Main Content:

Pagini: 1 ... 4530 4531 [4532] 4533 4534 ... 4537

ANUNTURI

  • NVal
  • Hero Member
  • *****
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 5626
  • Vezi Profilul
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #67965 : Iulie 12, 2020, 14:48:45 »

Iulian Capsali, acum 16 ore.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2677846145874856&set=a.1416397242019759&type=3&theater&ifg=1




JOS MASCA!
.
Dacă ți-a murit un cunoscut pentru că avea o altă boală gravă decât covid și nu a fost spitalizat, dacă ai fost internat și tratat cu forța ca "asimptomatic", dacă ți-ai pierdut serviciul din cauza stării de urgență, dacă ai sechele psihice în urma carantinării, dacă afacerea ta a falimentat, dacă ești medic și refuzi să fii torționarul propriului popor, dacă te îngrijorează modul barbar în care a fost în călcată în picioare Constituția în ultimele luni de niște gunoaie politice cu apetit totalitar, dacă ești sătul de manipularea permanentă a unei prese cumpărate din banii tăi, dacă ai aflat de afacerile de sute de milioane de euro făcute prin încredințare directă a unor oameni din anturajul puterii sau al serviciilor secrete, dacă ești un părinte îngrijorat pentru soarta copilului tău care poate fi luat de stat în timp ce părinții "asimptomatici" sunt luați cu izoleta ca să fie duși în lagărele de ciment și carton cu ferestre de autocolant, dacă sintagmele "distanță socială" și "noua realitate" ți se par monstruoase, orwelliene;

Dacă ideea de tiranie îți repugnă și nu te poți adapta la persecuțiile unei dictaturi politico-medicale încăpută pe mâinile unor psihopați care au făcut în viteză o lege a carantinării forțate pe model asiatic,

TE CHEM SĂ PROTESTEZI DUMINICĂ 12 Iulie, ORA 18:00, ÎN PIAȚA VICTORIEI!


PENTRU LIBERTATEA TA, A FAMILIEI TALE ȘI A NAȚIUNII ROMÂNE!
Memorat
  • NVal
  • Hero Member
  • *****
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 5626
  • Vezi Profilul
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #67966 : Iulie 12, 2020, 14:54:55 »

Alexandru Ballanescu 40 minute
https://www.facebook.com/groups/240061533927094/?notif_id=1594554251202149&notif_t=added_to_group_reminder


DACA LEGEA ARAFAT TRECE:
1. nu exista nici o cale de atac sau de aparare in cazul internarii fortate.
2. asimptomaticii (pozitivi) intra in puscarie la domiciliu.
3. cei cu simptome de raceala intra direct in puscarie la spital inca de dinainte de diagnostic.
4. cei sanatosi (negativi) pot intra la puscarie la domiciliu daca exista suspiciuni (un termen ambiguu), cum ar fi contact prin tracking cu cineva "infectat".
5. cei care vin din afara vor intra la puscarie la domiciliu, indiferent de starea de sanatate.
6. se vor confisca toate bunurile celui depistat pozitiv si internat in puscaria medicala, inclusiv telefonul si masina (nu veti mai avea nici un contact cu familia).
7. copiii intra in custodia statului pe perioada puscariei medicale.
8. vei fi supus unui tratament (nedefinit) chiar daca esti asimptomatic (pozitiv) sau sanatos suspect covid (negativ) cu forta, fara nici o cale de al refuza.
9. daca pleci din puscaria medicala vei plati dupa ce esti prins toata spitalizarea (8 zile costa 10.000 euro, ca un mic exemplu) si vei avea in plus dosar penal cu 15 ani de puscarie.
10. oricine poate fi ridicat de politia sanitara de pe strada, de la locul de munca sau de acasa "daca exista suspiciuni de infectare cu covid".
SPUNETI NU DICTATURII COVIDISTE< IESITI ASTAZI LA PROTESTUL BUCURESTEAN< ELIBERATI-VA TARA din mainile satanistilor !!
Memorat
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #67967 : Iulie 12, 2020, 15:17:14 »

Pentru cei ce încă mai cred în libertate și fraternitate, am un mesaj:
duminică, ora 18, se iese în stradă, fără mască, pentru a protesta contra proiectul anti-constituțional de lege privind carantina și izolarea.

PS
Evenimentul este organizat de mai multe organizații civice și personalități. Nu sunt organizator, deci nu îmi cereți detalii, că nu le am.
Afișul este prezentat aici cu acordul dnei Iosefina Pascal, care l-a lansat sub titlul “opriți dictatura sanitară”.

Gheorghe Piperea - www.facebook.com/photo.php?fbid=3474804505886433&set=a.800809173285993&type=3&theater.

Memorat
  • NVal
  • Hero Member
  • *****
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 5626
  • Vezi Profilul
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #67968 : Iulie 12, 2020, 15:20:56 »
Memorat
  • Silviu
  • Hero Member
  • *****
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 2525
  • Vezi Profilul
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #67969 : Iulie 12, 2020, 22:09:51 »

Si ar trebui sa fie impuscati, nu-i asa Silviule? Sau m crud, sa fie carantinati in sontainerele pregatite de guv ro.
Ce ar fi sa incerci la randul tau sa te docu din m multe surse, m multe si alternative, ca altfel e tot aia. Un ex!



Exact asta am făcut, Bambi! Am îndrumat spre surse.
Am crut să citesc declaraţia Parlamentului European în original şi am avut neplăcuta surpriză să alerg după potcoave de cai ...

Beleau este că tot evenimentul Covid 19 a fost politizat! O foarte mare parte a populaţiei este înapoiată. Oamenii nu sunt în stare să creadă în existenţa a ceea ce nu văd! Motiv pt. care viaţa îi învaţă în modul cel mai dur.
Am exemplu Cernobîl-ului!
Ce nori radioactivi d.le? Ăştia ne ascund adevărul ...Etc.
Urmarea?
După 8- 10 ani femeile au dezvoltat nişte forme de sarcom îngrozitoare. Tumori de 18-20 cm diametru. La bărbaţi, cancerul de colon şi prostată a devenit o modă ...
Şi, toate, puteau fi evitate! Un pic de atenţie la ce mănînci, curăţenie, spălat încălţămintea cu care te-ai plimbat pe afară ... Dar, ca să fi precaut îţi trebuie ceva în cutia craniană! Şi, poate, dorinţa de a învinge lenea.
Memorat
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #67970 : Iulie 12, 2020, 22:21:46 »

Aceasta lege a faradelegii, pe care politicienii incearaca sa ne-o vare pe gat cu viclenie, dar si cu forta, are si o componenta care vizeaza copii din familii, sau aflati in tutela. Mai intai va rog sa va reamintiti tragedia familiei Bodnariu si va dau un singur citat: ”opriţi-vă o clipă şi imaginaţi-vă: o familie modestă, muncitoare, profund credincioasă, cu cinci copii. Într-o zi oarecare, poliţia vine acasă şi ia doi dintre copii. A doua zi, poliţia apare din nou şi ia şi ceilalţi copii, inclusiv pe cel care are doar patru luni şi este alăptat. Totul pentru că directoarea şcolii unde învaţă cei mici s-a supărat când una dintre fete a cântat melodii religioase” (www.contributors.ro/masinaria-absurda-a-statului-norvegian-a-furat-copiii-familiei-bodnariu-presedintele-romanilor-tace). Sau rapirea fetitei orfane Sorina Sacarin din Baia de Arama de catre procuroarea „recuperatoare” Piturca Maria-Antoaneta - revedeti inregistrarea ”Inca un procuror tortionar”, la www.youtube.com/watch?v=1lIvJsfgntQ.



Scurt, la obiect, explicit, convingator - Diana Iovanovici-Sosoaca, pledoarie inregistrata si difuzata pe YouTube:
Contra tentativei de dictatura in Romania www.youtube.com/watch?v=jkq_cL2cWa8
Memorat
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #67971 : Iulie 12, 2020, 23:12:49 »

Ioan Savu · 15 ore · https://www.facebook.com/ioan.savu.14/posts/4490297107709800
OARE Lg. 418/2020, VA FACILITA RIDICAREA CU IZOLETA, IZOLAREA ȘI/SAU DISTRUGEREA FIZICĂ A TUTUROR CELOR CE DEVIN INCOMOZI, DISTRUGEREA BUNURILOR LOR CA INFECTATE ȘI DEZBINAREA FAMILIILOR? ÎNTREB ȘI EU ...


PARLAMENTUL ROMÂNIEI
CAMERA DEPUTAŢILOR

L E G E
privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătăţii publice în situaţii de risc epidemiologic și biologic Camera Deputaţilor adoptă prezentul proiect de lege.
Art. 1. – Prezenta lege reglementează unele măsuri necesare în domeniul sănătăţii publice cu caracter temporar, în situaţii de risc epidemiologic şi biologic pentru prevenirea introducerii şi limitarea răspândirii bolilor infectocontagioase pe teritoriul naţional.
Art. 2. - Aplicarea prevederilor prezentei legi se realizează exclusiv pentru apărarea sănătății publice, respectarea drepturilor și libertăților fundamentale ale cetățenilor și a ordinii publice. Toate măsurile dispuse vor fi proporționale cu situația care le-a determinat și vor fi aplicate în mod nediscriminatoriu.
Art. 3. – În înţelesul prezentei legi termenii şi noţiunile folosite, au următoarea semnificaţie:
a) carantina persoanelor – măsură de prevenire a răspândirii bolilor infectocontagioase, constând în separarea fizică a persoanelor suspecte de a fi infectate sau purtătoare ale unui agent patogen, de alte persoane, în spaţii special desemnate de către autorităţi, la domiciliu sau în locaţia declarată de către persoana carantinată stabilită prin decizie motivată a Direcției de Sănătate Publică pentru fiecare persoană identificată, decizie care va conține mențiuni cu privire la data și emitentul actului, numele și datele de identificare ale persoanei carantinate, durata măsurii și calea de atac prevăzută de lege;
b) carantina bunurilor – măsură de prevenire a răspândirii bolilor infectocontagioase, prin care se urmăreşte separarea bagajelor, containerelor, mijloacelor de transport sau altor bunuri posibil a fi contaminate;
c) carantina zonală – măsură de prevenire a răspândirii bolilor infectocontagioase, prin care se urmăreşte separarea fizică a persoanelor şi activităţilor, inclusiv limitarea circulaţiei, dintr-un perimetru afectat de o boala infectocontagioasă, de perimetrele învecinate, astfel încât să se prevină răspândirea infecţiei sau contaminării în afara acestui perimetru;
d) izolarea – măsura care constă în separarea fizică a persoanelor afectate de o boală infectocontagioasă sau a persoanelor purtătoare ale unui agent patogen, la domiciliu sau într-o unitate sanitară, în vederea monitorizării stării de sănătate și/sau aplicării unui tratament pe baza consimțământului persoanelor și numai dacă acest
tratament se impune, în scopul vindecării și reducerii gradului de contagiozitate;
e) risc iminent – ameninţare imediată sau probabilitatea ridicată de apariţie şi răspândire a unui agent patogen în populaţia umană care poate avea un impact grav asupra sănătăţii şi vieţii omeneşti;
f) contaminare – prezenţa unui agent patogen pe suprafaţa corpului uman sau animal, în sau pe un produs preparat pentru consum sau pe alte obiecte, incluzând mijloace de transport, ce poate constitui un risc epidemiologic sau biologic;
g) informații ştiinţifice oficiale – date ce oferă elemente de probă bazate pe metode științifice stabilite şi universal acceptate transmise de către instituții internaționale sau naționale, cu atribuții în
domeniul sănătății;
h) infectarea – pătrunderea şi dezvoltarea sau multiplicarea unui agent infecţios în corpul uman sau animal care poate constitui un risc pentru sănătatea publică;
i) măsuri de sănătate publică – procedurile specifice de prevenire, limitare şi răspuns aplicate în vederea împiedicării răspândirii bolii sau a contaminării;
j) persoana bolnavă – persoana care suferă de o boală infectocontagioasă sau care prezintă la examenul medical clinic obiectiv semnele sau simptomele caracteristice bolii, astfel susceptibile de a constitui un risc epidemiologic sau biologic;
k) risc epidemiologic – probabilitatea de apariţie a unui eveniment generat de un agent patogen care poate afecta sănătatea grupurilor populaţionale, cu posibilitatea răspândirii pe plan local, județean, zonal, naţional, european sau internaţional;
l) risc biologic – probabilitatea apariţiei unui efect asupra sănătăţii umane cauzat de răspândirea accidentală sau intenţionată a unui agent patogen cu rată mare de transmisibilitate şi mortalitate;
m) suspect de a fi infectat sau contaminat – acea persoană sau bun considerat ca fiind expus sau posibil expus unui risc epidemiologic sau biologic şi care poate constitui o sursă de răspândire a bolii;
n) persoana suspectă – provine din zona în care există epidemie, risc epidemiologic, cu un agent patogen, pe perioada de incubație, în baza dovezilor științifice sau persoana care a intrat în contact direct cu o persoană infectată sau bunuri contaminate cu agentul patogen, până la trecerea perioadei de incubație sau apariția semnelor sau simptomatologiei clinice sau paraclinice a bolii;
o) urgenţă de sănătate publică de importanţă internaţională – un eveniment neobişnuit care, conform Regulamentului Sanitar Internațional, constituie un risc pentru sănătatea publică prin răspândirea internaţională a bolii şi cere un potenţial răspuns internaţional coordonat;
p) epidemie – extindere prin contaminare cu o frecvență neobișnuită a unei boli infectocontagioase, la un număr mare de persoane raportat la riscul specific bolii respective, dintr-un perimetru determinat;
q) pandemie – extinderea unei epidemii pe mai multe continente;
r) boală transmisibilă – boala determinată de invazia ţesuturilor organismului de către agenţi patogeni, multiplicarea acestora şi reacţia ţesuturilor gazdă la aceştia şi la toxinele pe care le produc şi care se poate
transmite de la o sursă/mediu la o persoană şi de la o persoană la alta;
s) grup populaţional – un grup de persoane care prezintă una sau mai multe caracteristici comune.
Art. 4. – Măsurile prevăzute la art. 7 se aplică pentru grupuri populaționale care sunt susceptibile de a prezenta risc epidemiologic și biologic pentru sănătatea publică, de către Comitetul Național pentru Situații de Urgență, iar în cazuri individuale prin decizie motivată a Direcției de Sănătate Publică pentru fiecare persoană identificată,
decizie care va conține mențiuni cu privire la data și emitentul actului, numele și datele de identificare ale persoanei carantinate, durata măsurii și calea de atac prevăzută de lege. Măsurile și grupurile populaționale se
stabilesc de către Comitetul Național pentru Situații de Urgență în baza propunerii Grupului de suport tehnico-ştiinţific privind gestionarea bolilor înalt contagioase pe teritoriul României.
Art. 5. – (1) Autorităţile administraţiei publice centrale şi locale pot pune la dispoziţie spaţii special desemnate pentru persoanele aflate în carantina prevăzută la art. 7 alin. (1).
(2) În aplicarea prevederilor alin. (1) autorităţile administraţiei publice centrale şi locale pot încheia contracte de închiriere pentru spaţii destinate carantinării persoanelor.
(3) Carantina în spaţii special desemnate de către autorităţile competente se realizează în următoarele situaţii:
a) în situaţia în care persoanele pentru care se instituie măsura de carantină declară că nu îşi pot asigura condiţiile de separare fizică la domiciliu sau locaţia declarată;
b) în situaţia nerespectării măsurii de carantină la domiciliu sau în locaţia declarată.
(4) Cheltuielile ocazionate de carantina în spaţiile special desemnate pentru situaţiile prevăzute la alin.
(3) lit a) se suportă din bugetul Ministerului Sănătăţii, aprobat cu această destinaţie.
(5) Persoanele care nu au respectat măsura de carantină la domiciliu sau în locaţia declarată au obligaţia de a suporta cheltuielile carantinării în spaţiile special desemnate. Cheltuielile ocazionate cu carantinarea se suportă de către Ministerul Sănătăţii, din bugetul aprobat cu această destinaţie şi se recuperează de la persoanele obligate a le suporta.
(6) Normele metodologice pentru stabilirea condițiilor minime a spațiilor de cazare se aprobă prin hotărâre a Guvernului, în termen de 30 de zile de intrarea în vigoare a prezentei legi.
Art. 6. – (1) Situaţiile de risc epidemiologic și biologic pentru care se instituie măsurile prevăzute la art. 7 sunt următoarele:
a) epidemie declarată prin ordin al Ministrului Sănătăţii;
b) urgenţă de sănătate publică de importanță internaţională, certificată prin hotărârea Comitetului Național pentru Situații de Urgență, în baza declarației Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii;
c) pandemie declarată de Organizaţia Mondială a Sănătăţii și certificată de Comitetul Național pentru Situații de Urgență;
d) în caz de risc biologic sau epidemiologic iminent identificat şi constatat de structurile aflate în coordonarea Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă sau de către instituţiile aflate în subordinea Ministerului Sănătăţii.
(2) Prin excepţie de la alin. (1) în situaţia în care, într-un caz individual, un medic constată riscul de transmitere a unei boli infectocontagioase cu risc iminent de transmitere comunitară, acesta poate decide izolarea persoanei în unitatea sanitară şi informează direcţia de sănătate publică judeţeană sau a municipiului Bucureşti,
pentru maximum 24 de ore.
(3) În situația în care, într-un caz individual, un medic, pe baza examinărilor clinice și paraclinice, constată riscul de transmitere a unei boli infectocontagioase cu risc iminent de transmitere comunitară informează Direcția de Sănătate Publică care poate decide izolarea persoanei în unitatea sanitară prin act individual. Decizia va conține
mențiuni cu privire la data și emitentul actului, numele și datele de identificare ale persoanei izolate, durata măsurii și calea de atac prevăzută de lege.
Art. 7. – (1) Carantina persoanelor în spații special desemnate, la domiciliu sau la o locație declarată se instituie pe baza informațiilor științifice oficiale, cu privire la persoanele suspecte de a fi infectate sau purtătoare ale unui agent patogen, care:
a) sosesc din zone în care riscul epidemiologic este ridicat, pe baza datelor epidemiologice transmise la nivel naţional, european şi internaţional de către organismele competente în domeniu;
b) au intrat în contact direct cu persoane confirmate cu o boala infectocontagioasă.
(2) Bunurile suspecte de a fi contaminate sunt carantinate până la decontaminare sau distrugere, după caz, conform prevederilor legale în vigoare. Decizia de carantinare este un act administrativ și va fi comunicată persoanei al cărui bun se carantinează. Procedura de aplicare a măsurii de carantinare a bunurilor se stabilește prin ordin al
Ministrului Sănătății. Nu pot fi carantinate bunurile de folosință personală aparținând persoanelor internate sau aflate în carantină sau izolare. În cazul distrugerii bunurilor, proprietarul acestora va fi despăgubit, din bugetul Ministerului Sănătății.
(3) Durata maximă pentru măsurile de la alin. (2) nu poate depăși durata carantinării sau a izolării persoanelor.
(4) Carantina zonală se instituie pentru persoanele aflate și activitățile derulate în perimetrul afectat de situațiile de risc epidemiologic sau biologic prevăzute la art. 6.
(5) Prin hotărâre a Guvernului se stabilește lista bolilor infectocontagioase pentru care se instituie izolarea la domiciliu sau în unități sanitare, precum și lista unităților sanitare de bază, în care se tratează. Măsurile de izolare se aplică pentru persoanele bolnave, cu semne şi simptome sugestive sau purtătoare ale agentului patogen.
(6) Pentru persoanele asimptomatice, purtătoare de agent patogen, izolarea se va realiza la domiciliu sau locația declarată, cu excepția situațiilor în care, pe baza informațiilor științifice oficiale referitoare la tipul agentului patogen, calea de transmitere și rata de transmisibilitate, se impune izolarea acestor persoane în unitățile
sanitare, prevăzute prin hotărâre a Guvernului.
(7) Când măsura izolării a fost luată față de o persoană bolnavă în a cărei ocrotire se află un minor, o persoană pusă sub interdicție, o persoană căreia i s-a instituit tutela sau curatela ori o persoană care, datorită vârstei, bolii sau altei cauze are nevoie de ajutor, autoritatea competentă este încunoștințată, de îndată, în vederea luării măsurilor legale de ocrotire pentru persoana respectivă.
(Cool Prin excepţie de la alin. (1) în situaţia în care, într-un caz individual, un medic constată riscul de transmitere a unei boli infectocontagioase cu risc iminent de transmitere comunitară, acesta poate decide carantinarea persoanei în unitatea sanitară şi informează direcţia de sănătate publică judeţeană sau a municipiului Bucureşti, pentru maximum 24 de ore.
(9) În situația în care, într-un caz individual, un medic pe baza examinărilor clinice și paraclinice constată riscul de transmitere a unei boli infectocontagioase cu risc iminent de transmitere comunitară informează Direcția de Sănătate Publică care poate decide carantinarea persoanei în unitatea sanitară prin act individual. Decizia va conține mențiuni cu privire la data și emitentul actului, numele și datele de identificare ale persoanei carantinate, durata măsurii și calea de atac prevăzută de lege.
Art. 8. – În situaţiile prevăzute la art. 6 dacă există un risc iminent, cu respectarea Regulamentului Sanitar Internaţional, pus în aplicare prin hotărâre a Guvernului, la propunerea Institutului Naţional de Sănătate Publică, ministrul sănătăţii instituie prin ordin, modalitatea de aplicare a măsurilor prevăzute la art. 7 alin. (4) şi (5) în vederea prevenirii şi limitării îmbolnăvirilor cu agentul patogen.
Art. 9. – (1) Carantina pentru persoanele care sosesc în România din zone cu risc epidemiologic ridicat sau pentru persoanele care au intrat în contact direct cu persoanele infectate, în situațiile de risc epidemiologic prevăzute la art. 6, se decide prin hotărârea Comitetului National pentru Situații de Urgență, la propunerea Grupului de suport tehnico-științific privind gestionarea bolilor înalt contagioase pe teritoriul României.
Măsura se pune în aplicare prin ordin de către Ministerul Sănătății și unitățile din subordine.
(2) Pentru situațiile în care există un risc iminent, epidemiologic sau biologic ridicat, Comandantul acțiunii la nivel național dispune prin ordin măsurile prevăzute la art. 7 alin. (1) – (3). În cazul în care măsurile vizează un număr estimat mai mare de 50.000 de persoane, acestea trebuie validate în termen de maximum 48 de ore de către Comitetul Național pentru Situații de Urgență.
(3) Hotărârea Comitetului Național pentru Situaţii de Urgență este act administrativ și va putea fi atacată în condițiile legii.
Art. 10. – (1) Carantina zonală se instituie prin ordin al Comandantului acţiunii la nivel naţional, în baza hotărârii Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgență, la propunerea Direcţiei de Sănătate Publică teritorială şi cu avizul Institutului Naţional de Sănătate Publică.
(2) Prin excepţie de la prevederile alin. (1), în situaţia în care măsura vizează două sau mai multe judeţe învecinate, carantina zonală se instituie prin ordin al Comandantului acţiunii la nivel naţional, la propunerea Institutului Naţional de Sănătate Publică şi cu validarea în termen de maximum 48 de ore de către Comitetul Național pentru Situaţii de Urgență.
(3) Asigurarea ordinii publice în spaţiile special destinate carantinei, precum şi în locaţiile de izolare prevăzute la art. 7 alin. (4) se realizează, atât în exteriorul cât şi în interiorul acestora, de către poliţia
locală. În situaţia în care poliţia locală nu este constituită sau efectivele acesteia nu sunt suficiente, măsurile de ordine publică se asigură de către Jandarmeria Română sau Poliţia Română.
Art. 11. – Autoritățile publice centrale sau locale au obligația de a asigura necesarul de hrană, tratament, precum și livrarea acestora pentru persoanele aflate în carantină sau izolare la domiciliu, în condițiile în care persoanele se află în imposibilitatea de a-și asigura procurarea acestora. Cheltuielile ocazionate vor fi suportate din bugetul Ministerului Sănătății.
Art. 12. – (1) Ordinele Comandantului acțiunii la nivel național, emise în temeiul prezentei legi, se aplică de îndată de autoritățile competente și se publică pe site-urile oficiale ale Ministerului Afacerilor Interne, Departamentului pentru Situații de Urgență și Inspectoratul General pentru Situații de Urgență. Autoritățile
publice locale și centrale asigură informarea publică a cetățenilor din zonele supuse carantinei prin campanii de informare.
(2) Ordinele Comandantului acțiunii la nivel național, emise în temeiul prezentei legi, cu caracter normativ, se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
(3) Ordinele Comandantului acţiunii la nivel naţional pot fi contestate de către orice persoană care se consideră vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim şi care se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente pentru anularea actului.
(4) Contestaţia prevăzută la alin. (3) poate fi formulată în termen de 5 zile de la data intrării sub incidenţa măsurii de către persoana în cauză.
Art. 13. – (1) La soluţionarea acţiunilor introduse împotriva actelor administrative prevăzute de prezenta lege nu sunt aplicabile prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, referitoare la obligativitatea procedurii plângerii prealabile. Judecarea acțiunilor introduse împotriva
actelor administrative se face de urgență și cu precădere.
(2) Soluţionarea cauzei se face cu audierea reclamantului, cu excepţia situaţiei în care starea sănătăţii acestuia nu o permite. Audierea reclamantului se realizează printr-un mijloc de telecomunicație audiovizuală care permite asigurarea identităţii părţilor şi garantează securitatea, integritatea, confidenţialitatea şi calitatea transmisiunii. În caz de imposibilitate tehnică sau materială de a recurge la un asemenea mijloc pentru audierea reclamantului, aceasta se realizează prin orice mijloc de comunicație electronic, inclusiv telefonic, care permite asigurarea identităţii părţilor şi garantează securitatea, integritatea, confidenţialitatea şi calitatea transmisiunii. Citaţia va cuprinde menţiunea corespunzătoare în acest sens. Încheierea de şedinţă va consemna şi operaţiunile astfel efectuate.
(3) Dacă reclamantul este asistat sau reprezentat de avocat sau este necesară folosirea unui traducător sau interpret, nu este necesară prezența fizică a acestuia lângă reclamant. Costurile ocazionate de prezenţa traducătorului sau interpretului sunt suportate din fondurile Ministerului Justiţiei.
(4) În cazul în care audierea reclamantului nu se poate realiza în condiţiile prevăzute la alin. (3) şi acesta nu are apărător ales, i se va asigura apărător din oficiu.
(5) Judecătorul veghează la desfăşurarea în bune condiţii a procedurii prevăzute în prezentul articol, în vederea respectării dreptului la apărare şi al caracterului contradictoriu al dezbaterilor.
(6) Pronunţarea se poate amâna cu cel mult 24 de ore, iar motivarea hotărârii se face în cel mult 48 de ore de la pronunţare.
(7) Hotărârea primei instanţe este executorie şi poate fi atacată cu recurs, în termen de 2 zile de la comunicare.
Art. 14. – (1) Orice persoană care intră sub incidenţa unui act emis potrivit dispoziţiilor prezentei legi și nu este act administrativ, poate introduce, pe toată durata instituirii acesteia, acţiune la judecătoria în a cărei circumscripţie domiciliază sau îşi are reşedinţa ori la judecătoria în a cărei circumscripţie este situată unitatea sanitară în care este internată, solicitând revizuirea măsurii sau încetarea acesteia.
Cererile sunt scutite de plata taxei judiciare de timbru.
(2) Judecarea cererilor prevăzute la alin. (1) se face de urgenţă şi cu precădere, dispoziţiile art. 200 din Legea nr. 134/2010 privind Codul de procedură civilă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, nefiind aplicabile.
(3) Părţile vor fi citate potrivit dispoziţiilor privind citarea în procesele urgente.
(4) Soluţionarea cauzei se face cu audierea reclamantului, cu excepţia situaţiei în care starea sănătăţii acestuia nu o permite. Audierea reclamantului se realizează printr-un mijloc de telecomunicație audio-vizuală care permite asigurarea identităţii părţilor şi garantează securitatea, integritatea, confidenţialitatea şi calitatea transmisiunii. În caz de imposibilitate tehnică sau materială de a recurge la un asemenea mijloc pentru audierea reclamantului, aceasta se realizează prin orice mijloc de comunicație electronic, inclusiv telefonic, care permite asigurarea identităţii părţilor şi garantează securitatea, integritatea, confidenţialitatea şi calitatea transmisiunii. Citaţia va cuprinde menţiunea corespunzătoare în acest sens. Încheierea de şedinţă va consemna şi operaţiunile astfel efectuate.
(5) Dacă reclamantul este asistat sau reprezentat de avocat sau este necesară folosirea unui traducător sau interpret, nu este necesară prezența fizică a acestuia lângă reclamant. Costurile ocazionate de prezenţa traducătorului sau interpretului sunt suportate din fondurile Ministerului Justiţiei.
(6) În cazul în care audierea reclamantului nu se poate realiza în condiţiile prevăzute la alin. (5) şi acesta nu are apărător ales, i se va asigura apărător din oficiu.
(7) Judecătorul veghează la desfăşurarea în bune condiţii a procedurii prevăzute în prezentul articol, în vederea respectării dreptului la apărare şi al caracterului contradictoriu al dezbaterilor.
(Cool Pronunţarea se poate amâna cu cel mult 24 de ore, iar motivarea hotărârii se face în cel mult 48 de ore de la pronunţare.
(9) Hotărârea primei instanţe este executorie şi poate fi atacată cu apel, în termen de 2 zile de la comunicare.
Art. 15. – Măsuri tranzitorii
(1) Până la data intrării în vigoare a prezentei legi, cheltuielile pentru carantina persoanelor și pentru indemnizațiile de asigurări sociale de sănătate aferente certificatelor de concediu medical pentru carantină/izolare
se suportă potrivit actelor normative în vigoare la data instituirii carantinei/izolării.
(2) Până la data intrării în vigoare a hotărârii Guvernului prevăzută la art. 7 alin (5), prevederile prezentei legi sunt incidente pentru infectarea cu SARS-CoV-2 denumită CO VID 19.
(3) Pe durata instituirii măsurilor în domeniul sănătății publice, în situații de risc epidemiologic și biologic, detașarea pe durată limitată de maximum 30 de zile a personalului medical, paramedical și auxiliar specializat se face prin ordin al ministrului sănătății, al Comandantului acțiunii sau, după caz, al conducătorului instituției. Solicitarea detașării personalului se face de către Direcția de Sănătate Publică sau Inspectoratul pentru Situații de Urgență din județul în care s-a constatat deficitul de personal. Pe perioada detașării sunt asigurate cazarea, masa
și transportul detașatului din bugetul instituției care beneficiază de serviciile personalului detașat, al unității administrativ-teritoriale sau al Ministerului Sănătății, după caz. Ordinul de detașare poate fi atacat, în termen legal, la instanța de contencios administrativ.
Art. 16. – (1) Până la data intrării în vigoare a prezentei legi, pentru persoanele care se află în arantină/izolare, certificatele de concediu medical se acordă potrivit actelor normative în vigoare la data instituirii carantinei/izolării.
(2) Concediul și indemnizația pentru carantină se acordă asiguraților cărora li se interzice continuarea activității, care nu poate fi realizată de la domiciliu, din cauza unei suspiciuni asupra unei boli contagioase, pe durata stabilită prin certificatul eliberat de Direcția de Sănătate Publică.
(3) Certificatul de concediu medical pentru carantină se eliberează de medicul curant pe baza certificatului eliberat de organele de specialitate ale direcțiilor de sănătate publică.
(4) În caz de carantină, certificatele de concediu medical se pot elibera la o dată ulterioară, dar numai pentru luna în curs sau luna anterioară.
(5) Durata concediilor medicale pentru carantină nu se cumulează cu durata concediilor medicale acordate unui asigurat pentru alte afecțiuni.
(6) În situația în care durata perioadei de carantină stabilită de organele de specialitate ale direcțiilor de sănătate publică depășește 90 de zile nu este necesar avizul medicului expert al asigurărilor sociale.
(7) Cuantumul brut lunar al indemnizației pentru carantină reprezintă 100% din baza de calcul stabilită potrivit legii și se suportă integral din bugetul Fondului național unic de asigurări sociale de sănătate.

Acest proiect de lege a fost adoptat de Camera Deputaţilor în şedinţa din 9 iulie 2020, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (1) din Constituţia României, republicată.
PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
ION-MARCEL CIOLACU
Memorat
  • Silviu
  • Hero Member
  • *****
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 2525
  • Vezi Profilul
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #67972 : Iulie 13, 2020, 13:33:30 »

Colegul Toader Adrian a postat o chestie pertinentă pe care o supun atenţiei!

"Covid 19 nu este o conspirație... nu își omoară nimeni economia să prostească corigenții la biologie.
Memorat
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #67973 : Iulie 13, 2020, 20:03:43 »

Domnule Silviu, cand conducatorii unei tari sunt in slujba altor tari, acel ”nimeni” devine ridicol.
Sunt convins ca ati auzit de asasini economici si ca in ultimii 30 de ani nu ati lipsit din Romania.
Memorat
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #67974 : Iulie 13, 2020, 20:05:42 »



Nou protest in Piata Victoriei  www.facebook.com/watchparty/3282536438469721.
Memorat
  • buzoianul
  • Full Member
  • ***
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 157
  • Vezi Profilul
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #67976 : Iulie 14, 2020, 10:26:33 »

Dorii o imagine mai buna gasiti pe 10 august asta cu catva zeci de bezmetici nu va place?
Memorat
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #67977 : Iulie 14, 2020, 12:16:55 »

Mai intai invatati sa va scrieti corect dpdv gramatical postarile. Apoi evitati propaganda neomarxista pe Portalul Revolutiei Romane, Revolutia din 1989 fiind una anticomunista. Protestele din 2010 au fost de factura restauratoare dpdv ideologic, adica de sens contrar luptei romanilor in 1989 - prin urmare ironia dv e neavenita. Prefer sa nu comentez mai mult.
Memorat
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #67978 : Iulie 14, 2020, 12:19:01 »



Recepția organizată cu prilejul Zilei Naționale a Republicii Franceze
www.facebook.com/watch/live/?v=588532868514255&notif_id=1594643731240685&notif_t=live_video
« Ultima modificare: Iulie 14, 2020, 22:24:44 de către razvan »
Memorat
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #67979 : Iulie 14, 2020, 18:32:46 »

Protestul din fata sediului Guvernului Romaniei continua si astazi. Aveti imagini in direct la adresa
www.facebook.com/100008641604773/videos/2512001689097860/?notif_id=1594744036058706&notif_t=live_video

Se incearca si se pare insa ca desfasurarea lui se va reusi sa fie impiedicata.
Memorat
Pagini: 1 ... 4530 4531 [4532] 4533 4534 ... 4537
Schimbă forumul: