantele adoptate de Guvern se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, iar nepublicarea acestora atrage inexistenta lor. - Sunt, de asemenea, inexistente si actele administrative care au fost adoptate sau emise in forma scrisa, cele adoptate ori emise de organ necompetent atat material, cat si teritorial, cele care depasesc competenta organului care le-a adoptat sau emis etc.
 - Inexistenta este situatia in care actul administrativ nu prezinta nici macar umbra unei aparente de legalitate el aparand in mod manifest ca ilegal.
 - In cazul actelor administrative inexistente, nu mai opereaza prezumtia de legalitate, incalcarea legii fiind atat de evidenta incat oricine o poate sesiza.
- UN ACT NUL ECHIVALEAZĂ CU UNUL INEXISTENT.
 - INEXISTENTA este situatia in care actul administrativ nu prezinta nici macar aparenta de legalitate el aparand in mod manifest ca ilegal.
 - Un act inexistent nu genereaza, nu modifica si nu stinge raporturi juridice conform intentiei autorului sau, dar totusi el poate produce efecte juridice echivaland cu un fapt material-juridic, putand avea ca efect, de exemplu, obligatia restituirii prestatiei necuvenite pe drept, cum ar fi plata nedatorata a unui impozit fixat printr-un act inexistent
 - Cu toate ca teoretic se poate distinge inexistenta de nulitatea absoluta, practic efectul este acelasi, intrucat in ambele situatii actul este desfiintat in intregime cu efect retroactiv. Totusi, distinctia intre cele doua sanctiuni este marcata de faptul ca actul lovit de nulitate absoluta continua sa produca efecte juridice, in baza prezumtiei de legalitate, pana in momentul in care se constata, cu efect retroactiv, nulitatea actului administrativ de catre organele competente, pe cand in cazul inexistentei, actul nu mai beneficiaza de la bun inceput de aceasta prezumtie si nu poate fi pus in executare.
- Privitor la OUG 95/2014, legalitatea actelor administrativ se verifică la momentul emiterii lor și nu poate fi validată de reglementări emise sau adoptate la un moment ulterior !!!......
 - Adaugarea la LEGE, peste vointa legiuitorului, este incalcarea LEGII si a Constitutiei Romaniei si este FAPT PENAL, adica INFRACTIUNE !!!...
 - OUG 95/2014 este lovita de NULITATE ABSOLUTA (http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act?ida=127847), si pentru ca a fost iniţiată şi contrasemnată in baza Art. 4 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 563 / 2014, publicata in Monitorul Oficial nr. 612 din 19.08.2014,(https://legeaz.net/monitorul-oficia…/hg-563-2014-organizarea),de o persoană care nu avea drept de iniţiativă legislativă iar acest viciu nu se acoperă nici prin semnătura Primului Ministru al Guvernului Romaniei si nici prin eventuala legiferare in / de catre Parlamentul Romaniei !!!...
 - H.G. Nr. 563/2014 este publicata in M.Of. nr. 612/19 aug. 2014 si este Republicata in M.Of. nr. 734/24 aug. 2018 (http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act?ida=125522)
 - Prin Republicarea H.G. Nr. 563/2014in M.Of. nr. 734/24 aug. 2018, ART. 4, Alin.1 li.b.) din H.G. Nr. 563/2014, se modifica, in sensul ca :
 (1) În exercitarea funcţiilor sale, SSRML îndeplineşte, în condiţiile legii, următoarele atribuţii principale: ......
 b) iniţiază, elaborează şi avizează actele normative cu privire la revoluţia şi revoluţionarii din decembrie 1989, la luptătorii în rezistenţa anticomunistă, respectiv la foştii deţinuţi politici, precum şi la persoanele care şi-au jertfit viaţa sau au avut de suferit în urma revoltei muncitoreşti anticomuniste de la Braşov din noiembrie 1987"
- In concluzie, prin H.G. Nr. 563/2014 Republicata, in M.Of. nr. 734/24 aug. 2018, Guvernul Romaniei confirma/recunoaste ca urmare a modificarii ART. 4, Alin.1 li.b.) din H.G. Nr. 563/2014, DE ABIA INCEPAND din 2018 SSRMLIC îndeplineşte, in exercitarea funcţiilor sale, IN CONDITIILE LEGII,atribuţii principale care ii revin !!! ? ? ? .......
 - Si ce spune oare CP privitor la efectele juridice produse ale ART. 4, Alin.1 li.b.) din H.G. Nr. 563/2014 publicata in Monitorul Oficial nr. 612 din 19.08.2014, pana la Republicarea H.G. Nr. 563/2014 in M.Of. nr. 734/24 aug. 2018 ? ? ? .....
- Nu de alta, dar, Secretarul de Stat al Secretariatului pentru recunoaşterea meritelor luptătorilor împotriva regimului comunist instaurat în România în perioada 1945-1989, care a iniţiat OUG nr. 95 / 2014 in baza Art. 4 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 563 / 2014, a initiat si a contrasemnat OUG nr. 95 / 2014 cu incalcarea dispozitiilor legale in vigoare referitoare la atribuţiile Guvernului : Art. 1 alin. (5) şi, în speţă, Art. 11 lit. c), respectiv Art. 26 alin. (2) din Legea nr. 90 / 2001 cât şi cu dispoziţiile referitoare la componenţa Guvernului: Art. 3 alin. (2) ultima teză din Legea nr. 90 / 2001 si fără să aibă competenţa legală încălcând astfel dispoziţiile din Constituţie referitoare la atribuţiile Guvernului:
- articolele 74 alin. (1), 108 alin. (1) şi 115 alin. (4) din Constituţia Romaniei si
 - ale Art. 1 alin. (5) din Legea nr. 90 / 2001;
- cât şi, în speţă, Art. 11 lit. c), respectiv Art. 26 alin. (2) , raportate la cele care reglementează componenţa Guvernului – Art. 3 alin. (1) şi (2) ultima teză din Legea nr. 90 / 2001........
- Dispozitiile Art. 4 alin. (1) lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 563 / 2014 ii dau competenta Secretarului de Stat exclusiv pentru a initia actele care ii sunt permise de lege, adica CEL MULT ORDIN de MINISTRU, potrivit dispozitiilor legale in vigoare ale Art. 1 alin. (5) şi, în speţă, Art. 11 lit. c) si Art. 26 alin. (2) din Legea nr. 90 / 2001 coroborate cu dispoziţiile Art. 3 alin. (1) şi (2) ultima teză din Legea nr. 90 / 2001 raportate la art. 74 alin. (1), 108 alin. (1) şi 115 alin. (4) si art.1 alin.(5) din Constituţia Romaniei. Or, Secretarul de Stat al Secretariatului pentru recunoaşterea meritelor luptătorilor împotriva regimului comunist instaurat în România în perioada 1945-1989, cel care a iniţiat şi contrasemnat OUG nr. 95 / 2014, NEFIIND membru al Guvernului, deoarece :
 1. a fost numit prin Decizia Primului Ministru nr. 161 / 2014 publicată în M. Of. nr. 248 / 2014 şi
 2. nu a fost prevăzut în „ lista Guvernului prezentată Parlamentului pentru acordarea votului de încredere.” – Art. 3 alin.(1) si (2) ultima teză din Legea nr. 90 / 2001, NU AVEA COMPETENTA LEGALA NICI SA INITIEZE, NICI SA CONTRASEMNEZE OUG nr. 95 / 2014, potrivit Art. 74 alin. (1), 108 alin. (4) din Constituţie raportate la Art. 3 alin. (1) şi (2) din Legea 90 / 2001........
- In concluzie, in baza Art. 4 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 563 / 2014 a fost iniţiată şi contrasemnată OUG 95/2014 de o persoană care nu avea drept de iniţiativă legislativă iar acest viciu nu se acoperă nici prin semnătura Primului Ministru al Guvernului Romaniei si nici prin eventuala legiferare in / de catre Parlamentul Romaniei !...
- Legalitatea actelor administrativ se verifică la momentul emiterii lor și nu poate fi validată de reglementări emise sau adoptate la un moment ulterior !!!......
 - Si HG 99/2015 este putin INEXISTENTA JURIDIC raportat la faptul ca :
 - Art. III din OUG 95/2014, publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 969 din 30 decembrie 2014, dispune ca :
” In termen de 30 de zile de la data publicarii prezentei ordonante de urgenta, Guvernul va actualiza prin hotarare, la propunerea Secretariatului de Stat, Hotararea Guvernului nr. 1.412/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii recunostintei fata de eroii-martiri si luptatorii care au contribuit la victoria Revolutiei romane din decembrie 1989, nr. 341/2004, cu modificarile si completarile la zi. ”
- Termenul de 30 de zie, ESTE TERMEN DE DECADERE !!!... - Ca atare, HG 99/2015, publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 140 din 24 februarie 2015, este Act Administrativ INEXISTENT JURIDIC !!!.....
 - Si Hotararea Guvernului nr. 1.412/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii recunostintei fata de eroii-martiri si luptatorii care au contribuit la victoria Revolutiei romane din decembrie 1989, nr. 341/2004 NU A FOST ACTUALIZATA cu HG 99/2015, aceasta HG 99/2015 fiind publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 140 din 24 februarie 2015.
– Nici in Legea nr.42/1990 si nici in Legea 341/2004 si nici in Hotararea Guvernului nr. 1.412/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii recunostintei fata de eroii-martiri si luptatorii care au contribuit la victoria Revolutiei romane din decembrie 1989, nr. 341/2004, NU EXISTA NICI titlul si nici calitatea de Luptator pentru Victoria Revolutiei din Decembrie 1989-Luptator cu Rol Determinant inventate prin OUG 95/2014 si HG 99/2015 !!!...
- Si intra sub incidența art.13 din Legea 341/2004 si a CP pentru cum a funcționat și a produs efecte OUG 95/2014 in perioada 30.01.2015 - 24.02.2015, in lipsa Normelor Metodologice ? ? ? ... Si ulterior ? ? ? ...
- Efectele produse de OUG 95/2014 si de HG 99/2015, până la aprobarea acestei OUG 95/2014 prin Lege de catre Parlamentul Romaniei și până la REPUBLICAREA Legii 341/2004 cu dispozițiile Legii de aprobare a OUG 95/2014, potrivit dispozitiilor imperative ale art.13 din Legea 341/2004 si art. III si art. V din OUG 95/2014, si INCALCAREA LEGII 341/2004 aprobata de PARLAMENTUL ROMANIEI si publicata in Monitorul Oficial al Romaniei prin DECRET de PROMULGARE semnat de Presedintele Romaniei si INCALCAREA Legii 71/2015 publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 233 din 6 aprilie 2015 de catre Statul Roman prin Institutiile Statului Roman si prin functionarii Statului Roman, sunt sanctionate potrivit art.13 din Legea 341/2004, in Codul Penal și in Codul Civil si in legislatia UE, pentru ca nu se poate derogare de la lege…!!!.......
- Cat desptre eventuala FRAUDA la BUGETUL Republicii Romania si/sau la BUGETUL UE prin efectele OUG 95/2014 si ale HG 99/2015, produse până la APROBAREA sau RESPINGEREA acestei OUG 95/2014 prin Lege de catre PARLAMENTUL ROMANIEI, și/sau până la REPUBLICAREA Legii 341/2004 cu dispozițiile Legii de aprobare a OUG 95/2014, si/sau pana la ANULAREA OUG 95/2014, sunt potrivit dispozitiilor imperative ale art.13 din Legea 341/2004 si art. III si art. V din OUG 95/2014, s.a., sub incidența si atrag raspunderea potrivit dispozitiilor art.13 din Legea 341/2004 si a CP !!!..... competenta revine Ministerului Public al Romaniei prin PICCJ si PARCHETELE NATIONALE si INSTITUTIEI PROCURORULUI EUROPEAN si PARCHETULUI EUROPEAN, CPI HAGA, CEDO si CJUE.
 - ART. V din OUG nr.95 din 2014 (www.dreptonline.ro) publicată în Monitorul Oficial nr.969 din 30.12.2014, dispune imperativ ca :
 " Legea 341/2004 se va republica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, dupa aprobarea OUG nr.95/2014 prin lege (de altfel asa dispune si art.15 din LEGEA nr. 202/1998 privind organizarea Monitorului Oficial al României,rep.), dandu-se textelor o noua numerotare."
 - ART. 17 din CDFUE( https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/…)
” Dreptul de proprietate
 (1) Orice persoană are dreptul de a deține în proprietate, de a folosi, de a dispune și de a lăsa moștenire bunurile pe care le-a dobândit în mod legal. Nimeni nu poate fi lipsit de bunurile sale decât pentru o cauză de utilitate publică, în cazurile și condițiile prevăzute de lege și în schimbul unei despăgubiri juste acordate în timp util pentru pierderea pe care a suferit-o. Folosința bunurilor poate fi reglementată prin lege în limitele impuse de interesul general.”
- ART. 13 din Legea nr.341/2004, dispune
 (http://www.sspr.gov.ro/docs/l_341.pdf)
” (1) Ministerele şi celelalte instituţii ale administraţiei publice centrale sunt obligate să
Urmărească şi să asigure aplicarea prevederilor prezentei legi.
 (2) Nerespectarea prevederilor prezentei legi atrage, după caz, răspunderea disciplinară, administrativă, civilă sau penalăa celor vinovaţi, în condiţiile legii. ”
- Adaugarea la LEGE, peste vointa legiuitorului, este incalcarea LEGII si a Constitutiei Romaniei si este FAPT PENAL, adica INFRACTIUNE !!!.....
 - Despre PROCURORUL EUROPEAN si PARCHETUL EUROPEAN.
 Regulamentul (UE) 2017/1939 al Consiliului din 12 octombrie 2017 de punere în aplicare a unei forme de cooperare consolidată în ceea ce privește instituirea Parchetului European (EPPO).
 (https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/…)

REGULAMENTUL (UE) 2017/1939 AL CONSILIULUI
 din 12 octombrie 2017
 de punere în aplicare a unei forme de cooperare consolidată în ceea ce privește instituirea Parchetului European (EPPO)

" (11) TFUE prevede că sfera competenței materiale a EPPO se limitează la infracțiunile care aduc atingere intereselor financiare ale Uniunii în conformitate cu prezentul regulament. Atribuțiile EPPO ar trebui, prin urmare, să fie investigarea, urmărirea penală și trimiterea în judecată a autorilor infracțiunilor împotriva intereselor financiare ale Uniunii în temeiul Directivei (UE) 2017/1371 a Parlamentului European și a Consiliului (2) și ai infracțiunilor indisolubil legate de acestea. Orice extindere a acestei competențe pentru a include infracțiuni grave cu dimensiune transfrontalieră necesită o decizie unanimă a Consiliului European."

- Incalcarea Legii nr.71/2015,publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 233 din 6 aprilie 2015 ( act normativ cu aceeasi forta juridica si ulterior cu „ incidenţă ” asupra Legii nr.341/2004 ) si a art. 39 al OUG 83/2014 publicata in Monitorul Oficial nr. 925 din 18 decembrie 2014 si rectificata prin Monitorul Oficial nr. 941 din 22 decembrie 2014 - RECTIFICARE nr. 83 din 12 decembrie 2014 referitoare la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 83/2014, publicata in Monitorul Oficial nr. 941 din 22 decembrie 2014 (http://www.monitoruljuridic.ro/…/rectificare-nr-83-din-12-d…) si a Legii 341/2004 aprobata de PARLAMENTUL ROMANIEI si publicata in Monitorul Oficial al Romaniei prin DECRET de PROMULGARE semnat de Presedintele Romaniei si a Constitutiei Romaniei si a Dreptului UE si a Legislatiei UE, de catre Statul Roman prin Institutiile Statului Roman si prin functionarii Statului Roman, atrage răspunderea materiala/penala pentru producerea prejudiciilor, care este atât directa, cât și solidara, asa cum este reglementata in art.13 din Legea 341/2004, in Codul Penal și in Codul Civil si in legislatia UE, pentru ca nu se poate derogare de la lege.....
- Ca urmare a aderării României la Uniunea Europeană, dreptul comunitar este aplicabil în ordinea juridică internă, făcând parte din aceasta.
 - Principiul Prioritatii Dreptului Uniunii Europene si a Tratatelor Internationale privind Drepturile Omului, garantat si reglementat in cuprinsul art.148 alin.(2) coroborat cu art.20 alin.(1) si (2) si art.11 din Constitutia Romaniei,revizuita in 2003, si art.4 si art.5 din Codul Civil,si art.3 si art. 4 din Codul de Procedura Civila, art.1 CPP.
- Art.1 din Protocolul 1 la CEDO- Protecţia proprietăţii (https://jurisprudentacedo.com/Conventia-C…/Protocolul-1.html)
 " Orice persoană fizică sau juridică are dreptul la respectarea bunurilor sale. Nimeni nu poate fi lipsit de proprietatea sa decât pentru o cauză de utilitate publică şi în condiţiile prevăzute de lege şi de principiile generale ale dreptului internaţional.
 Dispoziţiile precedente nu aduc atingere dreptului statelor de a adopta legile pe care le consideră necesare pentru a reglementa folosinţa bunurilor conform interesului general sau pentru a asigura plata impozitelor ori a altor contribuţii, sau a amenzilor."
- Art. 27. DREPTUL INTERN ȘI RESPECTAREA TRATATELOR, din CONVENŢIA DE LA VIENA CU PRIVIRE LA DREPTUL TRATATELOR, incheiata la Viena la 23 mai 1969 (Publicată în ediţia oficialăa Monitorului Oficial „Tratate Internaţionale”, volumul 4, pag. 53)
” Art. 27. DREPTUL INTERN ȘI RESPECTAREA TRATATELOR . O parte nu poate invoca dispozițiile dreptului său intern pentru a justifica NEEXECUTAREA UNUI TRATAT........”

- Curtea Penală Internațională (numită uneori și Tribunalul Penal Internațional) este o instanță de justiție internațională permanentă, cu sediul la Haga în Olanda. Menirea și scopul acestei instituți juridice internaționale este de a judeca persoane care au comis genociduri, crime de război și crime împotriva umanității.
 (https://ro.wikipedia.org/…/Curtea_Penal%C4%83_Interna%C8%9B…); De la Wikipedia, enciclopedia liberă

Adresă: Oude Waalsdorperweg 10, 2597 AK Den Haag, Olanda
 Program:
 sâmbătă Închis
 duminică Închis
 luni 08–18
 marți 08–18
 miercuri 08–18
 joi 08–18
 vineri 08–18

Înființare: 1 iulie 2002, Roma, Italia
 Președinte: Chile Eboe-Osuji
 Telefon: +31 70 515 8515
 Curtea Penală Internațională (https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/…)
TERMENI-CHEIE
 * Complementaritatea, în acest context, este principiul conform căruia CPI este concepută ca o curte de ultimă instanță, ceea ce înseamnă că ar trebui să efectueze cercetarea și urmărirea penală numai în cazurile în care instanțele naționale au eșuat.
 * Genocid: acte comise cu intenția de a distruge, în totalitate sau parțial, un grup național, etnic, rasial sau religios.
 * Crime împotriva umanității: acte comise în cadrul unui atac sistematic pe scară largă, îndreptat împotriva populațiilor civile.
 * Crime de război: acte comise care încalcă dreptul războiului (de exemplu, Convențiile de la Geneva). Printre exemple se numără maltratarea prizonierilor de război, uciderea ostaticilor sau distrugerea deliberată a municipiilor, a orașelor sau a satelor.
 Infracţiuni de genocid şi contra umanităţii
 Genocidul - Art. 438 Noul Cod Penal (https://legeaz.net/noul-cod-penal/art-438)
” (1) Săvârşirea, în scopul de a distruge, în întregime sau în parte, un grup naţional, etnic, rasial sau religios, a uneia dintre următoarele fapte:
 a) uciderea de membri ai grupului;
 b) vătămarea integrităţii fizice sau mintale a unor membri ai grupului;
 c) supunerea grupului la condiţii de existenţă de natură să ducă la distrugerea fizică, totală sau parţială, a acestuia;
 d) impunerea de măsuri vizând împiedicarea naşterilor în cadrul grupului;
 e) transferul forţat de copii aparţinând unui grup în alt grup,
 se pedepseşte cu detenţiune pe viaţă sau cu închisoare de la 15 la 25 de ani şi interzicerea exercitării unor drepturi.
 (2) Dacă faptele prevăzute în alin. (1) sunt săvârşite în timp de război, pedeapsa este detenţiunea pe viaţă.
 (3) Înţelegerea în vederea săvârşirii infracţiunii de genocid se pedepseşte cu închisoarea de la 5 la 10 ani şi interzicerea exercitării unor drepturi.
 (4) Incitarea la săvârşirea infracţiunii de genocid, comisă în mod direct, în public, se pedepseşte cu închisoarea de la 2 la 7 ani şi interzicerea exercitării unor drepturi.”
Legislaţie conexă:
► Convenţia asupra imprescriptibilităţii crimelor de război şi a crimelor contra umanităţii, adoptată de Adunarea Generală a Organizaţiei Naţiunilor Unite la 26 noiembrie 1968, ratificată prin Decretul nr. 547/1969 (B. Of. nr. 83 din 30 iulie 1969);
► Convenţia europeană din 25 ianuarie 1974 privind imprescriptibilitatea crimelor împotriva umanităţii şi a crimelor de război, ratificată prin O.G. nr. 91/1999 (M. Of. nr. 425 din 31 august 1999);
► Statutul Curţii Penale Internaţionale, adoptat la Roma la 17 iulie 1998, ratificat prin Legea nr. 111/2002 (M. Of. nr. 211 din 28 martie 2002).
► Convenţia pentru prevenirea şi pedepsirea crimelor de genocid, adoptată de Adunarea Generală a Organizaţiei Naţiunilor Unite la 9 decembrie 1948, la care România a aderat prin Decretul nr. 236/1950 (B. Of. nr. 110 din 2 decembrie 1950).
- Legalitatea actelor administrativ se verifică la momentul emiterii lor și nu poate fi validată de reglementări emise sau adoptate la un moment ulterior !!!......
- Beneficiarii Legii 341/2004 potrivit dispozițiilor art.3 alin.(2) coroborat cu art.5 alin.(3), art.9 și art.13 din Legea nr. 341/2004 sunt cei care sunt publicați in Monitorul Oficial și au Certificate in Original pe Legea 42/1990 și pe Legea 341/2004 și Brevet in Original conferit prin Decret nr.37/2000 al Președintelui României.
- Titlul și calitatea de Luptător Remarcat prin Fapte Deosebite este Instituit și Conferit prin art.2 din Legea 42/1990, (republicată în 1996), modificata prin Legea 30/1996 publicată în Monitorul Oficial nr.96 din 13.05.1996, Legea 42/1990 fiind republicată în temeiul art.II din Legea 70 din 12.06.2017 publicată în Monitorul Oficial nr.147/12.07.1996.
- Beneficiarii OUG 95/2014 au fost facuti beneficiari ai Legii 341/2004 cu titluri și calități si Certificate și Brevete de LRD care sunt inscrise si sunt eliberate și publicate în Monitorul Oficial al Romaniei ca fiind emise in temeiul Legii nr.341/2004, IN REALITATEA titlurile și calitățile si Certificatele și Brevetele de LRD fiind inscrise si emise in BAZA UNOR TEMEIURI JURIDICE/DE DREPT/ ARTICOLE INEXISTENTE in Legea 341/2004 si producand efecte si in IANUARIE.2019 cu incalcarea inclusiv a dispozitiilor art.III si art.V din OUG 95/2014 si a art.13 din Legea 341/2004, a CP….. !!!.......
- Cine răspunde potrivit Legii, pentru LRFD beneficiarii Legii 341/2004 deposedați abuziv de drepturi câștigate prin Legea 341/2004 și decedați în lipsuri si datorita incalcarii Legii nr.341/2004 de catre STATUL ROMAN prin INSTITUTIILE STATULUI ROMAN si prin functionarii STATULUI ROMAN începând cu 01.01.2012 și ulterior prin efectele OUG 95/2014 ? ? ?
- Incalcarea Legii nr.71/2015,publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 233 din 6 aprilie 2015 si a Legii 341/2004 aprobata de PARLAMENTUL ROMANIEI si publicata in Monitorul Oficial al Romaniei prin DECRET de PROMULGARE semnat de Presedintele Romaniei si a Constitutiei Romaniei si a Dreptului UE si a Legislatiei UE, de catre Statul Roman prin Institutiile Statului Roman si prin functionarii Statului Roman, atrage răspunderea materiala/penala pentru producerea prejudiciilor, care este atât directa, cât și solidara, asa cum este reglementata in art.13 din Legea 341/2004, in Codul Penal și in Codul Civil si in legislatia UE, pentru ca nu se poate derogare de la lege.....
- Si incalcarea cu premeditare art.1 alin(3)-(5), art.16 alin.(2), art.61 alin.(2),art.76-78, art.80 alin.(2), art.100 alin.(1) coroborat cu art.115 Constitutia Romaniei si art.13 din Legea 24/2000, art.58-70 din Legea nr.24/2000 republicata si art.15 din Legea 202/1998 republicata si a art.3 alin.(2) si art.5 alin.(3) si art.9 din Legea 341/2004 APROBATA de Parlamentul Romaniei si chiar art.III si art.V din OUG nr. 95/2014, atrage răspunderea materiala/penala pentru producerea prejudiciilor, care este atât directa, cât și solidara, pentru cei care au încălcat Legea nr.341/2004, asa cum este reglementata în art.13 din Legea 341/2004, in Codul Penal și in Codul Civil si in legislatia UE, pentru ca nu se poate derogare de la lege !!!......

Memorat
  • NVal
  • Hero Member
  • *****
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 5149
  • Vezi Profilul
Răspuns: ORDONANTA
« Răspunde #7556 : Ianuarie 14, 2019, 21:15:13 »

26 octombrie 2018
https://www.zf.ro/banci-si-asigurari/romania-a-imprumutat-de-la-aderarea-la-ue-254-de-miliarde-de-lei-17571299?fbclid=IwAR2m59JM2wP_c0rwEvbK9nDe17oyXazWvZyoRhDY4tSFk2BAOFCac2qk8qY

România a împrumutat, de la aderarea la UE, 254 de miliarde de lei

De la data aderării la UE, în 2007, până la finalul lui iulie 2018, România a împrumutat 254,7 miliarde de lei (şi a plătit dobânzi la credite de 97 de miliarde de lei), ponderea datoriei în PIB ajungând de la 11,9% din PIB în 2007 la 34,9% din PIB la mijlocul lui 2018. Nu este însă o creştere lineară, ponderea datoriei în PIB crescând sau descrescând în funcţie de ciclul economic.

De pildă, dacă, în 2000, datoria în PIB era de 22,4%, ea a început să descrească, începând cu 2003, pe măsură ce creşterea economică era din ce în ce mai mare, şi a ajuns, în 2007 la 11,9% din PIB, când creşterea economică a fost de 8,5%. Datoria a început apoi să crească pentru că împrumuturile au fost mai mari, dar şi PIB-ul a crescut mai încet, determinând creşterea datoriei ca procent din PIB.

Situaţia se repetă în ultimii ani, pe măsură ce economia a crescut din ce în ce mai bine. Astfel, începând cu 2014 (creştere economică de 3%) datoria a început să scadă, ca procent din PIB, de la 39,1%, la 35% în 2017 (creştere economică de 6,9%) şi a ajuns, la mijlocul anului, la 34,9%. Iulian Anghel


Memorat
  • NVal
  • Hero Member
  • *****
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 5149
  • Vezi Profilul
Răspuns: ORDONANTA
« Răspunde #7557 : Ianuarie 20, 2019, 00:30:17 »

REVOLUTIONARII ROMANIEI DECEMBRIE 1989
Viorel Bulete
13 ore ·
DISTRIBUITI !!!
NEPASAREA AJUTA MAFIA !!!



Memorat
  • Petru
  • Hero Member
  • *****
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 1176
  • nimic-OO FARA INSULTE; neindoelnic, obiectiv
  • Vezi Profilul
Răspuns: ORDONANTA
« Răspunde #7558 : Ianuarie 20, 2019, 11:49:37 »

-nu va mai agitati!!!!


DUPA CUM A CONFIRMAT DOMNUL SECRETAR DE STAT IN SEDINTA COLEGIULUI S-A INCHEIAT PERIOADA DE VERIFICARE A DOSARELOR!!!.
    - MAI OCUPATI-VA SI DE SANATATEA DUMNEAVOASTRA SI NU MAI DATI CU PRESUPUSUL CA UNI AU SI ALTI NU AU,DEOARECE SE VORBESTE CLAR DE DREPTURILE PRIVIND INDEMNIZATIILE CONFORM LEGII 341 NU DESPRE CELE DIN oG 95. SPRIJINITI ACTIUNILE Dnlui SECRETAR DE STAT; ASTEPTATI!
Memorat

Petre,
  • Petru
  • Hero Member
  • *****
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 1176
  • nimic-OO FARA INSULTE; neindoelnic, obiectiv
  • Vezi Profilul
Răspuns: ORDONANTA
« Răspunde #7559 : Ianuarie 20, 2019, 19:15:54 »


 
                   
 INDEMNIZATIILE;


DE CIND AM INTRAT IN U.E. DA! PIB- ul Romaniei a crescut de la 418 mld lei respectiv 123,7 mld. euro in 2007 la 522,6 repectiv 124,1 mld. euro in anul 2010 unde a fost plafonate indemnizatiile revolutionarilor la 2020 lei/luna si a crescut la 907,8 mld lei in 2018 la aprximativ 200 mld. euro deci o crestere de 1,7 ori asta tinind cont si de devalorizarea leului fata de euro. numai ca la cei care depind de legea 341/2004 s-a injumatatit!!??. Boc cind a limitatat indemnizatiile a spus ca se limiteaza indemnizatiile la revolutionari pina la iesirea din criza!!!!! dar nesimtirea conducatorilor nostri a continuat si continua fara nici un fel de justificare!!!.
                    AVETI GRIJA PE CINE MAI ALEGETI!!.
Memorat

Petre,
Pagini: 1 ... 502 503 [504] 505 506 ... 509
Schimbă forumul: