Main Content:

Pagini: 1 ... 559 560 [561] 562 563 ... 4525

ANUNTURI

Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #8400 : Iulie 02, 2012, 23:44:15 »

Întelegem foarte bine sa face curatenie!
Memorat
  • DAN PERJU
  • Hero Member
  • *****
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 7287
  • Vezi Profilul
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #8401 : Iulie 02, 2012, 23:45:59 »

Dau cu subsemnatul la DNA Grin
Ai inteles bine,
pa indemnizatie!
http://www.sspr.gov.ro/index.php?comunicate&id=297
IV. Până la finalizarea procesului penal în care este implicat fostul Secretar de Stat George Costin, se suspendă de la plata indemnizaţiilor de gratitudine 3720 luptători remarcaţi ale căror certificate doveditoare au fost eliberate în perioada 1999 – 2002, cu evidenta încălcare a prevederilor art. 9 alin ( 51) din Legea nr. 341/2004.



OK;  PINA LA FINALIZAREA ANCHETELOR DNA  SUSPENDAREA ESTE NORMALA.....AM SPUS ACUM VRE-O CINCI LUNI CA ASTA E CAUZA....

PENTRU CA "DAI CU SUBSEMNATU LA DNA"...AM SA PREGATESC TOT ISTORICUL LEGII,AL COMISIILOR  CONSIDERINT CA ATIT COMISIA SSPR CIT SI CEA DE LA CPRD AU LUCRAT LEGAL........
DOCUMENTAR PENTRU EVENTUALE APARARI....

TREBUIE SA NE OBISNUIM CU REVERIFICARI SI PRESCHIMBARI DIN 4 IN 4 ANI!

DACA UNII,SUB MANDATUL LUI GEORGE COSTIN NU AU REUSIT SA PROROGE TERMENELE,O FAC ACUM....INTELIGENT.........

HARTUIRE LEGISLATIVA......
Memorat
  • nor
  • Hero Member
  • *****
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 8564
  • Vezi Profilul
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #8402 : Iulie 02, 2012, 23:53:59 »

Domnule administrator, ati fost sesizat de doua persoane asupra unei postari care va vizeaza. Cred ca ar fi bine sa raspundeti.
Memorat
  • DAN PERJU
  • Hero Member
  • *****
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 7287
  • Vezi Profilul
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #8403 : Iulie 03, 2012, 00:08:47 »

Întelegem foarte bine sa face curatenie!



SUBSCRIEM:

DOMNUL SS SORIN MESTER SA FACA PERSONAL CURATENIE IN BIROU..
ESTE CONSTRUCTOR.....
SA IA O SCARA DUBLA SI SA STEARGA LAVABILUL DE PE PERETI SI DUPA ORNAMENTUL DE IPSOS.....
SA DESFACA DOZELE INSTALATIEI ELECTRICE SI SA VERIFICE DACA FIRELE DIN NODURI SUNT STRINSE SAU IZOLATIA CORESPUNZATOARE...

SA AIBE GRIJA,MARE GRIJA CU USA DE LA INTRAREA BIROULUI...ARE MINERUL IZOLAT...
DE CE CURENTEAZA MAI ALES DUPA VIZITA CELOR DE LA PITESTI PRIN ACEA INSTITUTIE...A NU SE INTELEGE REVOLUTIONARII DE LA PITESTI......

POATE SCHIMBA NUANTA LAVABILULUI....PERDELELE SUNT ALBASTRE

CA CERUL.....DONATE SI MONTATE DE SUBSEMNATUL...
LA DATA MONTARII TOTUL ERA CURAT...
AI INTERVENIT INSA EVENIMENTE SI NOI NECUNOSCUTE IN ECUATIE!
Memorat
  • Marcela
  • Full Member
  • ***
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 189
  • Vezi Profilul
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #8404 : Iulie 03, 2012, 02:43:23 »

 EU INTELEG UN SINGUR LUCRU,FOARTE BINE,DE CE VA MAI BATETI ATAT CAPUL?DACA REVOLUTIONARI NU SUNT,AVETI DREPTATE SUNT INPOSTORI,ATUNCI SA SE DECLARE MAI BINE SI SA SE RECUNOASCA CA A FOST LOVITURA DE STAT.

 ATUNCI,F.SIMPLU DOMNUL MESTER DACA NU ESTE CAPABIL SA CONDUCA SSPR,DE UNUL SINGUR,AUZI ARE NEVOIE DE CINEVA CARE A FOST ARESTAT 5 ANI,OARE DE CE,DEGEABA?(PAI DACA E ATAT DE CAPABIL INCAT O ARMATA VREA SAL SCOATA DE LA RACOARE ACU CAND SE ANUNTA COD GALBEN DE CALDURA )ATUNCI DE CE SA MAI AVEM NEVOIE DE DOMNUL MESTER?DEMISIA,SAU DACA NU SUNT REVOLUTIONARI SI MAI SIMPLU NU MAI ESTE NEVOE DE ABSOLUT NIMENI SA MAI REPREZINTE REVOLUTIONARI,CARE ORICUM O FACEAU CU NUMELE.
 ATUNCI NU MAI ESTE NEVOIE NICI DE PORTALUL REVOLUTIONARILOR,DACA NU SUNT REVOLUTIONARI LA CE BUN TOTUL?
 
 DAR ,STAU SI MA GANDESC CA ATUNCI AVEM NEVOIE DE CAPITANI CARE NU AU FACUT O ZI ARMATA,DAR CEVA TOT AU FACUT EI.NU?OR FI DAT LOVITURA DE STAT
Memorat
  • gheorghe
  • Hero Member
  • *****
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 980
  • Vezi Profilul
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #8405 : Iulie 03, 2012, 07:12:05 »

Buna ziua,

Toti cei care sunt sunt facuti in baza Legii 42/90 si 42/90 republicata in 1996 sunt regasiti in Monitoarul Oficial prin care ni-i s-au dat brevetele Mon. Of. 37/2000 partea 1 si partea 2.
Cei care nu si-au preschimbat Certificatele in baza Legii42/90 republicata in 1996 nu ar trebui sa se regasesca dupa aceea nicaieri.
Probabil ca nu au mai vrut sa si le preschimbe de frica si apoi cand au vazut ca se primeste recunoastiintza din partea Statului au vrut sa si le ia din nou.
De aceea au fost atatea eliberari de Certificate dupa anul 2000.
Memorat
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #8406 : Iulie 03, 2012, 07:39:48 »

In sectiunea Comunicate a site-ului Guvernului Romaniei, la adresa www.sspr.gov.ro/index.php?comunicate&id=297, a fost publicat - ieri, luni, 2 iulie a.c. - urmatorul
PROIECT ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ PENTRU MODIFICAREA ȘI COMPLETAREA UNOR ACTE NORMATIVE PRIVIND UNELE MĂSURI FINANCIARE REFERITOARE LA BENEFICIARII LEGII 341/2004


  ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ
  
   pentru modificarea şi completarea unor acte normative privind unele măsuri financiare referitoare la beneficiarii Legii nr. 341/2004 a recunoştinţei faţă de eroii-martiri şi luptătorii care au contribuit la victoria Revoluţiei române din decembrie 1989, precum şi faţă de persoanele care şi-au jertfit viaţa sau au avut de suferit în urma revoltei muncitoreşti anticomuniste de la Braşov din noiembrie 1987.  

   -  Având în vedere impactul social negativ produs de  prevederile art. 18 din Legea nr. 283/2011, conform căreia  pentru  anul 2012,  indemnizaţiile prevăzute la art. 4 alin. (4) din Legea nr. 341/2004 a recunoştinţei faţă de eroii-martiri şi luptătorii care au contribuit la victoria Revoluţiei române din decembrie 1989, precum şi faţă de persoanele care şi-au jertfit viaţa sau au avut de suferit în urma revoltei muncitoreşti anticomuniste de la Braşov din noiembrie 1987, cu modificările şi completările ulterioare, nu se acordă, au creat dezechilibre în viaţa  beneficiarilor Legii nr. 341/2004, cu consecinţe grave. Nemulţumirile au fost generate de imposibilitatea asigurării necesarului zilnic de hrană şi medicamente  pentru cei peste 90% dintre beneficiarii Legii nr. 341/2004, care au ca singură sursă de venit indemnizaţia reparatorie, în conditiile în care peste 75% sunt gravi bolnavi şi cu vârstă înaintată, a plăţii ratelor la împrumuturile bancare obţinute în baza indemnizaţiilor reparatorii, fiind primii disponibilizaţi ca beneficiari ai unei surse suplimentare de venit.

   -Ţinând cont că numărul mare de persoane pentru care sursa de venit o reprezintă doar indemnizaţia se datorează faptului că, mulţi dintre beneficiarii Legii 341/2004 au fost disponibilizaţi cu prioritate tocmai pe motivul că au o sursă suplimentară de venituri, indemnizaţia prevăzută în lege,
 
   -În considerarea efortului finnciar semnificativ pe care îl presupune pentru bugetul de stat plata indemnizaţiilor restante prevăzute de OUG 53 din 16 iunie 2010 privind esalonarea platii indemnizatiilor prevazute de Legea recunostintei fata de eroii-martiri si luptatorii care au contribuit la victoria Revolutiei romane din decembrie 1989, precum si fata de persoanele care si-au jertfit viata sau au avut de suferit in urma revoltei muncitoresti anticomuniste de la Brasov din noiembrie 1987 nr. 341/2004,publicată în Monitorul Oficial al României nr. 428 din 25 iunie 2010, poate duce la imposibilitatea efecturii plăţilor datorită   numărului foarte mare de cereri ce ar trebui plătite într-o perioadă scurtă de timp,

   - în considerarea faptului că aceste elemente vizează interesul naţional şi constituie situaţie de urgenţă şi extraordinară a cărei reglementare nu poate fi amânată,
 
     în temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicată,
 
     Guvernul României adoptă prezenta ordonanţă de urgenţă.
 
   ART. I.
 
   LEGE nr. 341 din 12 iulie 2004 (*actualizată*),a recunoştinţei faţă de eroii-martiri şi luptătorii care au contribuit la victoria Revoluţiei române din decembrie 1989, precum şi faţă de persoanele care şi-au jertfit viaţa sau au avut de suferit în urma revoltei muncitoreşti anticomuniste de la Braşov din noiembrie 1987**), se modifică , astfel:  

        1. Articolul  4, va avea următorul cuprins :
 
     Art. 4  alin (2) Persoanele care au obţinut titlurile prevăzute la alin. (1) au dreptul la o indemnizaţie lunară reparatorie, calculată pe baza coeficienţilor de multiplicare ce vor fi aplicaţi asupra câştigului salarial mediu brut utilizat la fundamentarea bugetului asigurărilor sociale de stat şi aprobat prin legea bugetului asigurărilor sociale de stat, aferent anului pentru care se face plata, astfel:
 
     a) soţul supravieţuitor al celui decedat, dacă nu s-a recăsătorit - un coeficient de 1,00;
 
     b) fiecare dintre părinţii celui decedat - un coeficient de 0,50;
 
     c) fiecare dintre copiii celui decedat, până la majorat sau până la terminarea studiilor, fără a depăşi vârsta de 26 de ani, indiferent în întreţinerea cui se află - un coeficient de 1,00.
 
     (3) Persoanele care au obţinut titlurile prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. b) pct. 1 şi 2 au dreptul la o indemnizaţie lunară, de gratitudine şi reparatorie, calculată prin aplicarea următorilor coeficienţi asupra câştigului salarial mediu brut utilizat la fundamentarea bugetului asigurărilor sociale de stat şi aprobat prin legea bugetului asigurărilor sociale de stat, aferent anului pentru care se face plata, astfel:
 
     a) 2,00 - pentru marii mutilaţi;
 
     b) 1,65 - pentru persoanele încadrate în gradul I de invaliditate;
 
     c) 1,40 - pentru persoanele încadrate în gradul II de invaliditate;
 
     d) 1,15 - pentru persoanele încadrate în gradul III de invaliditate;
 
     e) 1,00 - pentru persoanele neîncadrate în grad de invaliditate.
 
     (4) De o indemnizaţie lunară de gratitudine, calculată prin aplicarea coeficientului de 1,00 la câştigului salarial mediu brut utilizat la fundamentarea bugetului asigurărilor sociale de stat şi aprobat prin legea bugetului asigurărilor sociale de stat, aferent anului pentru care se face plata, beneficiază şi persoanele care au obţinut titlurile prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. b) pct. 3, numai dacă au un venit mai mic decât salariul mediu brut utilizat la fundamentarea bugetului asigurărilor sociale de stat şi aprobat prin legea bugetului asigurărilor sociale de stat. Copiii eroilor-martiri, indiferent de vârstă, dacă nu sunt încadraţi în nicio formă de învăţământ ori nu realizează venituri din motive neimputabile lor, beneficiază de o indemnizaţie reparatorie lunară în aceleaşi condiţii ca şi ceilalţi beneficiari ai legii.”

   ART. II. Modificarea coeficienţilor de ierarhizare cuprinşi mai sus – operează doar pe perioada 01.07. – 31.12.2012
 
   ART III. ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 53 din 16 iunie 2010 privind esalonarea platii indemnizatiilor prevazute de Legea recunostintei fata de eroii-martiri si luptatorii care au contribuit la victoria Revolutiei romane din decembrie 1989, precum si fata de persoanele care si-au jertfit viata sau au avut de suferit in urma revoltei muncitoresti anticomuniste de la Brasov din noiembrie 1987 nr. 341/2004,publicată în Monitorul Oficial al României nr. 428 din 25 iunie 2010  se modifică şi se completează şi va avea următorul cuprins :
 
        1.      Articolul 3 se modifică şii va avea următorul cuprins :
 
   “Art. 3    (1) Plata indemnizaţiilor restante prevăzute de prezenta ordonanţă de urgenţă se face eşalonat, începând cu anul 2012, de casele judeţene de pensii, respectiv de Casa de Pensii a Municipiului Bucureşti, de casele de pensii din subordinea Ministerului Apărării Naţionale, Ministerului Administraţiei şi Internelor şi Serviciului Român de Informaţii, după cum urmează:
 
     a) în situaţia indemnizaţiilor restante al căror cuantum depăşeşte valoarea a 20 de salarii medii brute:
 
     - în anul 2012 se plăteşte 5% din valoarea sumei restante;
 
     - în anul 2013 se plăteşte 20% din valoarea sumei restante;
 
     - în anul 2014 se plăteşte 25% din valoarea sumei restante;
 
     - în anul 2015 se plăteşte 25% din valoarea sumei restante;
 
     - în anul 2016 se plăteşte 25% din valoarea sumei restante;
 
     (2) Salariul mediu brut prevăzut la alin. (1) este câştigului salarial mediu brut utilizat la fundamentarea bugetului asigurărilor sociale de stat şi aprobat prin legea bugetului asigurărilor sociale de stat, aferent anului 2012.”
 
        2.      După articolul 6 se introduce un nou articol , art. 7 cu următorul cuprins

   “Art. 7 În cazul decesului titularului dreptului obţinut în baza Legii nr. 341/2004 a recunoştinţei faţă de eroii-martiri şi luptătorii care au contribuit la victoria Revoluţiei române din decembrie 1989, precum şi faţă de persoanele care şi-au , jertfit viaţa sau au avut de suferit în urma revoltei muncitoreşti anticomuniste de la Braşov din noiembrie 1987, sumele restante prevăzute în cuprinsul OUG 53/2010 privind eşalonarea plăţii indemnizaţiilor prevăzute de Legea recunoştinţei faţă de eroii-martiri şi luptătorii care au contribuit la victoria Revoluţiei române din decembrie 1989, precum şi faţă de persoanele care şi-au jertfit viaţa sau au avut de suferit în urma revoltei muncitoreşti anticomuniste de la Braşov din noiembrie 1987 nr. 341/2004, vor fi acordate moştenitorilor legali ai defunctului
 
   IV. Până la finalizarea procesului penal în care este implicat fostul Secretar de Stat George Costin, se suspendă de la plata indemnizaţiilor de gratitudine 3720 luptători remarcaţi ale căror certificate doveditoare au fost eliberate în perioada 1999 – 2002, cu evidenta încălcare a prevederilor art. 9 alin ( 51) din Legea nr. 341/2004.
 
   V. Începând cu data de 01 iulie 2012 art. 18 din LEGE nr. 283 din 14 decembrie 2011 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 80/2010 pentru completarea art. 11 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 887 din 14 decembrie 2011, se abrogă .
 
 
PRIM-MINISTRU
 

VICTOR  VIOREL PONTA
 
                    
Nr………. din…………..
« Ultima modificare: Iulie 03, 2012, 11:00:26 de către razvan »
Memorat
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #8407 : Iulie 03, 2012, 07:57:01 »

La adresa www.sspr.gov.ro/index.php?comunicate&id=298, a fost publicata
NOTA DE FUNDAMENTARE A ORDONANȚEI DE URGENTA PENTRU MODIFICAREA ȘI COMPLETAREA UNOR ACTE NORMATIVE PRIVIND UNELE MĂSURI FINANCIARE REFERITOARE LA BENEFICIARII LEGII 341/2004

   NOTĂ DE FUNDAMENTARE
 
 
     Secţiunea 1
 
   Titlul proiectului de act normativ
 
Ordonanţă de urgenţă pentru modificarea şi completarea unor acte normative privind unele măsuri financiare referitoare la beneficiarii Legii nr. 341/2004 a recunoştinţei faţă de eroii-martiri şi luptătorii care au contribuit la victoria Revoluţiei române din decembrie 1989, precum şi faţă de persoanele care şi-au jertfit viaţa sau au avut de suferit în urma revoltei muncitoreşti anticomuniste de la Braşov din noiembrie 1987.

     Secţiunea a 2-a
 
   Motivul emiterii actului normativ
 
   Descrierea situaţiei actuale

   Pentru spiritul de sacrificiu de care au dat dovadă, într-o perioadă în care în România erau foarte puţini cei care aveau curajul să protesteze, participanţii la Revoluţia din Decembrie 1989 au fost împuşcaţi,răniţi,mutilaţi,arestaţi, torturaţi de către miliţie, securitate, armată şi gărzile patriotice, forţe ale sistemului naţional de apărare şi siguranţă, slujitoare fidele ale sistemului totalitar  condus de Partidul Comunist Român,  până la data sinuciderii ministrului apărării naţionale, contribuind apoi la schimbarea regimului comunist şi la crearea spaţiului  de libertate democratică în care se dezvoltă şi evoluează societatea actuală.
 
   Având în vedere prevederile art. 18 din Legea nr. 283/2011, conform căruia  pentru  anul 2012,  indemnizaţiile prevăzute la art. 4 alin. (4) din Legea nr. 341/2004 a recunoştinţei faţă de eroii-martiri şi luptătorii care au contribuit la victoria Revoluţiei române din decembrie 1989, precum şi faţă de persoanele care şi-au jertfit viaţa sau au avut de suferit în urma revoltei muncitoreşti anticomuniste de la Braşov din noiembrie 1987 , cu modificările şi completările ulterioare, nu se acordă, au dus la apariţia unui impactul social negativ, prin crearea unor dezechilibre în viaţa  beneficiarilor Legii nr. 341/2004, cu consecinţe grave – manifestaţii stradale unde nucleul principal al protestatarilor l-au constituit permanent grupurile de revoluţionari - ce  au dus la căderea celor două guvernări anterioare .
 
   Nemulţumirile au fost generate de imposibilitatea plăţii ratelor la împrumuturile bancare obţinute în baza indemnizaţiilor reparatorii şi asigurării necesarului zilnic de hrană şi medicamente  pentru cei peste 90 % dintre beneficiarii Legii nr. 341/2004, care au ca singură sursă de venit indemnizaţia de gratitudine , peste 75 % sunt gravi bolnavi şi cu vârstă înaintată. Numărul mare de persoane pentru care sursa de venit o reprezintă doar indemnizaţia se datorează faptului că, mulţi dintre beneficiarii Legii 341/2004 au fost disponibilizaţi cu prioritate tocmai pe motivul că au o sursă suplimentară de venituri, indemnizaţia prevăzută în lege.
 
   Ţinând cont  că sumele necesare plăţii indemnizaţiilor pentru luptătorii remarcaţi, nu au fost prevăzute în bugetul asigurărilor sociale de stat al anului 2012, se impune asigurarea resursei financiare necesare , prin modificarea OUG nr. 53/2010, privind reeşalonarea plaţilor restante ale indemnizaţiilor aferente perioadei 2005 – 2010, precum şi diminuarea cu 10% a indemnizaţiilor aflate în plată pentru anul 2012.

   Aceste modificări sunt necesare pentru a se respecta prevederea imperativă a art. 2 alin ( 1 ) lit. a) din Legea nr. 341/2004 a recunoştinţei faţă de eroii-martiri şi luptătorii care au contribuit la victoria Revoluţiei române din decembrie 1989, precum şi faţă de persoanele care şi-au jertfit viaţa sau au avut de suferit în urma revoltei muncitoreşti anticomuniste de la Braşov din noiembrie 1987, în sensul în care indemnizaţiile sunt acordate pentru “ respectul şi gratitudinea faţă de eroii-martiri şi luptătorii participanţi la acţiunile desfăşurate pentru victoria Revoluţiei române din decembrie 1989 şi grija faţă de urmaşii eroilor-martiri ”, ele nefăcând obiectul vreunui act de asistenţă socială . 
 
   În realitate, aceste norme legale sunt aproape golite de conţinut, pe de o parte, datorită unor drepturi pecuniare în cuantumuri extrem de reduse  ce se acordă acestor persoane, iar, pe de altă parte, întrucât alte drepturi prevăzute sunt specifice unor persoane vârstnice, pentru care priorităţile sunt diferite de cele ale unor persoane active, cum sunt majoritatea persoanelor  care beneficiază de prevederile Legii 341/2004 a recunoştinţei faţă de eroii-martiri şi luptătorii care au contribuit la victoria Revoluţiei române din decembrie 1989, precum şi faţă de persoanele care şi-au jertfit viaţa sau au avut de suferit în urma revoltei muncitoreşti anticomuniste de la Braşov din noiembrie 1987.


   Schimbări preconizate
 
   Prezentul proiect de ordonanţă de urgenţă are în vedere acordarea de gratitudini beneficiarilor Legii nr. 341/2004 a recunoştinţei faţă de eroii-martiri şi luptătorii care au contribuit la victoria Revoluţiei române din decembrie 1989, precum şi faţă de persoanele care şi-au jertfit viaţa sau au avut de suferit în urma revoltei muncitoreşti anticomuniste de la Braşov din noiembrie 1987, prin modificarea şi completarea cadrului legislativ privind situaţia juridică şi drepturile acordate persoanelor care au participat la cea mai importantă mişcare împotriva regimului comunist din România , respectiv a Legii nr.341/2004 a recunoştinţei faţă de eroii-martiri şi luptătorii care au contribuit la victoria Revoluţiei române din decembrie 1989, cu modificările şi completările ulterioare.
   Faţă de situaţia actuală, se impune ca intenţia iniţială a legiuitorului român, aceea de a onora comportamentul şi sacrificiile participanţilor la Revoluţia din Decembrie 1989 să capete un conţinut concret şi decent, expresie a recunoştinţei societăţii româneşti pentru curajul manifestat în condiţii deosebit de dificile, să fie respectată.
   Drepturile propuse a fi acordate prin prezentul proiect de act normativ  reprezintă o modalitate de a reda demnitatea umană, cel puţin în parte, în raport cu contribuţia , pierderile şi suferinţele acestor persoane.

   Alte informatii
 
     Secţiunea a 3-a
 
   Impactul socioeconomic al proiectului de act normativ
 
   Impactul macroeconomic
   Proiectul de act normativ nu se referă la acest subiect.
 
   Impactul asupra mediului de afaceri
   Proiectul de act normativ nu se referă la acest subiect.
 
   Impactul social
   Proiectul de act normativ urmăreşte reabilitarea situaţiei persoanelor care beneficiază de prevederile Legii nr.341/2004 a recunoştinţei faţă de eroii-martiri şi luptătorii care au contribuit la victoria Revoluţiei române din decembrie 1989, cu modificările şi completările ulterioare, ţinând cont de faptul că cei care au supravieţuit se află într-o situaţie deosebit de grea, fiind bolnavi, şomeri ori cu o stare materială precară.
 
   Impactul asupra mediului
   Proiectul de act normativ nu se referă la acest subiect
 
     Secţiunea a 4-a
   Impactul financiar asupra bugetului general consolidat, atât pe termen scurt, pentru anul curent, cât şi pe termen lung (pe 5 ani)
Memorat
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #8408 : Iulie 03, 2012, 08:01:48 »

      Secţiunea a 4-a
   Impactul financiar asupra bugetului general consolidat, atât pe termen scurt, pentru anul curent, cât şi pe termen lung (pe 5 ani)


   - mii lei -
   Indicatori                                                  Anul            Următorii 4 ani            Media
                                                                    curent                                              pe 5 ani
______________________________________________________________________________
   1                                                                2               3         4         5          6          7                                       
   Modificări ale veniturilor bugetare,     
plus/minus, din care :                              Proiectul de act normativ nu implica elaborarea
   buget de stat, din acesta:                 de proiecte de acte normative suplimentare
   impozit pe profit
   impozit pe venit
   bugete locale
   impozit pe profit
   bugetul asigurarilor sociale de
stat :
          (i)     contributii de asigurări
_______________________________________________________________________________
   Modificări ale cheltuielilor
bugetare, plus/minus, din care :             Proiectul de act normativ nu implica elaborarea
   buget de stat, din acesta:                 de proiecte de acte normative suplimentare
   cheltuieli de personal
   bunuri şi servicii
   bugete locale:
   cheltuieli de personal
   bunuri şi servicii
   bugetul asigurărilor sociale de
stat:
   cheltuieli de personal
   bunuri şi servicii
_______________________________________________________________________________
   Impact financiar, plus/minus, din        Nr. de beneficiar/total suma/6 luni
care:                                                           11.200 luptători remarcaţi  cu indemnizaţii
   buget de stat                                     neacordate – 3720 luptători suspendaţi de la plată
   bugete locale                                     până la finalizarea procesului penal în care fostul
                                                               Secretar de Stat, George Costin, este implicat =
                                                               7480 beneficiari x 2117 x 6 luni = 95.010.960 lei
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
4.   Propuneri pentru acoperirea             29% OUG 53/2011= 168.910.000 lei
creşterii cheltuielilor bugetare                 10% beneficiari aflaţi în plată= 12.179.034 lei
                                                                    Total general = 181.089.034 lei
                                                                    181.089.034 lei - 95.010.960 lei = 86.078.074lei
                                                                Economie bugetară   
_______________________________________________________________________________
5.   Propuneri pentru a compensa           Diminuarea cu 29% a sumei prevăzută în
reducerea veniturilor bugetare           bugetul asigurărilor sociale de stat şi reeşalonarea
                                                               sumei pentru perioada 2012-2016 inclusiv
                                                                   Diminuarea cu 10% a indemnizaţiilor reparatorii
                                                               ale urmaşilor Eroilor-Martiri, Răniţilor şi Reţinuţilor
                                                               aflaţi la acest moment în plată, sume care sunt
                                                               prevăzute în bugetul asigurărilor sociale de stat
_______________________________________________________________________________
6.   Calcule detaliate privind                    Necesar de plată 7480 (beneficiar) x 2117 lei
fundamentarea modificărilor               (valoare indemnizaţie-lună) = 15.835.160 lei x 6
veniturilor şi/sau cheltuielilor              luni= 95.010.960 lei
bugetare                                                   Sume necesare pentru acoperirea cheltuielilor
                                                              bugetare sus-menţionate-
                                                                  Cuantum total prevazut cnf. OUG 53/2010 =
                                                              177.800.000 lei
                                                                  29% procent de dimuare prevăzut în prezentul
                                                              act normativ =  168.910.000 lei
                                                                  10% procent de dimuare a indemnizaţiilor aflate
                                                              în plata în prezent = 2.029.839 lei
                                                                  Sumă totală pentru 6 luni = 12.179.034 lei
                                                                  Total sume diminuate din bugetul asigurărilor
                                                              sociale: 168.910.000 + 12.179.034 lei  = 181.039.034
                                                              lei
                                                                  Economie bugetară: 181.039.034 - 95.010.960 =
                                                              86078074lei
_______________________________________________________________________________
7.   Alte informatii
_______________________________________________________________________________

   Secţiunea a 5-a
   Efectele proiectului de act normativ asupra legislaţiei în vigoare
 
   Acte normative care se modifică ca urmare a intrării in vigoare a proiectului de act normativ
_______________________________________________________________________________
   1. Proiecte de acte normative             Proiectul de act normativ nu implica
suplimentare                                        elaborarea de proiecte de acte normative
                                                              suplimentare
_______________________________________________________________________________
   2. Compatibilitatea proiectului           Proiectul de act normativ nu se referă la
de act normativ cu legislaţia              acest subiect
comunitară în materia
_______________________________________________________________________________
   3. Decizii ale Curţii Europene              Proiectul de act normativ nu se referă la
de Justiţie şi alte documente             acest subiect
_______________________________________________________________________________
   4. Evaluarea conformităţii                  Proiectul de act normativ nu se referă la
                                                             acest subiect
_______________________________________________________________________________
   5. Alte acte normative şi/sau
documente internaţionale din
care decurg angajamente
_______________________________________________________________________________
   6. Alte informaţii                                  Proiectul de act normativ nu se referă la
                                                             acest subiect
_______________________________________________________________________________
   
   Secţiunea a 6-a
   Consultări efectuate în vederea elaborării proiectului de act normativ
_______________________________________________________________________________
   1. Informaţii privind procesul             Proiectul de act normativ a
de consultare cu organizaţii               fost supus spre consultare şi
neguvernamentale, institute de        analiză tuturor asociaţiilor de
cercetare şi alte organisme                revoluţionari, care au fost de
implicate.                                              acord cu forma şi conţinutul
                                                              prezentului act normativ
_______________________________________________________________________________
   2. Fundamentarea alegerii                   Membrii asociaţiilor de
organizaţiilor cu care a avut loc         revoluţionari sunt persoanele
consultarea, precum şi a                    beneficiare ale prezentei
modului în care activitatea                 rdonanţe
acestor organizaţii este legată de
obiectul proiectului de act
normativ.
_______________________________________________________________________________
   3. Consultările organizate cu               Proiectul de act normativ nu
autoritaţile administraţiei publice       se referă
locale, în situaţia în care                          la acest subiect
proiectul de act normativ are ca
obiect activităţi ale acestor
autorităţi, în condiţiile Hotărârii
Guvernului nr.521/2005 privind
procedura de consultare a
structurilor asociative ale
autoritaţilor administraţiei
publice locale la elaborarea
proiectelor de acte normative.
_______________________________________________________________________________
   4.Consultările desfăşurate în                  Proiectul de act normativ nu
cadrul consiliilor                                      se referă
interministeriale, în conformitate              la acest subiect
cu prevederile Hotărârii
Guvernului nr. 750/2005 privind
constituirea consiliilor
interministeriale permanente.
_______________________________________________________________________________
   5.Informaţii privind avizarea de             Proiectul de act normativ  se
către:                                                      completează cu observaţiile din
a). Consiliul Legislativ                            avizul Consiliului
b). Consiliul Suprem de
Apărare a Ţării
c). Consiliul Economic şi
Social
d). Consiliul Concurenţei
d). Curtea de Conturi
_______________________________________________________________________________
   6. Alte informaţii
_______________________________________________________________________________
   Secţiunea a 7-a
   Activităţi de informare publică privind elaborarea şi implementarea proiectului de act normativ
_______________________________________________________________________________
   1. Informarea societatii civile                Proiectul de act normativ a fost postat spre
cu privire la necesitatea                       consultare pe site+ul instituţiei
elaborarii proiectului de act                 www.sspr.gov.ro
normativ
_______________________________________________________________________________
   2. Informarea societatii civile                Proiectul de act normativ nu se referă la
cu privire la eventualul impact              acest subiect
asupra mediului in urma
implementarii proiectului de act
normative, precum si efectele
asupra sanatatii si seuritatii
cetatenilor sau diversitatii
biologice
_______________________________________________________________________________
   3. Alte informatii
_______________________________________________________________________________

   Secţiunea a 8-a
   Măsuri de implementare
_______________________________________________________________________________
   1. Măsuri de punere în aplicare               Proiectul de act normativ nu se referă la
a proiectului de act normativ de            acest subiect
către autoritaţile administraţiei
publice centrale şi/sau locale –
înfiinţarea unor noi organisme
sau extinderea competenţelor
instituţiilor existente
_______________________________________________________________________________
   2.    Alte informaţii
_______________________________________________________________________________
   Din considerentele expuse, supunem spre adoptare prezentul proiect de Ordonanţă de urgenţă pentru modificarea şi completarea unor acte normative privind unele măsuri financiare referitoare la beneficiarii Legii nr. 341/2004 a recunoştinţei faţă de eroii-martiri şi luptătorii care au contribuit la victoria Revoluţiei române din decembrie 1989, precum şi faţă de persoanele care şi-au jertfit viaţa sau au avut de suferit în urma revoltei muncitoreşti anticomuniste de la Braşov din noiembrie 1987, pentru care a fost îndeplinită procedura stabilită de Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică.

   Secretariatul de Stat pentru Problemele Revoluţionarilor din Decembrie 1989

   SECRETAR DE STAT
   SORIN VINTILĂ MEŞTER


AVIZĂM FAVORABIL

          Ministerul                                                                   Ministerul Muncii, Familiei şi 
                                                                                                        Protecţiei Sociale
   Finanţelor   Publice                                   
            Ministru,                                                                                        Ministru,
                                                                                                                 
FLORIN GEORGESCU                                                                  MARIANA CÂMPEANU                   
 
Ministerul Administraţiei  şi Internelor                                Ministerul Apărării Naţionale
 
                Ministru,                                                                                     Ministru,

               IOAN RUS                                                                     CORNELIU DOBRIŢOIU

 
 
Serviciul Român de Informaţii                                   Ministerul Justiţiei
              Director                                                                   Ministru
 
 GEORGE CRISTIAN MAIOR                                     TITUS CORLĂŢEAN

« Ultima modificare: Iulie 03, 2012, 10:48:35 de către razvan »
Memorat
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #8409 : Iulie 03, 2012, 08:25:31 »

http://www.cdep.ro/comisii/revolutionari/pdf/2012/sz0627.pdf
La punctul 3 al ordinii de zi, Preşedintele Comisiei, domnul senator
Raymond Luca, a prezentat proiectul Ordonanţei de Urgenţă elaborat de către
Ministerul Muncii.
Preşedintele Comisiei, domnul senator Raymond Luca, a precizat faptul
că, a discutat la Ministerul Muncii situaţia reluării plăţii indemnizaţiilor pentru
revoluţionari.
Preşedintele Comisiei, domnul senator Raymond Luca, a specificat
faptul că, în cadrul acestor discuţii, au fost schiţate o serie de chestiuni de

principiu, şi anume, faptul că, există în primul rând o restricţie de ordin
bugetar - actualul Guvern funcţionând în baza bugetului Guvernului Boc.
De asemenea, Preşedintele Comisiei, domnul senator Raymond Luca, a
menţionat faptul că, în al doilea rând, indemnizaţiile luptătorilor remarcaţi
prin fapte deosebite au fost tăiate de la începutul anului 2012, fiind 6 luni de
neplată a indemnizaţiilor, există o presiune de ordin social semnificativă.
Totodată, Preşedintele Comisiei, domnul senator Raymond Luca, a
precizat faptul că, în al treilea rând, care poate ar fi trebuit situat pe primul
loc, este acela că, statul român este dator cu recunoştinţă acestor persoane
care au făcut un lucru esenţial, au schimbat un regim politic, deci o
indemnizaţie de recunoştinţă şi nu reparatorie, este normal să existe, să fie
acordată, la fel, ca şi în alte cazuri pentru alte categorii de persoane, statul
român a găsit de cuviinţă să ofere această recunoştinţă într-o formă
bănească: deţinuţii politici, veteranii de război, diverse categorii de dizidenţi,
deportaţi, cei care au fost forţaţi să lucreze în diverse lagăre de muncă, etc.
De asemenea, Preşedintele Comisiei, domnul senator Raymond Luca, a
precizat faptul că, în discuţiile avute la Ministerul Muncii, s-a schiţat şi un alt
principiu, şi anume că, în Revoluţie, în acţiunile revoluţionare din decembrie
1989 care merită recunoştinţă, nu trebuie să se facă o diferenţă între
categoriile de revoluţionari, anume răniţii, reţinuţii şi luptătorii cu merite
deosebite.
În acest sens, ideea care s-a schiţat a fost că, pentru aceste trei categorii
să existe o indemnizaţie unică, inclusiv pentru răniţii fără grad de invaliditate.
Tot din discuţiile avute cu Ministrul Muncii s-a avut în vedere principiul
că, urmaşii având în vedere că au suferit o pierdere însemnată, ei nefiind
revoluţionari, să fie trataţi aparte, să primească o indemnizaţie reparatorie
mai mare decât cea pentru revoluţionari.
În aceste discuţii, s-a convenit ca persoanele care se află la pensie, să nu
mai primească 0,6% din indemnizaţie doar pentru că sunt pensionari, pentru

că a ieşi la pensie nu are nici o legătură cu activitatea revoluţionară, este
suficient că legea permite pensionarea cu 5 ani mai devreme pentru cei care
au fost certificaţi ca revoluţionari, iar acest 0,6% să dispară în condiţiile în
care toate categoriile de revoluţionari ar primi indemnizaţia.
Preşedintele Comisiei, domnul senator Raymond Luca, a precizat faptul
că, la şedinţa CPRD1989 din data de 19.06.2012, Ministrul Muncii a transmis
un proiect de ordonanţă care respectă principiile menţionate mai sus, mai
puţin cuantumul indemnizaţiilor, dar care mai ales după ce a apărut public a
creat o serie de reacţii.
Evident, majoritatea dintre revoluţionari sunt nemulţumiţi, iar reacţia
celor care au fost arestaţi sau răniţi şi care au fost în plată în toată această
perioadă în care luptătorii cu merite deosebite nu au primit indemnizaţia,
sunt nemulţumiţi pentru că au impresia că indemnizaţia lor se reduce în
favoarea luptătorilor cu merite deosebite.
În privinţa copiilor de erou-martir, Preşedintele Comisiei, domnul senator
Raymond Luca, a menţionat faptul că, îşi menţine poziţia şi va realiza o
propunere legislativă în care această categorie, să aibă prioritate la angajare
la calificare egală.
Reprezentantul Ministerului Muncii a prezentat diverse variante de efort
bugetar, în condiţiile în care, aşa cum este bine cunoscut, prin efectul Legii
nr.283/2011 (Guvernul Boc), indemnizaţiile luptătorilor cu merite deosebite şi
a copiilor de eroi-martiri (peste 26 ani) au fost anulate pentru anul 2012.
Domnul Sorin Vintilă Meşter - Secretar de Stat al SSPR, şi-a exprimat
punctul de vedere referitor la proiectul de ordonanţă de urgenţă pentru plata
indemnizaţiilor, specificând faptul că, nu este posibil ca revoluţionarii să
devină asistaţi sociali prin noua ordonanţă de urgenţă, deoarece revoluţionarii
nu au nevoie de mila publicului.
Memorat
  • bradul
  • Hero Member
  • *****
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 765
  • Vezi Profilul
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #8410 : Iulie 03, 2012, 09:04:09 »

 "IV. Până la finalizarea procesului penal în care este implicat fostul Secretar de Stat George Costin, se suspendă de la plata indemnizaţiilor de gratitudine 3720 luptători remarcaţi ale căror certificate doveditoare au fost eliberate în perioada 1999 – 2002, cu evidenta încălcare a prevederilor art. 9 alin ( 51) din Legea nr. 341/2004."


     CA SA NU SE CREEZE CONFUZII SI DISCUTII INUTILE CRED CA AR TREBUI POSTATA LISTA CELOR 3720 LUPTATORI REMARCATI DECAT SA SE POSTEZE LA NESFARSIT ANUNTUL SSPR-ULUI.

 
Memorat
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #8411 : Iulie 03, 2012, 10:57:27 »

Anuntul publicat de SSPR ieri, luni, 2 iulie a.c., la adresa www.sspr.gov.ro/index.php?comunicate&id=299, de pe site-ul Guvernului Romaniei:

Pentru mai buna comunicare cu beneficiarii Legii 341/2004, începând cu 2 iulie 2012 angajații SSPR au obligația ca în momentul inițierii unei discuții cu revoluționarii, să se prezinte cu numele, prenumele și funcția ocupată în cadrul SSPR

      În conformitate cu prevederile art. 5 alin. 4 din Legea 760/2003, Secretarul de Stat emite următoarea instrucțiune:

       Pentru mai buna comunicare cu benegficiarii Legii 341/2004, dar și pentru respectarea statutului profesional al angajaților SSPR, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, începând cu 2 iulie 2012 personalul angajat are obligația ca în momentul inițierii unei discuții cu revoluționarii, să se prezinte cu numele, prenumele și funcția ocupată în cadrul SSPR.
 
       Neîndeplinirea prezentei instrucțiuni atrage după sine sancționarea administrativă.
« Ultima modificare: Iulie 03, 2012, 10:59:27 de către razvan »
Memorat
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #8412 : Iulie 03, 2012, 11:01:41 »

 
 In sfirsit o veste buna!
Memorat
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #8413 : Iulie 03, 2012, 11:42:37 »

Ordinul SSPR publicat ieri, 2 iulie 2012, la adresa http://www.sspr.gov.ro/index.php?comunicate&id=300:

Ordin privind numirea domnului STELIANIDE Dumitru în funcția de director de cabinet al cabinetului demnitarului

     În temeiul dispozițiilor art. 5 alin. 4 din Hotărârea Guvernului nr. 760/2003, privind organizarea și funcționarea Secretariatului de Stat pentru Problemele Revoluționarilor din Decembrie 1989, cu modificările și completările ulterioare, Secretarul de Stat al SSPR, desemnat prin Decizia Primului-Ministru nr. 324/30.05.2012 emite prezentul ORDIN:

     Art. 1 - Începând cu data de 01.07.2012 domnul Stelianide Dumitru este numit în funcția de director de cabinet.



GUVERNUL ROMÂNIEI
SECRETARIATUL DC STAT PENTRU PROBLEMELE REVOLUŢIONARILOR
DlNDECEMBRlt; 1989

___________________________________________________________________________________________________________
BUCUREŞTI. B-dul. IANCU DE HUNEDOARA 3 - 5, SECTOR l
TEL.: (4021) 319.86.26; (4021)319.86,27; FAX: (4021)319.86.28
C.F.4266499


ORDIN
privind numirea domnului Stelianide Dumitru în funcţia de director de cabinet al cabinetului demnitarului

   Având în vedere.

Art, 5 alin. (1) din  Hotărârea nr. 760 / 2003 privind organizarea şi funcţionarea Secretariatului de Stat pentru Problemele Revoluţionarilor din Decembrie 1989, cu modificările şi completările ulterioare;
Art.5 alin. (2} din ORDONANŢA nr. 32 / 1998 privind organizarea cabinetului demnitarului din administraţia publică centrală;
Decizia nr. 324/30.05.2012 privind numirea domnului Sorin Vintilă Meşter în funcţia de
secretar de stat la Secretariatul de Stat pentru Problemele Revoluţionarilor din Decembrie 1989;

În temeiul dispoziţiilor art.5 alin.(4) din Hotărârea Guvernului nr. 760/2003, privind organizarea si funcţionarea Secretariatului de Stat penlru Problemele Revoluţionarilor din Decembrie 1989. cu modificările ulterioare;

Secretarul de Stat al Secretariatului de Stat pentru Problemele Revoluţionarilor din Decembrie 1989, desemnat prin Decizia Primului-Ministru nr. 324/30.05.2012 emite prezentul


ORDIN

Art. 1 _ Începând cu data de 01.07.2012 domnul Stelianide Dumitru este numit în funcția de director de cabinet gradaţia 5, clasa de salarizare 88.


Bucuresti
Nr 79 din 29. 06. 2012
Memorat
  • oleoleole
  • Hero Member
  • *****
  • Deconectat Deconectat
  • Mesaje: 4677
  • Vezi Profilul
Răspuns: ANUNTURI
« Răspunde #8414 : Iulie 03, 2012, 13:54:26 »

Din cele prezentate rezultă o reducere substanţială după reducerea iniţială de acum câteva zile înainte. Se pare că SS-ul îşi face treaba.
Dacă îl mai aduce şi pe...
Dar să lăsăm diligenţele unora, ...noi cu ce contribuim?
Memorat
Pagini: 1 ... 559 560 [561] 562 563 ... 4525
Schimbă forumul: