Main Content:

Pagini: 1 ... 3979 3980 [3981] 3982 3983 ... 4566

ANUNTURI

  • Willy
  • Hero Member
  • *****
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 1280
  • Vezi Profilul
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #59700 : Aprilie 05, 2017, 14:42:54 »

gheorghe  ar  trebui   sa  sti   ca  ACUM    la  RESITA  vremea   e  buna   si  frumoasa     IERI   la  PITESTI   a   fost    buna 
       
Memorat
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #59701 : Aprilie 05, 2017, 14:50:27 »

pe buna dreptate ne plangem adesea ca nu suntem reprezentati , ca vocea noastra nu este ascultata , nici macar auzita ,ca suntem umiliti si desconsiderati pe motiv ca in numele nostru vorbesc oameni care nu ne reprezinta, nu cunosc nici limba romana uneori  ...dar o fi de ajuns sa ne plangem de mila ?
 am putea face oare ceva concret pentru ca sa fim reprezentati corect intr o structura independenta si democratica , care sa nu aiba nici un amestec politic si sa exprime doar dorintele principiale, firesti si justificate de statul de revolutionar ?
eu am o idee. este a mea si nu o impun nimanui doar o impartasesc cu dvs .
 
 in fiecare judet in care exista asociatii, ligi etc  ale luptatorilor , ale ranitilor si urmasilor  si luptatori neafiliati sa se faca o statistica .
 sefii de asociatii si neafiliatii sa se intalneasca sa semneze un protocol care sa prevada formarea unui comitet al presedintilor si un reprezentant al neafiliatilor care sa aiba drept de vot in functie de cati membri au .
 de exemplu 25 de membri = 1 vot. comitetul se va intruni lunar , se vor informa reciproc despre toate situatiile si problemele existente sau viitoare si daca este cazul vor lua hotarari care vor fi cuprinse intr un proces verbal ce va cuprinde oglinda voturilor si hotararile luate.
va exista o stampila comuna care va fi pusa doar pe aceste hotarari si un antet unic.
fiecare memebru al comitetului respectiv va semna si isi va pune propria stampila.
 dupa care vor merge in teritoriu si vor informa membrii despre discutii si hotarari.
va exista o arhiva obisnuita si una video.
in acelasi mod se va proceda la nivel national doar ca aici se va mari numarul de membri la numarul de voturi
de ex. 100 membri=1vot.
 aici vor exista intalniri ordinare la 3 luni si intalniri extraordinare ori de cate ori situatia miscarii revolutionare sau problemele tarii necesita si o atitudine a revolutionarilor ceruta de stat sau hotarata de revolutionari.

la nivel de judet se va alege un purtator de cuvant si un delegat care va duce  la nivel national procesul verbal .
 la nivel national va fi un purtator de cuvant si un delegat pentru relatia cu sspr ul care va avea rolul de a inmana conducerii sspr ului procesul verbal cu hotararea luata la nivel national privind anumite probleme si altele decat ale lor dar fata de care doresc sa ia atitudine si sa-si faca auzit punctul de vedere .
purtatorii de cuvant alaturi de delegati vor fi cei care vor duce si aduce procesele verbale in ambele sensuri.
la intalnirile extraordinare vor fi prezenti toti presedintii de asociatii care doresc sau vor putea face delegatii insa acolo ei nu vor semna nimic ci doar vor asista .
hotararile se iau in teritoriu iar la nivel national in functie de voturi.
hotararile nationale care vor ajunge pe masa secretarului de stat , a presedintelui tarii, sefilor camerelor parlamentare, prim ministrului , ambasadelor daca este cazul, ministerului de interne , primarilor etc vor purta stampila de la nivel national dar si stampilele tuturor judetelor care si au exprimat votul in problema respectiva cu mentiunea expresa a numarului de voturi a fiecarui judet.
 
ca o mentiune domnule trandafir costica am fost inspirata sa ma gandesc la aceasta problema de punctul dvs de vedere  exprimat pe fb in care ne invitati pe toti sa ne gandim cum ar fi de rezolvat o reprezentare democratica a optiunilor tuturor revolutionarilor in problemele noastre si in problemele care privesc tara. 
Memorat
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #59702 : Aprilie 05, 2017, 14:54:36 »

desigur mai trebuie sa completez cu urmatoarele :
purtatorii de cuvant si delegatii la nivel national vor fi inlocuiti la fiecare 6 luni , deci vor avea 2 mandate , ei fiind desemnati de la doua judete diferite sau capitala , de ex in ordinea alfabetica primul mandat va fi primit de primul judet al carui nume incepe cu prima litera din alfabet si de cel care incepe cu ultima litera din alfabet, sau prin tragere la sorti, etc.
la nivel de judete ei vor fi alesi prin tragere la sorti , sau in orice alt mod in care se doreste astfel ca toate asociatiile sa fie reprezentate prin rotatie.
cat priveste sediul central - aici cred ca nu ar avea de ce sa fie rau sa fie stabilit tot la casa presei cu urmatoarele conditii : sa aiba un birou dotat cu calculator , imprimanta etc, o sala de sedinte destul de mare si o incapere pentru arhiva video  si cea de procese verbale si orice alte obiecte , scrieri etc .
intr o situatie in care un astfel de program ar fi adoptat nu ar mai avea nimeni de obiectat ca punctul de vedere al revolutionarilor nu a fost exprimat sau auzit, nu vor mai exista secretari de stat sau revolutionari huiduiti, manipulati, etc , prestigiul miscarii revolutionare va creste , va fi un exemplu de democratie autentica , nu se va mai lasa loc de interpretari sau minciuni, nu vor mai exista presedinti de asociatii care sa hotarasca singuri in numele nostru fara ca macar noi sa stim despre ce este vorba, raspunderea votului nostru o vom purta doar noi si fiecare reusita a miscarii revolutionare va fi o izbanda a tuturor , nu-si vor mai putea aroga merite cate unii.
 nimeni nu se va amesteca in treburile nici unei asociatii , ele vor ramane si vor face ce vor crede de cuviinta, dar votul va fi corect si al tuturor.
sunt aproape convinsa ca in aceasta modalitate nici partidele, nici sspr ul, nici nimeni altcineva nu si va permite sa nu ia in considerare punctul nostru de vedere , va fi pentru ei un argument fara tagada atunci cand vor afirma " revolutionarii ne spun ca ar fi bine sa facem asa !"
in campaniile electorale la nivel de judete , (si exemplele pot continua ) , de asemeni, se va ajunge sa ni se ceara si noua punctul de vedere ca o garantie a integritatii singurei categorii de cetateni care si a adus aportul direct la victoria revolutiei din 89 .
Memorat
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #59703 : Aprilie 05, 2017, 22:45:47 »

Un Anunt facut de domnul Adrian Grigoriu pe Facebook, in grupul ”Solidaritate Romaneasca”,
www.facebook.com/groups/806961846024931/?multi_permalinks=1312785258775918%2C1312695552118222%2C1312288375492273&notif_t=group_activity&notif_id=1491391699715269

Un eveniment de mare valoare ortodoxă, patriotic românească și culturală și tocmai pentru că e de mare valoare ortodoxă și patriotică românească el este nepopularizat de mass media. Mâine joi 06 aprilie 2017 orele 19:00.

Așadar trebuie să facem ca cât mai mulți români să știe de eveniment, să facem asta noi azi, acum, imediat. Distribuiți dar cât puteți de mult. Veniți voi și să se alature în persoană cât mai mulți la eveniment.


http://www.activenews.ro/stiri-locale/Concert-sustinut-de-maicile-de-la-Manastirea-Diaconesti-in-Capitala-va-fi-dedicat-marturisitorilor-din-inchisorile-comuniste-142456

Maicile de la Diaconești cânta asta
https://www.youtube.com/watch?v=tVkvwVNiGBI&feature=youtu.be

Părintele Amfilohie este acesta:
https://www.youtube.com/watch?v=PpKwyIWji4M


Memorat
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #59704 : Aprilie 05, 2017, 22:50:12 »


www.activenews.ro/stiri-locale/Concert-sustinut-de-maicile-de-la-Manastirea-Diaconesti-in-Capitala-va-fi-dedicat-marturisitorilor-din-inchisorile-comuniste-142456
Miercuri, 5 aprilie 2017

Concert susținut de maicile de la Mănăstirea Diaconești în Capitală: va fi dedicat mărturisitorilor din închisorile

Joi, 6 aprilie, de la ora 19:00, maicile de la Mănăstirea Diaconești vor susține concertul „Raze prin zăbrele”. Evenimentul se va petrece în Catedrala Metropolitană „Sfântul Spiridon Nou” din București și este organizat cu binecuvântarea PF Daniel, Patriarhul României.

Programul concertului conține Stihiri de la Ceasurile Împărătești din Vinerea Patimilor, Cântece din Închisori, Colinde din Închisori și cântări pascale.

Mănăstirea Diaconești este o mănăstire de maici din județul Bacău, înființată în 1998,  stareță fiind monahia Evloghia Chirvase, iar preot duhovnic este protosinghelul Amfilohie.

Hramul Mănăstirii este „Adormirea Maicii Domnului”. Maicile de la Diaconești formează unul dintre cele mai cunoscute grupuri psaltice din țara noastră.
 
Anul 2017 a fost declarat de către Sfântul Sinod al Bisericii Ortodoxe Române drept Anul comemorativ al Patriarhului Justinian și al apărătorilor ortodoxiei în timpul comunismului.


Ascultati Avem o tara - www.youtube.com/watch?v=tVkvwVNiGBI&feature=youtu.be.
Memorat
  • vasilef
  • Full Member
  • ***
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 225
  • Vezi Profilul
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #59705 : Aprilie 07, 2017, 20:49:58 »

PROGRAM DE TARA - REVOLUTIA PASNICA

             Tinand cont de experienta anilor 30 cand, in numele salvarii identitatii unor popoare sau natiuni s-a produs expansiunea miscarilor de tip nazist care au provocat, in final, declansarea celui de-al doilea razboi mondial,
             de faptul ca perioada actuala se aseamana tot mai mult cu perioada amintita (datorita amanarilor in luarea unor decizii, a nerezolvarii problemelor multor cetateni si grupuri diverse sau a aplicarii gresite a multora dintre drepturile fundamentale ale omului)  producand o crestere continua a numarului cetatenilor care doresc o schimbare fata de ce li s-a oferit pana in prezent,
             de existenta unor bogatii consistente (primite in dar de la Dumnezeu), de frontul de lucru existent, suficient pentru milioanele de muncitori romani actualmente aflati in cautare de lucru prin alte tari si de miile de miliarde de dolari disponibili pentru investitii la nivel mondial, care nu-ti mai permit sa te plangi de saracie,
            de concluziile si de recomandarile cuprinse in preambulul Declaratiei Universale a Drepturilor Omului prin formularea “considerand ca ignorarea si dispretuirea drepturilor omului au dus la actiuni care revolta constiinta  omenirii, este necesar ca drepturile omului sa fie ocrotite de autoritatea legii pentru ca omul sa nu fie silit sa recurga, ca solutie extrema, la revolta impotriva tiraniei si asupririi”,
            de necesitatea ca Romania sa nu fie din nou surprinsa nepregatita si aruncata in valtoarea unor evenimente ale caror final este imposibil de prevazut.
             Subsemnatul semnatar al prezentului Program de Tara pe Termen Mediu, lansez inspre dezbatere publica pentru completare si aprobare prin Referendum, STRATEGIA PROGRAM prezentata in continuare, cu mentiunea ca aceasta reprezinta o noua incercare a unei parti din miscarea revolutionara, de a da tarii o directie corecta si stabila, dupa revolutia care i-a adus cea mai mare publicitate si simpatie mondiala din intreaga sa istorie (publicitate si simpatie din care, din pacate, nu am stiut sa culegem foloasele).
             

                   STRATEGIA DE DEZVOLTARE A ROMANIEI, PROGRAM PE TERMEN MEDIU

Cap. 1 – titlu, tinta, strategie

        pct.1 – Titlu: “Romania ca stat, din 23 de pasi, la nivelul Europei”

         pct. 2 – Tinta: Un stat puternic, o tara bogata si respectata care ofera siguranta, prosperitate si respect pentru cetatenii sai

          pct. 3 – Filozofia: Necesitatea momentului zero. Uniunea Europeana si NATO reprezinta oportunitati exceptionale, nu garantii pentru perioada nedeterminata. Sa nu lasam ranchiuna pentru greselile si suferintele trecutului sa ne umbreasca viitorul dar nici sa treaca prezentul fara a tine cont de greselile trecutului,
               a) incetarea redistribuirii anuale a saraciei si inceputul acumularii de bogatie,
               b) fara imprumuturi, fara vanzari si fara sacrificii inutile, doar pe baza resurselor existente sau realizate si  irosite prin management defectuos, prin organizare si coordonare mediocra, prin lipsa de responsabilitate, prin santajarea decidentilor atrasi in diferite curse sau prin alte modalitati straine de principiul democratiei,
                c) adoptarea masurilor la momentul oportunitatii maxime, nu la momentul oportun pentru interese obscure,
           d) inlaturarea cauzelor datorita carora se produc efecte negative si nu alergarea permanenta pentru atenuarea efectelor produse de neinlaturarea cauzelor. Niciodata caruta in fata calului, indiferent de pretexte,
           e) raport de 2-1 intre numarul lucratorilor si numarul pensionarilor prin crearea de locuri de munca pentru jumatate din populatia adulta a tarii,
                f) simplificare in loc de complicare. Viitorul se pregateste in prezent,
           g) sa asiguram infrastructura, conditiile si garantiile optime pentru ca dezvoltarea capacitatii economice sa o asigure cei care asteapta cu banii pentru investitii
       h) toleranta zero pentru promovare neprofesionisti. Nu oricine este potrivit oriunde.       Gospodariile sa fie conduse de gospodari pentru a obtine o plusvaloare si randament maxim, cu efort minim,
           i) toleranta zero pentru ratare oportunitati, incalcare lege, nerespectare obligatii sau incalcare intelegeri si contracte,
               j) prioritate in functie de necesitate, de oportunitate si de disponibilitate, nu de interes,
             k) imunitatea nu inseamna liber la infractiuni, inamovabilitatea nu inseamna drept la abuz sau incompetenta iar numirea politica nu inseamna derogare de la competenta.
                   

Cap. 2 – Asi pentru implementare:
         
         pct. 4 – existenta posibilitatilor reale
            a) front de lucru pentru min. 4 mil. locuri de munca noi pe toata durata de aplicare a programului (anexa 1),
        b) disponibilitati mondiale pentru investitii, echivalent cu cateva Planuri Marshal aflate in asteptarea masurilor de reducere a riscurilor, masuri care se solicita in zadar Romaniei de 27 de ani,
               c) asocieri, parteneriate si alte disponibilitati care pot sa apara pe parcurs
                     
Cap. 3  -   Frane in calea dezvoltarii, adevarul trist al momentului actual
       
      pct. 5 – radiografia situatiei dupa 27 de ani. Constatari, anacronisme, prostitutie politica, discriminari, motive de nemultumire si stres permanent, oportunitati ratate (anexa 2),
             pct. 6 – esecul etapei, obsesii care au marcat etapa, intrebari, vinovati (anexa 3),
     
Cap. 4 – Masuri care se impun pentru salvarea tarii si a statului de drept
       
         pct.7 – amendamente la Constitutie (anexa 4)
         pct.8 – reconcilierea nationala (anexa 5):
           
          a) amnistie penala conditionata, amnistie fiscala pentru scoaterea populatiei din starea de servitute fata de stat si institutiile sale,
           b) propuneri generale si propuneri punctuale (anexa 6),
           c) urgente (anexa 7).
     
Cap. 5 – Masuri care se impun pentru inceputul expansiunii economice:

         pct. 9
          a)- Inlaturarea tuturor piedicilor legislative, administrative sau de alta natura care au descurajat investitorii,
            b) Crearea departamentului Economiei strategice cu proprietatea statului de minim 51%, care sa asigure garantii suplimentare stabile pentru buget,
          c) Crearea institutiei Controlul Preventiv Unic, din actualele organe de control, depolitizate,
         d) Crearea Inspectiei Nationale ca autoritate suprema de control, in absolut toate domeniile, total apolitica .

         pct. 10 – Finantarea programului:
             a) Fondul National de Dezvoltare va asigura o finantare anuala cuprinsa intre 10 si 15 md. Euro, arhisuficient pentru finantarea lucrarilor cuprinse in Program, daca nu apar si alti investitori (anexa Cool,
              b) sume atrase prin demarare Program precum si cofinantari, parteneriate sau alte disponibilitati dirijate pe parcurs inspre lucrarile cuprinse in program sau spre alte investitii posibile dar aflate in asteptare,
           c) in primii 3 ani, suplimentari bugetare din incasarile realizate prin implementarea masurilor prevazute in vederea impiedicarii cheltuielilor inutile (anexa 9).

Cap. 6 – Precizari finale:
         pct. 11
          a) Programul cuprinde modalitatile de indeplinire a celor 3 conditii esentiale pentru dezvoltarea unei tari, astfel:
              - Infrastructura rutiera, feroviara si de comunicatii ( anexele 1 si 6),
              - Disponibilitati financiare (anexele 8 si 9 precum si beneficiile create pe parcurs, prin aplicarea programului),
               - vointa politica ( instituita ca obligatie prin amendare Constitutie, anexa 4).
     b) datorita lipsei datelor statistice si a imposibilitatii unei expertize, programul se bazeaza preponderent pe idei aplicabile si poate avea mai multe lipsuri dar, este mult mai util decat programele pe care nu le-au prezentat nici unul dintre guvernele postdecembriste,
           c) Succesul programului este conditionat de inlaturarea principalelor motive care au dus la esecul primei etape post-revolutionare intre care, pe primele 4 locuri ca rol negativ se afla mediocritatea  in functiile de coordonare si decizie datorata inflatiei de diplome false, imposibilitatea selectiei naturale a valorilor datorate lipsei economiei de piata functionale, santajul promovat fata de persoane influente promovate dupa depistarea slabiciunilor lor si trocurilor indecente in numirea conducatorilor Parchetelor, al cincilea motiv, coruptia, fiind un rezultat el efectelor primelor 4.
         d)  propunerile cuprinse in anexele 6,7,8,9 nu au facut obiectul vreunui program sau platforma politica de partid sau de organizatie a societatii civile in cei 27 de ani post-decembristi, autorul si eventualii coautori isi revendica proprietatea intelectuala asupra acestuia precum si drepturile de autor care se cuvin pentru implementarea masurilor prevazute in Program.
            e) Programul, imbunatatit si completat dupa finalizarea auditului prevazut necesita aprobarea lui prin referendum popular astfel ca prevederile, conditiile si ordinea de prioritate a diverselor masuri sa nu mai ramana la latitudinea intereselor obscure ale conducatorilor vremelnici.

     NOTA: In totalitatea lui, Programul nu are culoare politica, poate fi pus in aplicare de oricare forta politica ajunsa la guvernare prin metode legale fiind necesara doar vointa politica, perseverenta, patriotism si spirit de sacrificiu, putand reprezenta cel mai util cadou adoptat dupa 27 de ani si oferit Romaniei aflata la rascruce de drumuri (intre alegerea de a fi sau a nu mai fi), in ajunul centenarului Marii Uniri.

                                                MOTIVARI INTRODUCTIVE

     Avem o tara bogata, un popor muncitor cu istorie si traditii. Ne trebuie un STAT.
     Statul de drept despre care ni se face vorbire de prea mult timp, a fost asasinat  inainte de nastere pentru ca, frica de schimbare ia forme paranoice. Se uita, se adauga, se minte si se tradeaza dar nimeni nu verifica si nimeni nu este pedepsit pentru ca institutiile create in acest scop de stat au intrat in servitute fata de interese straine statului.
     Alesi pentru a administra si imbogati tara, conducatorii postdecembristi ai acesteia si-au facut legi strambe pentru ei, legi in urma carora au transformat tara in propria lor feuda si judetele sau zonele in feude ale unor mici dictatori.
     Au creat institutii si functii cu salarii exorbitante in care si-au promovat acolitii fara pregatire, familiile, rudele, prietenii, amantele sau clica santajabila, pastrand si pentru ei functii in care sa se retraga pentru batranete deosebit de fericite intr-o tara cu batrani deosebit de nefericiti.
      In statul lor nedrept, in care competenta este cantarita de mai putin competenti dar impovarati cu diplome suspecte, avem justitie fara dreptate, coruptie fara corupti, tradare fara tradatori si interes national dar ne distrugem natiunea. Idealistii care au luptat pentru dreptate sunt aruncati in saracie iar profitorii care ne-au distrus in interior, pleaca in exterior la scoli, la tratamente, la distractii si cel mai grav, la afaceri cu banii dobanditi la noi.
      In statul lor de drept, sunt lasati in uitare urmasii luptelor pentru emancipare, pentru unire, pentru independenta sau pentru supravietuirea ca natiune iar luptatorilor impotriva comunismului ( regim recunoscut ca ilegal si imoral, cu milioane de victime la activ) li se intind si uneori li se acorda mici firimituri in comparatie cu fostii tortionari care continua sa duca viata de nababi cu pensii sau remuneratii care depasesc limita imaginabilului si a bunului simt.
      In perioada post-decembrista s-a jefuit cu mult peste 1000 miliarde de euro si aceasta nu ar reprezenta o problema fatala daca aceste valori s-ar fi transformat in capital disponibil a fi investit pentru dezvoltarea Romaniei dar, frica pentru urmarile dobandirii averilor pe cai nu tocmai legale a facut ca aceste disponibilitati colosale sa fie externalizate din Romania si ascunse sau  folosite in diferite colturi ale lumii, lipsind tara de principala sursa de finantare a marilor investitii.
      In concluzie, Statul Roman este grav bolnav si necesita diagnostic si tratament de urgenta, altfel va ramane o capusa peste Romania, capusa care, ar putea sa moara odata cu purtatorul peste care s-a asezat, daca ramanem in continuare in blocaj.
      Nu trebuie mizat la nesfarsit pe naivitatea poporului pentru ca asistarea permanenta la suferinta, la nedreptate sau la esec poate sa aiba efecte catastrofale necunoscandu-se nici limita ingeniozitatii acestuia si nici viteza sau forta cu care aceasta se poate propaga astfel ca, daca dorim sa dainuie ca stat, Romania nu poate prelungi la nesfarsit razboiul cu proprii sai catateni.
     
          Nota:
     Prezentul Program este un jalon care nu cuprinde toate relele sau bunele din societatea romaneasca lista finala cu investitii, masuri urgente sau termene urmeaza a fi completata si finalizata doar dupa analizarea constatarilor si propunerilor cuprinse in raportul final al auditului prevazut in Program.
     Programul se intinde pe o perioada de 23 de ani din care, primul an este destinat pregatirii implementarii iar ultimii 5 ani se impune completarea cu programe de reconversie profesionala in vederea absorbtiei personalului care se disponibilizeaza treptat, pe masura finalizariii investitiilor masive.
     Daca in cursul derularii Programului apar situatii care nu au putut fi prevazute, se impune a se da prioritate interesului national, cu compensatii decente si urgente.
     In functie de datele obtinute pe percurs, initiatorii Programului pot aduce completari, precizari sau explicatii suplimentare la prezentul Program.
     Intre Fondul Suveran propus de PSD si Fondul National de Dezvoltare, care reprezinta esenta strategiei din prezentul Program, exista o diferenta totala, atat in privinta surselor de alimentare a acestuia cat si a volumului, a modului sau a perioadei cand poate fi afectat bugetul de stat.
     Implementarea Programului necesita atragerea anuala a cca. 500.000 de lucratori in primii 8 ani, numarul angajatilor urmand a ajunge in anul 2025 la cca. 9 milioane, numar optim pentru functionarea statului in conditii de normalitate.
     Programul nu reprezinta o pregatire speciala pentru UE, pentru NATO sau pentru orice alta grupare ci o pregatire pentru perpetuarea existentei Romaniei ca stat, pentru viitorul urmasilor nostri pentru ca,
     - este inadmisibil ca stat sa ai mai multi pensionari decat angajati,
     - sa detii al doilea port ca importanta din Europa si sa nu realizezi beneficii in urma lui,
     - sa detii 7 mil. hectare de padure si sa nu realizezi beneficii,
     - sa fii al treilea stat ca bogatii din Europa dar, cel mai sarac,
     - din exportator sa devii importator, din bogat sa devii sarac,
     - sa fii membru al UE dar sa nu fii capabil sa atragi pomana acesteia,
     - sa fii membru a NATO dar sa-ti distrugi industria de aparare si sa-ti dotezi armata cu vechituri,
     - sa lasi omul sa vanda 2 litri de lapte pentru asi cumpara 1 litru de apa si, contrar tuturor regulilor scrise sau nescrise, sa alegi ca si conducator pe cel mai putin indicat lasand specialistul sa plece la concurenta.
     La ora actuala, datorita nedreptatilor sau exceselor care se perpetueaza de prea mult timp, in intreaga lume, populatiile acesteia se afla in cautarea febrila a unui ALTCEVA fata de ceea ce le-a fost oferit pana in prezent, un ALTCEVA pentru a carui surprize sau necunoscute, Romania nu-si mai poate permite sa fie surprinsa nepregatita asa cum a fost suprinsa de fiecare data, fara program si lasata sa alerge pentru atenuarea efectelor in locul inlaturarii cauzelor.
     Pentru salvarea Statului Roman prin scoaterea acestuia de sub robia politicii de santaj si declansarea expansiunii politico-economice prin care sa se recupereze de urgenta nerealizarile trecutului, se impune analizarea, imbunatatirea, adoptarea si implementarea urgenta a Programului care face parte integranta sin prezenta Strategie.


        Evoluţia P.I.B. în principalele 21 de state europene si evolutia PIB in Romania,
 la cresteri de 8% si 10% anual, pe durata celor 23 de ani


  Nr.
     Ţara
         PiB-2016%
2018
2023
2028
2033
2038
2040
   0Bl
1
Germania
3467
3%
3571
3949
4507
5200
6000
6344

2
Anglia
2780
3%
2843
3146
3588
4140
4774
5050
3%-
3
Franţa
2664
3%
2743
3096
3463
3996
4608
4875

4
Italia
1846
3%
1901
2013
2399
2769
3193
3378
3%-
5
Spania
1242
3%
1279
1415
1614
1863
2148
2272
3%+
6
Rusia
1132
4%
1177
1432
1741
2116
2573
2782
4%++
7
Olanda
  762
3%
  784
  868
  990
11742
1318
1394

8
Turcia
  751
5%
  788
  956
1218
1553
1979
2182
5%+
9
Elveţia
  651
3%
  670
  742
  846
  976
1126
1191

10
Suedia
  512
3%
  527
  608
  702
  811
  938
  994

11
Polonia
  473
4%
  492
  577
  702
  852
1035
1189
4%+
12
Belgia
  465
3%
  479
  553
  628
  726
  839
  889

13
Austria
  384
3%
  395
  456
  527
  608
  702
  744

14
Norvegia
  366
3%
  376
  433
  500
  577
  667
  707
3%+
15
Danemarca
  301
3%
  310
  357
  412
  476
  550
  588

16
Irlanda
  254
3%
  261
  300
  346
  400
  462
  491
3%+
17
Finlanda
  234
3%
  241
  278
  321
  371
  430
  456
3%+
18
Portugalia
  205
3%
  211
  244
  282
  325
  377
  400

19
Grecia
  194
4%
  202
  245
  298
  362
  440
  475

20
Cehia
  185
4%
  192
  234
  284
  345
  420
  454
4%+


18868





36855


21
România
  181
8%
  195
  262
  380
  553
  817
  959



  181
10%
  199
  287
  461
  740
1188
1436


- Din listă lipseşte Izraelul, cu un PiB de 306 în 2016
- Creşterea estimată pentru România este mică în comparaţie cu frontul investiţional şi istoricul creşterii PiB-urilor în alte state (Turcia, Polonia, Italia, Spania, Irlanda, China etc.)

           POZITIA ROMANIEI INTRE CELE 21 DE STATE IN FUNCTIE DE PIB 2017:

     - locul 2 ca front de investitii (dupa Rusia)
     - locul 3 ca bogatii (dupa Rusia si Franta)
     - locul 9 ca populatie
     - locul 21 ca PIB (0,9 din PIB-ul total al celor 21 de state)
     - 1 :18 - raport intre PIB Romania si PIB Germania
               
                 Evolutia PIB in cazul cresterii anuale prognozate la 8%
     2023 - locul 18
     2028 - locul 15
     2033 - locul 14
     2038 - locul 12
     2040 - locul 12
     La finalul programului, locul 12 ca PIB (2,5% din PIB-ul celor 21)
         1 :6,5 - raport intre PIB Romania si PIB Germania

                Evolutia PIB in cazul cresterii anuale cu 10%
     2023 - locul 17
     2028 - locul 15
     2033 - locul 12
     2038 - locul 9
     2040 - locul 8
     La finalul programului, locul 8 ca PIB (3,7% din PIB-ul celor 21)
          1 :4,5 - raport intre PIB Romania si PIB Germania

                       Nota:
          La estimarea ritmurilor de crestere anuala a PIB-urilor celor 21 de tari s-a tinut cont de faptul ca:
     a) tarile dezvoltate puternic au front investitional redus, bazat mai mult pe modernizari sau plusvaloare ceea ce asigura in general avansuri de 3 sau maxim 4% anual
     b) Rusia dispune de cel mai mare front investitional dintre cele 21 de state si ar putea obtine un avans anual similar Romaniei dar are numeroase obstacole create de tendintele sale imperiale si este prea dependenta de preturile materiilor prime pe care le exporta
     c) Turcia a profitat din plin de oportunitatile crizei si si-a triplat PIB-ul in ultimii ani. Dispune inca de front investitional masiv care i-ar putea asigura inca multi ani un avans substantial dar se afla in vecinatatea celui mai mare cazan in fierbere si avantajele pot deveni dezavantaje.
     d) Polonia a profitat de oportunitatile crizei si s-a dezvoltat intr-un ritm mijlociu si constant dar cu mari rezerve de dezvoltare continua inca multi ani.
     e) S-au avut in vedere si alte elemente comparative.

     Consideram ca ritmul anual de crestere a PIB-ului Romaniei respectiv de 8-10% reprezinta o estimare subiectiva, posibilitatile putand permite, in anumiti ani, cresteri cu mult mai mari.

                               Nota:
                    La intocmirea Strategiei Program s-a tinut cont EXCLUSIV de interesul Romaniei, astfel:
          - Interesul obiectiv. Necesitatea MOMENTULUI ZERO tinandu-se cont de faptul ca,ratarea tuturor  oportunitatilor aparute pentru Romania in ultimii 27 de ani posrevolutionari au facut ca, in loc sa  se reduca decalajul intre Romania si tarile dezvoltate, acesta creste necontenit de la an la an iar        prin vanzarea rezervelor strategice si imprumuturi care secatuiesc tara si ipotecheaza viitorul    urmasilor nostri, ipoteza prelungirii situatiei pentru identificarea si pedepsirea vinovatilor se   transforma din necesitate obiectiva in pericol potential prin perpetuarea starii de blocaj.
        - Interesul preventiv:     Conjuncturile politice, economice sau militare din vecini, din Europa si din  lume.  Pericolul de a fi din nou surprinsi nepregatiti in fata evidentei resetarii politice din lume si din Europa  in care ne-am integrat, impune parteneriate solide cu principalele puteri  economice pentru a putea beneficia de orice oportunitate care se iveste si pentru a evita orice surpriza neprevazuta.
             - Interesul pentru aparare. Conservarea Romaniei ca Stat consolidat aparat prin parteneriate militare  avantajoase, de lunga durata, impune incetarea retoricii de confruntare, scoaterea Romaniei din starea de servitute fata de marele  capital, scoaterea institutiilor statului din starea de servitute fata de factotul politic si scoaterea populatiei din starea de servitute fata de stat, de institutii sau entitati colaboratoare  cu statul si fata de capriciilor unor lucratori a acestora.
          - Necesitarea reconstituirii si consolidarii unei economii strategice care sa se afle sub controlul             sau decizia finala a statului, ca garantie suplimentara pentru necunoscutele viitorului.
          - Degrevarea bugetului de necesitatea completarii lui prin imprumuturi si vanzari, impactul pentru  stabilitatea economica si sociala precum si avantaje in repozitionarea Romaniei in lume.
          - Necesitatea reconcilierii nationale dupa decenii de invrajbire si promovare a starii conflictuale             intre absolut toate segmentele, grupurile si categoriile sociale, intre membrii aceleiasi grupari             precum si intre toate acestea luate individual si stat.

          NOTA: Datorita nedifinitivarii stabilirii proprietatilor, a lipsei cadastrului national si a                   risipirii inutile sau a ascunderii capitalui dobandit ilicit, economia reala a suferit din   cauza lipsei de capital autohton insa momentul zero cuprins ca parte importanta a prezentului   program va reprezenta una dintre modalitatile prin care se va produce inlaturarea chingilor  in care acesta este incorsetat si introducerea lui in investitiile din tara.
          Prin implementarea Strategiei Program, reprezentantii alesi sau numiti ai poporului vor fi nevoiti sa renunte la patriotismul de fatada, strategia Program fiind intocmita pentru o Romaniei  membra a NATO si a UE dar, poate fi aplicata  si in cazul aparitiei vreunei sincope in existenta sau parasirea acestora.
             In cazul in care factorii de decizie intampina greutati in intelegerea si implementarea Strategiei Program, initiatorii acesteia precum si unii dintre revolutionari, pot asigura consilierea necesara sau chiar preluarea unor atributii de coordonare si control.

             
             Autor: Vasile Farcas     
Memorat
  • vasilef
  • Full Member
  • ***
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 225
  • Vezi Profilul
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #59706 : Aprilie 07, 2017, 20:53:47 »

Programul cu anexe cuprinde 40 de pagini plus 20 de pagini cu precizari suplimentare si va fi postat in intregime pe topicul ANUNTURI, daca administratorul va fi de acord. Deocamdata, materialul in intregime a fost trimis in mai multe directii. Asta ca sa nu se mai spuna ca revolutionarii nu vin niciodata cu solutii.
Memorat
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #59707 : Aprilie 07, 2017, 22:11:55 »

Postati unde doriti. Parerea mea este ca aici ar trebui doar anuntat, iar materialul integral ar fi bine sa-l postati la ”Noi cu cine votam ?”. Sau, pentru că volumul este mare, puteti crea un subtopic special, cu o denumire adecvata. Alegerea va apartine, aici riscati insa sa fiti intrerupt de postarea altor anunturi.
Memorat
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #59708 : Aprilie 07, 2017, 22:26:45 »



Alaltaieri, miercuri, 5 aprilie a.c., a avut loc lansarea unei carti la Bucuresti, o lansare care a facut multa valva in media online (in special), provocand o multime de luari de atitudine, majoritatea ostile. Va propun sa urmariti o inregistrare a evenimentului. Reactiile din media le gasiti usor tastand titlul cartii intr-un motor de cautare.
Lansarea cartii Destin Eurasianist la Bucuresti - www.youtube.com/watch?v=pJSm0b-ENrU&t=2265s.


Memorat
  • RaduSpiru
  • Vizitator
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #59709 : Aprilie 07, 2017, 22:35:36 »

Desigur, nu era de ajuns cu "revolutionarii" PSD-isti, acum facem si apologia dictaturii lui Putin.
Halal de asa forum al revolutionarilor comunisti.
Memorat
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #59710 : Aprilie 07, 2017, 23:15:23 »

”Facem”? Eu nu fac nimic cu dumneavoastra, exceptand unele dialoguri pe forum. Deci ar fi bine sa precizati cu cine.
Daca va exprimati smechereste, insinuand eu as face respectiva apologie, mintiti. Faptul rezulta clar din anuntul meu.
Memorat
  • RaduSpiru
  • Vizitator
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #59711 : Aprilie 08, 2017, 08:20:09 »

Nu domnule, nu insinuez nimic.
Afirm de-a dreptul.
Memorat
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #59712 : Aprilie 08, 2017, 10:34:02 »

a tacea e pentru  neputinciosi , sa ia atitudine impotriva nedreptatilor, barfelor, atacului la persoana, defaimarilor , denunturilor  da, asta e fapta caracteristica  un revoltionar .
nu or fi mai existand revolutionari la Braila? de aceia care nu accepta sa fie scuipati pe obraz si in public si sa lase capul in jos ca si cand delatorul lor ar avea vreo dreptate?
nu stiu pe unde or fi ca l-au lasat singur pe unul de al lor impotriva caruia se duce o campanie puternica de defaimare pe mai multe planuri - televiziune , retele de socializare, radio!
presedintii de asociatii nu se zaresc , iar determinantii nici atat.
se stie si voi cei dintai stiti ca sunteti determinanti nu pentru ca ati dat inapoi,nu pentru ca  v ati ascuns prin sifoniere sau dupa fuste de muieri.
 voi sunteti luptatori determinanti pentru ca ati contribuit efectiv la VICTORIA revolutiei din 1989 pe care chiar daca au inceput o altii voi ati adus gloria victoriei ei in prapadul pe care l am trait impreuna, si nu pentru ca v-ati aranjat dosarele in manarii pe care altii le au inventat si le au practicat. caci e stiut ca hotul striga hotul.
Daca ar fi fost asa nu v-ati fi depus dosarele si pentru ord 95 si v ati fi multumit cu 0,6 caldut. dar aici nu e vorba de fiecare in parte ci e vorba de orasul martir cu rol determinant in primul rand, e vorba de istorie si de adevar.
 si voi faceti parte dintre  cei pentru care doi presedinti de tara si mai multe comisii parlamentare au brevetat si girat .
iar daca dintre noi vor fi fiind si din aceia patati atunci sa raspunda!
ma mir si ma intreb :ce gandesc oare aceia care  cu emfaza si aroganta ne numesc "brailenilor, braileni, mai brailenilor" in bataie de joc si la misto Huh 
de fapt noi suntem si ramanem luptatori cu rol determinant in revolutia din decembrie 1989,din Braila .in acest context :atat ! nu hoti, nu mituitori, nu falsificatori sau cum va mai vine la gura sa ne numiti.
pana se va dovedi altceva de catre organele instutionale abilitate , asta suntem: luptatori cu rol determinant.
de aceea va solicitam sa va masurati cuvintele si sa asteptati la fel ca noi toti verdictul in numele legii.
vom vedea cum se va sfarsi aceasta noua incercare venita de data asta in postul Pastelui . am mai trait una asemenea in postul Craciunului.
suntem crestini intoarcem si celalalt obraz si nu dorim sa ne grabim sa raspundem la provocari fie si pentru ca desteptul cedeaza primul si pentru ca credinta in Dumnezeu si adevarul faptelor noastre ne permit s o facem  .
nu inteleg de ce frumosii nebuni ai Brailei tac si il lasa pe unul  de al lor sa sufere, sa i se distraga atentia in alta parte , sa se consume intelectual in probleme marunte .
pentru ca oricat ai avea nervii tari si ai fi harjiit in viata si intr o revolutie nu trece prin tine usor o astfel de campanie ?
Indemnizatia de gratitudine si rolul de luptator determinant este pentru ce am facut in decembrie 1989 , e drept, dar si pentru ce am facut dupa acel an si ce vom face in continuare .
atitudinea, faptele si lupta continua pentru idealurile pe care le am aparat atunci e primordiala in continuare .

se  vorbeste pe buna dreptate de momentele grele, ingrozitoare ale inceputului revolutiei noastre. dar se uita de prea multe ori ce iad a fost pentru bucuresteni  si restul oraselor martir , continuarea .
 
se uita ca guvernul comunist s-a  reinstaurat  si atunci a inceput si mai tare furia armelor si mortii. de pe unde statusera ascunsi s-au deslantuit intelegand ca fuga conducatorului statului este sfarsitul  epocii lor, ceea ce a si fost .

 eu nu stiu anume cand si la ce ora s-a intrat in sediile pcr in fiecare oras   dar stiu ca atunci a inceput a doua revolutie mai rea si mai dramatica.
bucurestiul a dat un tribut greu libertatii atunci si mie personal si astazi mi se strange inima si parca mi se intuneca sufletul si aud mereu in urechi tacanitul armelor , strigatul si bocetul  mamelor romane si lacrimile care curgeau si au curs ani la rand dupa aceea. vorbesc si de mamele valahe si de cele moldovene si de cele dobrogene.

la noi , in Braila coruptilor si mituitorilor cum le place unor oameni "integri" sa ne numeasca , primul secretar a revenit la putere  si s-a procedat la arestarea sau izolarea sau cum vreti sa i spuneti a revolutionarilor  din sediile de partid si am fost dusi in buncarul de sub fostul sediu .
"brailenii" care au fost acolo stiu .
au fost si 2 femei.  au fost luate de acolo si apoi duse si incuiate intr o camera sub paza militarizata . au innodat atunci cearsafuri si draperii incercand sa sara pe geam . pentru ca tensiunea si frica erau atat de mari, nimeni nu le spusese de ce li se aplica acel tratament . un anumit maior stie.
dar  nu si au  scos certificate de arestati .
 la ce se gandeau atunci? se gandeau la fel CA SI CEI din orasele inceputului si il rugau cu lacrimi grele pe Dumnezeu sa invinga revolutia lor  si sa scape ca erau tinere, aveau copii si parinti acasa , una dintre ele avea un copil cu handicap ....si cei din subsol gandeau la fel.
si noi la Braila am trait groaza izolarii si a lipsei oricarei informatii despre ce se intampla afara ca si altii aflati in opere sau alte locuri importante si strategice. si cam asa cred ca s-a intamplat peste tot in tara la momentul revenirii regimului .
de ce amintesc  acest aspect aici? - una dintre cele doua femei a carei prezenta la revolutie nu poate fi contestata nu are certificat de determinant.
 ea are o mica afacere in alta tara si face parte dintr o anume asociatie din braila .si a ramas pe dinafara cum s-ar spune. dar pana si in asta e o logica si un interes.
unii revolutionari care nu au fost in tara in perioada cat s-au depus dosarele au stat linistiti ca la vantu si fmi, ca are grija acela unde plateau cotizatii... sau poate nu au stiut deloc dar nici informati nu au fost . de ce au fost lasati pe dinafara?
pentru ca ei aveau de unde plati un onorariu frumos unui  avocat ca sa i repuna in termen, mai tarziu. cu tot respectul pentru ca e un avocat bun si chiar a reusit, pentru unii.
insa ascultand la un anumit post de radio o emisiune serile trecute , am auzit ca doamna avocat nu cunoaste braila si ce se intampla pe aici decat din auzite, ca nu are nici un fel de documente sau cunostinta despre ce s a intamplat aici decat din lecturile proprii si nici nu are  interes sa faca vreun denunt. ok, de ce sa nu cred . are verbul in propozitie si stie procedura asa ca nu aveam motiv sa nu cred.
iata insa ca reteaua de socializare  FB ne mai da un raspuns la acea intrebare .postez , preluate de acolo 2 sentinte , care vorbesc despre asta.
si atunci ma intreb "care i muma care i ciuma" ?
pe de o parte apara in instanta braileni in vederea obtinerii calitatii de determinant , ceea ce o instanta de judecata a apreciat ca e corect si avocatul a preluat laurii unui proces bine facut si castigat , iar pe de alta parte faci denunt , sau iti dai cu parerea, sau apreciezi sau cum s o fi mai numind asta impotriva "brailenilor" corupti care au indraznit sa solicite pentru orasul lor si pentru luptatorii lui titlul pe care il merita cu sau fara infamul 12,10 !.
Memorat
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #59713 : Aprilie 08, 2017, 10:55:53 »

hotararile
Memorat
  • Viasat
  • Hero Member
  • *****
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 674
  • Vezi Profilul
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #59714 : Aprilie 08, 2017, 11:04:27 »

Vă ajut să faceți vizibil direct fragmentul de pe Portalul Instanțelor.

Memorat
Pagini: 1 ... 3979 3980 [3981] 3982 3983 ... 4566
Schimbă forumul: