Main Content:

Pagini: 1 ... 7 8 [9]

NOUTĂŢI !!!

Răspuns: NOUTĂŢI !!!
« Răspunde #120 : Septembrie 15, 2014, 12:30:16 »

[color=red]ÎN ATENŢIA POSESORILOR DE CERTIFICATE DE REVOLUŢIONAR (din Mureş) !!!!!!!!
[/color]
NU PUNEŢI BOTUL LA TRAFICANŢI, ŞI NU PLĂTIŢI PT SUSŢINEREA DOSARELOR !!!!!
NU ESTE MANDATAT NIMENI SĂ ,,VĂ AJUTE,, !!!
NU FACEŢI JOCUL TRAFICANŢILOR DE CERTIFICATE !!!
O SĂ PUBLIC DOSARELE ,,BĂIEŢILOR DEŞTEPŢI ,,!!!
NU VĂ JUCAŢI CU LIBERTATEA VOASTRĂ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 As.,,21Decembrie-Oraş Martir,,Tg-Mureş-Preşedinte: Hamar Alpár Benjámin
[/size]
Memorat
Răspuns: NOUTĂŢI !!!
« Răspunde #121 : Septembrie 16, 2014, 04:31:21 »

[color=red]ÎN ATENŢIA POSESORILOR DE CERTIFICATE DE REVOLUŢIONAR (din Mureş) !!!!!!!!
[/color]
NU PUNEŢI BOTUL LA TRAFICANŢI, ŞI NU PLĂTIŢI PT SUSŢINEREA DOSARELOR !!!!!
NU ESTE MANDATAT NIMENI SĂ ,,VĂ AJUTE,, !!!
NU FACEŢI JOCUL TRAFICANŢILOR DE CERTIFICATE !!!
O SĂ PUBLIC DOSARELE ,,BĂIEŢILOR DEŞTEPŢI ,,!!!

 As.,,21Decembrie-Oraş Martir,,Tg-Mureş-Preşedinte: Hamar Alpár Benjámin
[/size]

RANITULE; SPUNE SA O AUDA TOATA TARA CA TU ESTI PSD-IST SI CUNOSTI ADEVARUL PSD:

CAT ESTE SPAGA PTR DOSAR LA VIITOAREA COMISIE DE REVERIFICARE DE LUCREAZA DE ACUM DOUA SAPTAMINI..

CAT ATI SATABIOLIT SPAGA SI CU*M SE ACHITA! CONTUL DE CAMPANIE_VP P

[size=10pt]Măi Disperatule !
În Mureş un prieten de al tău, tot puşcăriabil adună bani pt ,,a ajuta la susţinerea dosarelor,, iar un alt impostor oferă serviciile contra cost pt a scoate din cei 1900 a lui Sanda .
Eu reprezint 99% din revoluţionarii din Mureş !
EU NU DAU ŞPAGĂ şi NU IAU ŞPAGĂ !!![/size]
Memorat
Răspuns: NOUTĂŢI !!!
« Răspunde #122 : Septembrie 22, 2014, 06:25:11 »


CONVOCAREA
Colegiului Consultativ al Revoluţionarilor
 
În conformitate cu art 7,alin.3 din Hotărârea de Guvern nr.563/2014, se convoacă Colegiului Consultativ al Revoluţionarilor la sediul Secretariatului de Stat pentru Recunoaşterea Meritelor luptătorilor împotriva regimului comunist instaurat în România în perioada 1945-1989, situat în Piaţă Presei Libere nr.1, Corp B, Etaj 3, Sector1, Bucureşti, în data de 23.09.2014, la ora 10:00.
La discuţii vor participa preşedintele sau, cu delegaţie, vicepreşedintele asociaţiilor de revoluţionari prezentate mai jos şi preşedintele sau, cu delegaţie, vicepreşedintele asociaţiilor de revoluţionari legal constituite până în decembrie 1992, conform tabelului prevăzut în Anexele 1 şi 2 din HG 566/1996.
La întrunire sunt invitate să participe şi organizaţiile de revoluţionari:
-B.N.R. 1989
-L.O.R.D. 1989
-Liga de Vest, prin reprezentanţii lor legali.
 
OBIECTUL DISCUŢIILOR: Aplicarea Legii 341/2004.
 
CONDIŢII DE PARTICIPARE: Prezentarea documentelor conform solicitărilor transmise prin Comunicatul postat pe www.sspr.gov.ro, în dată de 13 iunie 2014, inclusiv cele privind schimbarea denumirii, a organelor de conducere sau a sediului, sunt condiţii obligatorii pentru participare.
___________________
 
 
Anexa 1
 
TABEL
cu asociaţiile de urmaşi ai eroilor-martiri, răniţi, reţinuţi în Revoluţia română din decembrie 1989, înfiinţate până la data de 30 decembrie 1992
 
Nr.crt Denumirea Asociaţei Localitate Data sentintei
1 ASOCIATIA "17 DECEMBRIE" A RANITILOR SI FAMILIILOR INDOLIATE Timişoara 26 februarie 1990
2 ASOCIATIA LUPTATORILOR IN  REVOLUTIA DIN DECEMBRIE 1989, RANITI, INVALIZI SI URMASII CELOR DECEDATI Bucureşti 2 martie 1990
3 ASOCIATIA "RANITII REVOLUTIEI DIN DECEMBRIE 1989" Sibiu 19 martie 1990
4 ASOCIATIA "21 DECEMBRIE" Târgu Mureş 12 aprilie 1990
5 ASOCIATIA PENTRU CINSTIREA EROILOR-MARTIRI AI REVOLUTIEI DIN DECEMBRIE1989 Bucureşti 17 aprilie 1990
6 ASOCIATIA PENTRU ADEVARUL  REVOLUTIEI DIN JUDETUL CLUJ Cluj-Napoca 25 mai 1990
7 ASOCIATIA UMANITARA "22 DECEMBRIE 1989" Craiova 30 august 1990
8. ASOCIATIA "21 DECEMBRIE" Bucureşti 2 septembrie 1990
9 ASOCIATIA LUPTATORILOR, RANITI, INVALIZI SI URMASII CELOR DECEDATI Braşov 18 septembrie 1990
10 ORGANIZATIA "JILAVA 21-22  DECEMBRIE 1989 Bucureşti 30 octombrie 1990
11. ASOCIATIA RANITILOR SI URMASILOR CELOR DECEDATI IN DECEMBRIE 1989 Arad 19 noiembrie 1990
12 ASOCIATIA PENTRU CINSTIREA EROILOR MARTIRI AI REVOLUTIEI DIN DECEMBRIE 1989 Sibiu 13 decembrie 1990
13 ASOCIATIA LUPTATORILOR IN REVOLUTIA DIN DECEMBRIE 1989, RANITI, INVALIZI SI A URMASILOR CELOR DECEDATI Slobozia 8 februarie 1991
14 ASOCIATIA "21 DECEMBRIE1989" Reşiţa 2 aprilie 1991
15 ASOCIATIA LUPTATORILOR RANITI IN REVOLUTIA DIN DECEMBRIE 1989 Deva 2 mai 1991
16 ASOCIATIA LUPTATORILOR DIN TIMISOARA ARESTATI IN REVOLUTIA DIN 1989 Timişoara 29 iulie 1991
17 ASOCIATIA "21 DECEMBRIE1989" Cugir 21 martie 1992
18 ASOCIATIA "JILAVA '89 - RANITI SI RETINUTI Bucureşti 25 august 1992
19 FUNDATIA LUPTATORILOR DIN  REVOLUTIE 1989, RANITI, INVALIZI SI URMASII CELOR DECEDATI Piteşti 17 septembrie 1992
20 ASOCIATIA RANITILOR SI URMASILOR CELOR DECEDATI IN REVOLUTIA DIN DECEMBRIE1989 Constanţa 10 noiembrie 1992
 
Anexa 2
 
TABEL
cu asociaţiile de luptători în Revoluţia din decembrie 1989 legal înfiinţate până la data de 30 decembrie 1992

Nr.crt Denumirea Asociaţei Localitate Data sentinţei
1 ASOCIATIA "22 DECEMBRIE 1989" Cluj-Napoca 22 ianuarie 1990
2 ASOCIATIA DE CARITATE "REVOLUTIA ROMANA, DECEMBRIE 1989" Cluj-Napoca 7 februarie 1990
3 ASOCIATIA "CLUB 22" Bucureşti 13 februarie 1990
4 ASOCIATIA "FRATIE, EGALITATE, COLABORARE, COOPERARE" Timişoara 19 martie 1990
5 CLUBUL "TELEVIZIUNEA 22" Bucureşti 23 martie 1990
6 ECOFORUM - CLUBUL TINERILOR EROI Bucureşti 23 martie 1990
7 ASOCIATIA "16-21 DECEMBRIE" Bucureşti 27 martie 1990
8 ASOCIATIA "LIGA 22 DECEMBRIE 1989" Craiova 27 aprilie 1990
9 ASOCIATIA "VICTORIA" Timişoara 8 mai 1990
10 FUNDATIA REVOLUTIEI DIN ROMANIA – DECEMBRIE 1989 Bucureşti 7 iunie 1990
11 ORGANIZATIA "RADIO LIBERTATEA 22" Bucureşti 13 iunie 1990
12 ASOCIATIA LUPTATORILOR DIN DECEMBRIE 1989 Târgovişte 22 iunie 1990
13 ASOCIATIA "BRASOV -  DECEMBRIE 1989" Braşov 6 august 1990
14 FUNDATIA NATIONALA A REVOLUTIEI DIN DECEMBRIE 1989 Timişoara 21 septembrie 1990
15 FORUMUL REVOLUTIEI DIN DECEMBRIE "LIBERTATEA 1989" Timişoara 28 septembrie 1990
16 LIGA NATIONALA A LUPTATORILOR PENTRU VICTORIA REVOLUTIEI DIN DECEMBRIE 1989 SI A CINSTIRII EROILOR-MARTIRI Bucureşti 29 septembrie 1990
17 ASOCIATIA "SIBIU - DECEMBRIE 1989" Sibiu 4 octombrie 1990
18 FUNDATIA "ROMANIA TANARA" Bucureşti 14 noiembrie 1990
19 FUNDATIA JUDETEANA ARAD A REVOLUTIEI DINDECEMBRIE 1989 Arad 19 noiembrie 1990
20 ASOCIATIA LUPTATORILOR REVOLUTIEI DIN DECEMBRIE 1989 Bucureşti 17 decembrie 1990
21 ASOCIATIA "TELECOM" DECEMBRIE '89 Bucureşti 21 decembrie 1990
22 ASOCIATIA LUPTATORILOR IN REVOLUTIA DIN DECEMBRIE 1989 Reşiţa 1 februarie 1991
23 LIGA NATIONALA A LUPTATORILOR DIN DECEMBRIE 1989 Bucureşti 1 februarie 1991
24 FUNDATIA REVOLUTIONARILOR "TOMIS - 22" Constanţa 11 iunie 1991
25 ASOCIATIA "22 DECEMBRIE 1989 Iaşi 14 octombrie 1991
26 ASOCIATIA LUPTATORILOR DIN REVOLUTIA ROMANA- DECEMBRIE 1989 Cluj-Napoca 3 ianuarie 1992
27 ASOCIATIA LUPTATORILOR DIN DECEMBRIE 1989 Turda 3 ianuarie 1992
28 ASOCIATIA "14 DECEMBRIE 1989" Iaşi 20 ianuarie 1992
29 ASOCIATIA "CLUB 22" Buzău 11 martie 1992
30 ASOCIATIA "ALIANTA POPORULUI" Bucureşti 12 mai 1992
31 ASOCIATIA LUPTATORILOR IN REVOLUTIA DIN DECEMBRIE 1989 Caransebeş 23 iulie 1992
32 ASOCIATIA "25 DECEMBRIE 1989" Bucureşti 24 iulie 1992
33 ASOCIATIA "ROMANIA '89" Bucureşti 28 august 1992
34 LIGA LUPTATORILOR DIN DECEMBRIE 1989 Satu Mare 5 noiembrie 1992
35 ORGANIZATIA LUPTATORILOR  DIN DECEMBRIE 1989 PENTRU  CINSTIREA EROILOR-MARTIRI DIN 16-21 DECEMBRIE 1989 Bucureşti 16 noiembrie 1992
36 ASOCIATIA "22 DECEMBRIE" Giurgiu 17 noiembrie 1992
37 ASOCIATIA REVOLUTIONARA 22-25 DECEMBRIE 1989 Botoşani 20 noiembrie 1992
38 ASOCIATIA REVOLUTIEI DIN DECEMBRIE 1989 Bucureşti 26 noiembrie 1992
39 ASOCIATIA"23 DECEMBRIE-METROU" Bucureşti 10 decembrie 1992
40 ASOCIATIA "CLUB 22 RADIO" Bucureşti 16 decembrie 1992


Memorat
Răspuns: NOUTĂŢI !!!
« Răspunde #123 : Octombrie 08, 2014, 06:07:21 »

http://www.sspr.gov.ro/index.php?comunicate&id=458

  În ședința de Guvern din data de 07.10.2014  a fost aprobat Memorandumul privind alocarea fondurilor necesare la bugetul de stat, pentru anul 2015, în vederea reluării plăților privind indemnizațiile reparatorii pentru toate categoriile de beneficiari, conform prevederilor Legii nr.341/2004 și măsuri referitoare la situația beneficiarilor Legii 341/2004.
   Memorandumul a fost încheiat ținând cont de voința exprimată în Protocolul din data de 23.09.2014, anexat,  încheiat între Secretariatul de stat pentru recunoaşterea meritelor luptătorilor împotriva regimului comunist instaurat în România în perioada 1945-1989 și Asociaţiile şi Organizaţiile de Revoluţionari prezente la întrunirea Colegiului Consultativ al Revoluţionarilor.

 


INFORMAŢIE DE PRESĂ privind actele normative incluse pe agenda şedinţei Guvernului României din 7 octombrie
07 Octombrie

I.    PROIECTE DE LEGE-se vor trimite către Parlament

1.    PROIECT DE LEGE pentru modificarea şi completarea Legii nr.360/2002 privind Statutul polițistului
Proiectul de Lege aprobat de Guvern modifică și completează Statului polițistului (Legea nr. 360/2002) în urma Deciziei Curții Constituționale nr. 392 din 2 iulie 2014. Modificările vizează reglementarea sistemului de recompense, a cercetării disciplinare și a sancțiunilor care se aplică polițiștilor.
2.    PROIECT DE LEGE privind stimularea investitorilor individuali
Guvernul a aprobat acest Proiect de Lege. Proiectul creează condițiile pentru evidențierea și punerea la lucru a capitalului de risc destinat afacerilor aflate în stadiu timpuriu, cu efect multiplicator în economie. Scopul proiectului este stimularea fiscală a investitorilor individuali în vederea realizării de investiții în IMM-uri nou create.
3.    PROIECT DE LEGE pentru aprobarea unor măsuri în domeniul promovării producerii energiei electrice din surse regenerabile de energie.
Guvernul a aprobat acest Proiect de Lege prin care este determinată necesitatea de a asigura aplicarea în continuare și fără discriminare a prevederilor Legii 220/2008 cu modificările si completările ulterioare, pentru centrale electrice din surse regenerabile de peste 125 MW și a armonizarea cadrului legislativ național cu prevederile cuprinse în orientările privind ajutoarele de stat pentru protecția mediului și energie pentru perioada 2014-2020.

II.    ORDONANȚE DE URGENȚĂ
1.    ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ pentru modificarea Legii nr. 198/2008 privind serviciile consulare pentru care se percep taxe și nivelul taxelor consulare la misiunile diplomatice și oficiile consulare ale României în străinătate
Ordonanța de Urgență adoptată de Guvern vizează, printre altele:
- includerea transferului bancar printre modalitățile de plată a taxelor consulare,
- sistematizarea tuturor serviciilor consulare prestate cu titlu gratuit,
- extinderea regimului de gratuitate asupra unor servicii consulare prestate în cazuri umanitare sau speciale,
- alinierea la reglementările comunitare.

III.    HOTĂRÂRI
1.    HOTĂRÂRE privind stabilirea pentru anul 2014 a cuantumului plăților directe unice pe suprafață, a plăților separate pentru zahăr și a plăților specifice pentru orez, care se acordă în agricultură, în sectorul vegetal
Guvernul a adoptat această Hotărâre.
2.    HOTĂRÂRE privind aprobarea schemei de minimis „Achiziționarea de către producătorii agricoli de berbeci de reproducție din rase specializate și de juninci din rase specializate”
Guvernul a adoptat această Hotărâre.
3.    HOTĂRÂRE privind aprobarea schemei „Ajutor de minimis pentru compensarea efectelor fenomenelor hidrometeorologice nefavorabile manifestate în perioada mai-iulie 2014 ce au produs pagube în sectorul apicol”
Guvernul a adoptat această Hotărâre.
4.    HOTĂRÂRE privind aprobarea schemei de minimis „Ajutor specific compensatoriu acordat exploatațiilor vegetale înregistrate în sistemul de agricultură ecologică”
Guvernul a adoptat această Hotărâre.
5.    HOTĂRÂRE privind aprobarea schemei „Ajutoare de minimis pentru compensarea efectelor fenomenelor hidrometeorologice nefavorabile manifestate în perioada ianuarie-august 2014 care se acordă în agricultură, în sectorul vegetal”
Guvernul a adoptat această Hotărâre.
6.    HOTĂRÂRE pentru completarea art.3 din anexa nr.1 la Hotărârea Guvernului nr.717/2009 privind aprobarea normelor de implementare a programului „Prima casă”
Prin Hotărârea adoptată de Guvern Se stabilește un plafon destinat pentru garantarea achiziției sau construirii unei locuințe de către persoanele cu cetățenie română care locuiesc în străinătate și au permis de ședere și de muncă eliberate de autoritățile statului respectiv. Această sumă-plafon, de 25 milioane lei, este o parte din plafonul rămas nealocat și/sau neutilizat destinat ANL.
7.    HOTĂRÂRE pentru aprobarea amendamentului convenit prin schimbul de scrisori semnate la Bucureşti la 27 iunie 2014 şi la Paris la 24 iulie 2014 între Guvernul României şi Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei la Acordul-cadru de împrumut dintre România şi Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, semnat la 2 februarie 2007 la Bucureşti şi la 9 februarie 2007 la Paris, pentru finanţarea primei faze a Proiectului ''Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apă şi canalizare, a staţiilor de tratare a apei potabile şi staţiilor de epurare a apelor uzate în localităţile cu o populaţie de până la 50.000 locuitori ”
Actul normativ adoptat de Guvern aprobă un amendament la Acordul-cadru de împrumut dintre România și BDCE. Prin acest amendament, economiile realizate pe parcursul implementării proiectului, 5.870.000 euro din împrumut, sunt alocate pentru finanțarea a patru noi subproiecte, în județele Caraș-Severin, Mehedinți și Teleorman.
8.     HOTĂRÂRE pentru modificarea regimului juridic al unor blocuri de locuinţe pentru tineri destinate închirierii, construite prin programe de investiţii la nivel naţional şi aflate în administrarea consiliilor locale
Prin Hotărârea adoptată de Guvern se reglementează situația juridică a două blocuri de locuințe din Craiova care au fost repartizate ca locuințe sociale destinate familiilor evacuate din locuințele retrocedate în natură foștilor proprietari.
9.     HOTĂRÂRE privind aprobarea stemelor comunelor Pui şi Baia de Criş, judeţul Hunedoara
Guvernul a adoptat această Hotărâre.
10.     HOTĂRÂRE privind aprobarea stemelor comunelor Ocniţa, Odobeşti şi Răzvad, judeţul Dâmboviţa
Guvernul a adoptat această Hotărâre.
11.     HOTĂRÂRE privind aprobarea stemelor comunelor Bistra, Boiu Mare, Câmpulung la Tisa, Copalnic-Mănăştur şi Mireşu Mare, judeţul Maramureş
Guvernul a adoptat această Hotărâre.
12.     HOTĂRÂRE privind aprobarea stemei comunei Teregova, judeţul Caraş-Severin
Guvernul a adoptat această Hotărâre.
13.     HOTĂRÂRE privind aprobarea stemei oraşului Şimleu Silvaniei, judeţul Sălaj
Guvernul a adoptat această Hotărâre.
14.     HOTĂRÂRE pentru aprobarea Strategiei guvernamentale pentru dezvoltarea sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii şi îmbunătăţirea mediului de afaceri din România-Orizont 2020
Guvernul a adoptat această Hotărâre. Strategia cuprinsă în actul normativ urmărește sprijinirea sectorului IMM și îmbunătățirea mediului de afaceri, precum și transpunerea principiilor din documentul Small Business Act, elaborat sub egida Comisiei Europene.
15.     HOTĂRÂRE privind actualizarea valorilor de inventar ale unor bunuri aflate în domeniul public al statului şi în administrarea Administraţiei Naţionale ''Apele Române''- Administraţia Bazinală de Apă Crişuri, aflată în coordonarea Ministerului Mediului şi Schimbărilor Climatice, prevăzute în anexa nr.12 la Hotărârea Guvernului nr.1705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, ca urmare a reevaluării
Guvernul a adoptat această Hotărâre.
16.     HOTĂRÂRE privind transmiterea unei părţi de imobil, aflat în domeniul public al statului, din administrarea Ministerului Apărării Naţionale în administrarea Ministerului Afacerilor Interne şi pentru actualizarea anexelor nr.1 şi 4 la Hotărârea Guvernului nr.1705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului
Prin Hotărârea adoptată de Guvern, o parte dintr-un imobil aflat în domeniul public al statului și în administrarea MApN se trece în administrarea MAI pentru amplasarea Centrului de Comunicații și Informatică din subordinea IGSU.
17.     HOTĂRÂRE privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli aferent activităţii de privatizare al Oficiului Participaţiilor Statului şi Privatizării în Industrie pe anul 2014
Guvernul a adoptat Hotărârea privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli aferent activității de privatizare pe anul 2014 pentru Oficiul Participațiilor Statului și Privatizării în Industrie.
Veniturile totale estimate pentru anul in curs sunt de 51.285 mii lei, iar cheltuielile totale de 51.060 mii lei.
18.     HOTĂRÂRE privind privind repartizarea pe județe a sumelor necesare pentru finanțarea cheltuielilor privind drumurile județene și comunale
Potrivit Hotărârii adoptate de Guvern, bugetele locale ale județelor se suplimentează cu sumele defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru finanțarea cheltuielilor privind drumurile județene și comunale. Suma totală este de 450.000 mii lei, iar repartizarea se face după cum urmează: 65% din sumă este alocată în mod egal fiecărui județ, iar 35% se alocă proporțional cu lungimea drumurilor județene și comunale, capacitatea financiară a județelor și ținând seama de analizele de specialitate.
19.     HOTĂRÂRE privind darea unui imobil în folosință gratuită Asociației “Grupul pentru Dialog Social”
Guvernul a adoptat această Hotărâre.

IV.    MEMORANDUMURI
1.    MEMORANDUM cu tema: Aprobarea semnării de către primul-ministru al României, a scrisorii de notificare către directorul general CERN, referitoare la primirea de către România a statutului de membru plin CERN, în anul 2015, în devans cu o lună faţă de termenul stabilit prin Acordul de aderare, precum şi a reducerii contribuţiei financiare a României, la CERN, în anul 2015
Guvernul a aprobat acest Memorandum.
2.    MEMORANDUM cu tema: Aprobarea de către Guvernul României a acţiunilor pregătitoare privind construcţia în România a Centrului internaţional pentru studii avansate asupra sistemelor fluvii-delte-mări (DANUBIUS-RI) în cadrul  Strategiei Europa 2020 şi a Strategiei Uniunii Europene pentru regiunea Dunării şi declararea acestui proiect ca ''proiect strategic de importanţă naţională'', în domeniul cercetării științifice
Guvernul a aprobat acest Memorandum.
3.    MEMORANDUM cu tema: Aprobarea semnării Memorandumului de Înţelegere privind implementarea proiectelor comune de cercetare între Ministerul Educaţiei Naţionale şi Agenţia Universitară a Francofoniei
Guvernul a aprobat acest Memorandum.
4.    MEMORANDUM cu tema: deblocarea sumelor blocate prin OUG nr. 59/2014
Guvernul a aprobat acest Memorandum.
5.    MEMORANDUM cu tema: Prima maşină - Program de stimulare a cumpărării de autoturisme noi
Prin Memorandumul aprobat de Guvern se inițiază programul guvernamental Prima Mașină, program destinat tinerilor care nu au avut pana acum în proprietate un autoturism. Prin stimularea producătorilor auto, programul va avea efecte benefice multiple, economic și social.
6.    MEMORANDUM cu tema: Aprobarea deplasării personalului din cadrul Ministerului Culturii şi a invitaţilor instituţiei la târgurile internaţionale de carte, în anul 2014
Acest Memorandum a fost retras de inițiator.
7.    MEMORANDUM cu tema: alocarea fondurilor necesare la bugetul de stat, pentru anul 2015, în vederea reluării plăților privind indemnizațiile reparatorii pentru toate categoriile de beneficiari, conform Legii nr. 341/2004 și măsuri referitoare la situația beneficiarilor Legii nr. 341/2004
Guvernul a aprobat acest Memorandum. Documentul propune alocarea fondurilor necesare pentru indemnizațiile reparatorii, clarificarea situației privind modul de preschimbare a certificatelor de revoluționar, inclusiv prin constituirea unui Comitet interministerial pentru optimizarea cadrului legislativ în domeniu.

V.    INFORMĂRI
1.    INFORMARE privind stadiul pregătirii alegerilor pentru Preşedintele României în anul 2014
Guvernul a primit Informarea săptămânală privind stadiul pregătirii alegerilor pentru Președintele României. În săptămâna care a trecut, BEC a emis Decizia nr. 36D/28.09.2014 privind măsurile pentru colectarea datelor și informarea opiniei publice privind prezența la vot și Decizia nr. 37D/28.09.2014 privind unele măsuri pentru buna desfășurare a activității birourilor electorale ale secțiilor de votare.
Pentru primul tur de scrutin al alegerilor vor fi tipărite 20.745.068 buletine de vot de către RA Monitorul Oficial, vor fi confecționate 94.220 ștampile cu mențiunea VOTAT de către RA Monetăria Statului și vor fi imprimate 18.190.957 timbre autocolante de către RA Imprimeria BNR. În țară vor fi organizate 18.550 secții de votare, iar MAE va asigura funcționarea a 294 de secții de votare în străinătate.

VI.    NOTE
1.    NOTĂ privind situaţia indemnizaţiilor persoanelor cu dizabilități
Guvernul a primit această Notă în care este prezentată situația indemnizațiilor pentru persoanele cu handicap și variantele de indexare ale acestora.

VII.    PUNCTE DE VEDERE
1.    PUNCT DE VEDERE al Guvernului referitor la propunerea legislativă intitulată „Lege pentru completarea art. 9 din Legea  nr. 213/1998 privind bunurile proprietate publică”, iniţiată de domnul deputat PNL Costel Şoptică şi de un grup de parlamentari aparţinând Grupului parlamentar al PNL(Bp. 271/2014)
Aviz favorabil.
2.    PUNCT DE VEDERE al Guvernului referitor la Propunerea legislativă intitulată „Lege pentru modificarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice”, iniţiată de domnul deputat PSD Ioan Munteanu împreună cu un grup de deputaţi – PSD, PNL, PP-DD  (Bp. 677/2013,  Plx. 282/2014)
Aviz favorabil.
3.    PUNCT DE VEDERE al Guvernului referitor la propunerea legislativă intitulată „Lege privind organizarea şi funcţionarea caselor de ajutor reciproc”, iniţiată de domnul senator PSD Şerban Nicolae  (Bp. 19/2014)
Aviz nefavorabil.
4.    PUNCT DE VEDERE al Guvernului referitor la Propunerea legislativă intitulată „Lege de modificare a Ordonanţei de Urgenţă nr. 34/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului naţional unic pentru apeluri de urgenţă”, iniţiată de domnul deputat PNL Valentin Rusu (Bp. 142/2014)
Aviz nefavorabil.
5.    PUNCT DE VEDERE al Guvernului referitor la propunerea legislativă intitulată ”Lege pentru modificarea şi completarea unor acte normative din domeniul fiscal şi al protecţiei sociale” iniţiată de doamna deputat PSD Tamara Dorina Ciofu împreună cu un grup de parlamentari din Grupurile parlamentare ale PSD, PNL, PP-DD ȘI UDMR (Bp. 205/2014)
Aviz nefavorabil.
6.    PUNCT DE VEDERE al Guvernului referitor la propunerea legislativă intitulată „Lege pentru modificarea art. 109 alin. (Cool din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice”, iniţiată de domnul deputat PSD Marian Ghiveciu şi un grup de parlamentari aparţinând Grupurilor parlamentare ale PSD, UNPR, PNL, PP-DD, UDMR şi PD-L (Bp. 297/2014)
Aviz nefavorabil.
7.    PUNCT DE VEDERE al Guvernului referitor la propunerea legislativă intitulată „Lege pentru completarea Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor de şomaj şi stimularea forţei de muncă”, iniţiată de domnul deputat PD-L Cezar–Florin Preda şi un grup de deputaţi aparţinând Grupului parlamentar al  PD-L (Bp. 337/2014)
Aviz nefavorabil.
8.    PUNCT DE VEDERE al Guvernului referitor la propunerea legislativă intitulată „Lege privind modificarea şi completarea Legii nr. 448/2006, privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap”, iniţiată de domnul senator PNL Sebastian Grapă împreună cu un grup de parlamentari PNL (Bp. 235/2014)
Aviz nefavorabil.
9.    PUNCT DE VEDERE al Guvernului referitor la propunerea legislativă intitulată „Lege pentru completarea art. 190¹ al Legii nr.95/2006 privind reforma în domeniul sănătății”, iniţiată de domnul deputat Petru Movilă aparținând Grupului parlamentar al PD-L (Bp.137/2014)
Aviz nefavorabil.
10.    PUNCT DE VEDERE al Guvernului referitor la propunerea legislativă intitulată ”Lege pentru modificarea şi completarea  art. 140 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal” iniţiată de domnul deputat Dumitru Ovidiu Ioan, deputat neafiliat, împreună cu un grup de parlamentari din Grupurile parlamentare ale PSD și PP-DD (Bp. 318/2014)
Aviz nefavorabil

Memorat
Răspuns: NOUTĂŢI !!!
« Răspunde #124 : Octombrie 08, 2014, 06:14:25 »

 ÎN ATENŢIA REVOLUŢIONARILOR MUREŞENI !

Pe Face Book este creat un grup al revoluţionarilor mureşeni. Informaţiile se dau direct de la ,,SURSĂ,, şi ,,nu prin surse,, !
[/b]
Memorat
Răspuns: NOUTĂŢI !!!
« Răspunde #125 : Octombrie 09, 2014, 14:51:38 »


www.sspr.gov.ro/index.php?comunicate&id=461
Miercuri, 8 octombrie 2014


COMUNICAT – Concurs

     Având în vedere aparitia Hotărârii de Guvern nr.563/2014 privind organizarea şi funcţionarea Secretariatului de stat pentru recunoaşterea meritelor luptătorilor împotriva regimului comunist instaurat în România în perioada 1945-1989, publicată în Monitorul Oficial nr.612 din 19 august 2014, data de la care instituţia noastră a intrat în proces de reorganizare.
     Vă aducem la cunoştinţă că în data de 03.10.2014 a fost afișat un anunţ la intrarea in sediul instituţiei noastre privind scoaterea la concurs a unor posturi vacante/temporar vacante contractuale, conform  documentului ataşat.
     Persoanele interesate, care îndeplinesc condiţiile generale de participare şi condiţiile specifice pentru fiecare post, pot depune documentaţia de concurs la sediul instituţiei Cam.354 până la data de 17.10.2014, în baza HG nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.
 
     Pentru a vizualiza ANUNTUL, daţi click pe fişierul ataşat....




R O M Â N I A
GUVERNUL ROMÂNIEI
SECRETARIATUL DE STAT PENTRU RECUNOASTEREA MERITELOR
LUPTĂTORILOR ÎMPOTRIVA REGIMULUI COMUNIST INSTAURAT ÎN
ROMÂNIA ÎN PERIOADA 1945-1989

ANUNT CONCURS

03.10.2014
     Secretariatul De Stat Pentru Recunoasterea Meritelor Luptătorilor Împotriva Regimului Comunist Instaurat În România În Perioada 1945-1989 organizează concurs pentru ocuparea unui număr de 11 posturi vacante de execuție si un numar de 1 post vacant de conducere, de personal
contractual ( 2 posturi cu studii medii și 10 posturi cu studii superioare)
, după cum urmează:
                    Departamentul pentru revolutionari
                    - 1 post- de Sef serviciu
                    - 6 posturi- de Inspector de specialitate IA
                    - 1 post- Referent IA
                    Departamentul pentru luptatorii in rezistenta anticomunista
                    - 1 post- Referent IA
                    Serviciul Contencios Administrativ
                    - 1 post- Inspector de specialitate IA
                    Compartimentul Petitii Resurse Umane Logistica
                    - 1 post- Inspector de specialitate IA
                    Compartimentul Control
                    - 1 post- Consilier IA
     Concursul se va desfăşura In conformitate cu dispoziţiile H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare In grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.


I. CONDITII GENERALE
     Potrivit art. 3 din H.G. nr. 286/2011 poate participa la concursul pentru ocuparea unui post vacant persoana care indeplineşte următoarele condiţii:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul In România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) Indeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau In legătură cu serviciul, care Impiedică Infăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei In care a intervenit reabilitarea.


II. DOCUMENTE
   (1) Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor prezenta:
a)cerere de Inscriere la concurs adresată conducătorului institutiei;
b)copia actului de identitate;
c)copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
d)copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea in muncă;
e)cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale;
f)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g)curriculum vitae;
h)alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului.
   (2) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, In clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, In formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
   (3) În cazul documentului prevăzut la alin. (1) lit. e), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la Inscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data
desfăşurării primei probe a concursului.
   (4) Actele prevăzute la alin. 1 lit. b), c), d) şi h) vor fi prezentate şi In
original In vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.


III.CONCURSUL
     Concursul se va desfăşura la sediul Secretariatul De Stat Pentru Recunoasterea Meritelor Luptătorilor Împotriva Regimului Comunist Instaurat În România În Perioada 1945-1989, Piata Presei Libere nr.1,corp B, etaj 3, sector 1, Bucureşti, astfel:
- proba scrisă in data de 17.11.2014, ora 12:00;
- interviul in data de 24.11.2014, ora 10:00.

     Cererile de Inscriere insoţite de actele pentru Inscrierea la concurs se depun la secretariatul comisiei de organizare a concursului din cadrul Secretariatului De Stat Pentru Recunoasterea Meritelor Luptătorilor Împotriva Regimului Comunist Instaurat În România În Perioada 1945-1989, Piata Presei
Libere nr.1,corp B, etaj 3, sector 1, Bucureşti, astfel:
     Documentele necesare Inscrierii la concurs se depun la cam. 354, in perioada 03.10.2014 – 17.10.2014, in intervalul orar 10:00-16:00.

     Cererea de Inscriere se gaseste la secretariatul comisiei de organizare a concursului, cam. 354;
     Termen limită de depunere a dosarelor de Inscriere la concurs:
17.10.2014 ora 17,00.


IV.CONDITIILE SPECIFICE,
bibliografia specifica, generala, tematica si prezentarea generală a posturilor vacante de personal contractual de executie/conducere

- 1 post vacant de personal contractual de conducere – Sef serviciu – in cadrul Departamentul pentru revolutionari
Prezentare generala - conduce si raspunde de organizarea activitatii specifice in scopul gestionarii problematicii date in autoritatea Secretariatului de Stat referitoare la revoluţionarii din decembrie 1989, respectiv :
-monitorizează si raspunde de respectarea drepturilor şi facilităţilor stablite prin acte normative pentru revoluţionarii din decembrie 1989;
-asigură relaţiile Secretariatului de Stat cu asociaţiile revoluţionarilor din decembrie 1989, din România;
-efectueaza studii si analize privind activitatea la nivelul asociatiilor revoluţionarilor din decembrie 1989;
-asigura crearea, actualizarea şi dezvoltarea bazei de date referitoare la categoriile de persoane din competenta departamentului si raspunde de gestionarea corespunzatoare a acesteia.

Condiţii specifice de participare:
-studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domenile : economic, administrativ, juridic.
-prezinta un avantaj cursurile postuniversitare/master si certificari in domeniul studiilor sau conexe acestora inclusiv in domeniul gestionarii si valorificarii bazelor de date.
-vechime în specialitatea sudiilor absolvite : 5ani;
-cunoștințe operare PC: nivel avansat de operare pachetul de programe Microsoft Office, Internet, Mail4

BIBLIOGRAFIE SPECIFICA si TEMATICA
- Legea Arhivelor Nationale nr. 16/1996, republicata
  - Capitolul III - Obligatiile creatorilor si detinatorilor de documente
  - Capitolul VI - Raspunderi si sanctiuni
- OG 27/2002, privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor
- Legea 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica, republicata
  - Capitolul I - Dispozitii generale
  - Capitolul II - Proceduri privind participarea cetatenilor si a asociatiilor legal constituite la procesul de elaborare a actelor normative si la procesul de luare a deciziilor
______________________________________________________________________________________________________

- 6 posturi vacante de personal contractual de executiei - Inspector
de specialitate IA – in cadrul Departamentul pentru revolutionari

Prezentare generala - desfasoara activitati specifice privind :
-respectarea drepturilor şi facilităţilor stablite prin acte normative pentru revoluţionarii din decembrie 1989;
-asigurarea relaţiilor Secretariatului de Stat cu asociaţiile revoluţionarilor din decembrie 1989, din România;
-efectuarea de studii si analize privind activitatea la nivelul asociatiilor revoluţionarilor din decembrie 1989;
-crearearea, actualizarea şi dezvoltarea bazei de date referitoare la categoriile de persoane din competenta departamentului si raspunde de gestionarea corespunzatoare a acesteia;
-întocmirea de studii în vederea fundamentarii unor măsuri de diversificare a resurselor financiare destinate sustinerii programelor si proiectelor aplicabile categoriilor de persoane din competenta departamentului.

Condiţii specifice de participare:
-studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniile : economic, administrativ, stiinte sociale, relatii publice, sociologie-psihologie, istorie, stiintele comunicarii.
-prezinta un avantaj cursurile postuniversitare/master si certificari in domeniul studiilor sau conexe acestora inclusiv in domeniul gestionarii si valorificarii bazelor de date.
-vechime în specialitatea sudiilor absolvite 2ani;
-cunoștințe operare PC: nivel avansat de operare pachetul de programe Microsoft Office, Internet, Mail

BIBLIOGRAFIE SPECIFICA si TEMATICA
- Legea Arhivelor Nationale nr. 16/1996, republicata
  - Capitolul III - Obligatiile creatorilor si detinatorilor de documente
  - Capitolul VI - Raspunderi si sanctiuni
- OG 27/2002, privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor5
     - 1 post temporar vacant de personal contractual de executiei - Inspector de specialitate IA – in cadrul Serviciului Contencios Administrativ
Prezentare generala
- desfasoara activitati specifice privind :
-redacteaza orice inscris care reprezinta intereselor instituţiei în faţa instanţelor judecătoreşti de orice grad şi a altor organe jurisdicţionale,potrivit legii;
-redactarea căilor de atac prevăzute de Codul de Procedură Civilă în cauzele în care instituţia este parte şi redactează întămpinări.
-redactarea căilor de atac împotriva hotărârilor judecătoreşti în care instituţia este parte;
-avizarea, din punct de vedere al legalităţii, actele juridice producătoare de efecte juridice la care Secretariatul de Stat este parte;
-avizarea, din punct de vedere al legalităţii, orice măsuri care sunt de natură să angajeze răspunderea patrimonială a Secretariatului de Stat ori să aducă atingere drepturilor acestuia sau ale personalului din subordine.

Condiţii specifice de participare:
-studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul : juridic
-prezinta un avantaj cursurile postuniversitare/master si certificari in domeniul studiilor sau conexe acestora.
-vechime în specialitatea sudiilor absolvite 2ani;
-cunoștințe operare PC: nivel avansat de operare pachetul de programe Microsoft Office, Internet, Mail

BIBLIOGRAFIE SPECIFICA si TEMATICA
- Legea nr.514/2003 privind organizarea si exercitarea profesiei de consilier juruidic
  - CAPITOLUL II - Dobandirea si incetarea calitatii de consilier juridic
  - CAPITOLUL III - Organizarea si protectia profesiei de consilier juridic
- STATUTUL profesiei de consilier juridic
  - Sectiunea 1-Realizarea profesiei
  - Sectiunea a 2-a-Dobandirea calitatii de consilier juridic
  - Sectiunea a 3-a-Exercitarea profesiei
- Codul penal si codul de procedura penala
- Codul civil si codul de procedura civila
________________________________________________________________________________________________

- 1 post vacant de personal contractual de executie – Inspector de specialitate IA – in cadrul Compartimentului Petitii Resurse Umane Logistica
Prezentare generala
- desfasoara activitati specifice administrative de gestionare a petitiilor, in domeniul liberului acces la informatii de interes public, resurse umane si logistica, precum si de gestionare inclusiv arhivare a documentelor care rezulta in urma desfasurarii si finalizarii activitatilor in domeniile sus mentionate.

Condiţii specifice de participare:
-studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domenile : economic, administrativ, juridic.
-prezinta un avantaj cursurile postuniversitare/master si certificari in domeniul studiilor sau conexe acestora inclusiv in domeniul gestionarii si valorificarii bazelor de date.
-vechime în specialitatea sudiilor absolvite : 2ani;
-cunoștințe operare PC: nivel avansat de operare pachetul de programe Microsoft Office, Internet, Mail

BIBLIOGRAFIE SPECIFICA si TEMATICA
- Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public
  - CAPITOLUL II - Organizarea si asigurarea accesului la informatiile de interes public
  - CAPITOLUL III - Sanctiuni
- Legea Arhivelor Nationale nr. 16/1996, republicata
  - Capitolul III - Obligatiile creatorilor si detinatorilor de documente
  - Capitolul VI - Raspunderi si sanctiuni
Legea 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica, republicata
- OG 27/2002, privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor
________________________________________________________________________________________________

- 1 post vacant de personal contractual de executiei – Consilier IA – in cadrul Compartimentului Control
Prezentare generala
- desfasoara activitati specifice in stricta conformitate cu reglementarile legale in materie, referitoare la exercitarea controlului managerial si efectueaza control financiar de gestiune asupra gestiunilor financiare, materiale, mijloace fixe si circulante si a evidentei materiale si contabile ale Secretariatului de Stat.

Condiţii specifice de participare:
-studii superioare absolvite cu diplomă de licență
-conditie obligatorie calificari si/sau certificari necesare potrivit legii pentru exercitarea misiunilor de audit.
-prezinta un avantaj cursurile postuniversitare/master si certificari in domeniul studiilor sau conexe acestora inclusiv in domeniul gestionarii si valorificarii bazelor de date.
-vechime în specialitatea sudiilor absolvite : 2ani;
-cunoștințe operare PC: nivel avansat de operare pachetul de programe Microsoft Office, Internet, Mail


BIBLIOGRAFIE SPECIFICA si TEMATICA
- Oug 34 din 2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a7 contractelor deconcesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii
  - CAPITOLUL II -Reguli comune aplicabile pentru atribuirea contractului de achiziţie publică
  - CAPITOLUL III -Proceduri de atribuire
- Ordinul MFP nr.923/2014 pentru aprobarea normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv
- OG nr.119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar preventiv
- OMFP nr.1649/2011 privind exercitarea controlului finananciar preventiv
-OMFP nr.1679/2003 privind exercitarea controlului finananciar preventiv propriu
- Legea nr 500/2002 privind finantele publice
_____________________________________________________________________________________________

- 1 post temporar vacant de personal contractual de executiei – Referent IA – in cadrul Departamentului pentru luptatori impotriva regimului anticomunist
- 1 post vacant de personal contractual de executiei – Referent IA – in cadrul Departamentului pentru revolutionari
Prezentare generala
- desfasoara activitati specifice administrative, de secretariat, arhiva si de suport, inclusiv atributii de conducator auto pentru cele doua departamente ale institutiei.

Condiţii specifice de participare:
-studii medii.
-permis de conducere categoria B
-prezinta un avantaj cursurile postuniversitare/master si certificari in domeniul studiilor sau conexe acestora inclusiv in domeniul gestionarii si valorificarii bazelor de date.
-vechime în specialitatea sudiilor absolvite : 2ani;
-cunoștințe operare PC: nivel avansat de operare pachetul de programe Microsoft Office, Internet, Mail

BIBLIOGRAFIE SPECIFICA si TEMATICA
- OUG 195/2002 Privind circulatia pe drumurile publice, republicat, cu
modificarile si completarile ulterioare
- Ordonanta 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli
pentru autoritatile administratiei publice si institutiile publice
- Legea Arhivelor Nationale nr. 16/1996 republicata
  - Capitolul III - Obligatiile creatorilor si detinatorilor de documente
  - Capitolul VI - Raspunderi si sanctiuni8
__________________________________________________________________________________________________


BIBLIOGRAFIE GENEREALA si TEMATICA
(valabila pentru toti candidatii)
- Legea nr. 477 din 8 noiembrie 2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice;
- Legea 319 din 2006 a securitatii si sanatatii in munca
  - CAPITOLUL III -Obligaţiile angajatorilor
  - CAPITOLUL IV Obligaţiile lucrătorilor
- HG nr. 1425/2006, pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006
  - CAPITOLUL V -Instruirea lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca
- Legea nr 307 din 2006 actualizata privind apararea impotriva incendiilor cu modificarile si completarile ulterioare
  - CAP II Obigatii privind apararea impotriva incendiilor
- Legea nr. 53 din 24 ianuarie 2003 – Codul muncii, republicată;
  - TITLUL II - Contractul individual de muncă
  - TITLUL VI – Formarea profesională
  - TITLUL XI – Răspunderea juridică - Capitolul II – Răspunderea disciplinară
- HG nr.563/2014 privind organizarea şi funcţionarea Secretariatului de stat pentru recunoaşterea meritelor luptătorilor împotriva regimului comunist instaurat în România în perioada 1945-1989;
- Legea nr.341/2004 a recunoştinţei faţă de eroii-martiri şi luptătorii care au contribuit la victoria Revoluţiei române din decembrie 1989, precum şi faţă de persoanele care şi-au jertfit viaţa sau au avut de suferit în urma revoltei muncitoreşti anticomuniste de la Braşov din noiembrie 1987;
- HG nr.1412 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii recunoştinţei faţă de eroii-martiri şi luptătorii care au contribuit la victoria Revoluţiei române din decembrie 1989 nr. 341/2004.
_______________________________________________________________________________________________

Pentru relații suplimentare telefon 021/319.86.26



SECRETAR DE STAT
ADRIAN SANDA
Memorat
Răspuns: NOUTĂŢI !!!
« Răspunde #126 : Noiembrie 26, 2014, 06:22:16 »

     Felicit pe cei care au reusit la "concursul" pentru posturi in SSPR, inclusiv pe cei admisi dupa contestatii, chiar daca, dupa reverificarea lucrarilor li s-a dublat punctajul aruncand serioase semne de intrebare si asupra punctajului real dat lucrarilor admise initial.
     Il felicit si pe domnul Hamar si voi profita de ocazie solicitandu-i domnului Sanda ca, inainte de a-i semna angajarea, sa-i impuna desecretizarea numelor tuturor revolutionarilor mureseni cu certificate preschimbate si numele celorlalti revolutionari din tara, pentru care asociatia domniei sale a acordat avize, date asupra carora domnul Hamar a pastrat cu strasnicie un secret absolut.
     De asemenea, ii voi solicita domnului Sanda ca, in lipsa informatiilor refuzate de domnul Hamar, sa ne comunice lista sumelor virate asociatiei 21 Decembrie Tg-Mures pentru constructia monumentului care nu s-a construit.
     Daca nu voi primi aceste informatii inainte de semnarea angajarii domnului Hamar, voi considera ca acesta este angajat pentru ascunderea infractiunilor si voi proceda in consecinta.


Măi Păcăliciule !
Am candidat pt acest post pt că sînt revoluționar autentic și nu-s corupt ! Am îndeplinit cerințele postului și am participat la examenele organizate. Eu n-am copiat și nu sunt susținut de mafia certificatelor ! Dacă voi fi acceptat în noua echipă a ,,sspr,,-ului voi lucra pt interesele revoluționarilor (ca și pînă acum ) Baza de date cu revoluționarii mureșeni este predat la ,,sspr,, ! E munca mea și niciodată nu vei pune mîna pe ea și nici pe Asociația ,,21 Decembrie-Oraș Martir,,Tg-Mureș !!!!!Ps. Dacă voi fi angajat la ,,sspr,,(încă nu sînt anunțate rezultatele concursului) va fi pt că am dovedit că știu și pot muncii !Eu n-am făcut și nu voi face niciodată jocul nimănui ! Eu n-am avizat pe nimeni și n-am intervenit pt nimeni ! Fiecare răspunde pt cea făcut !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sincere condoleanțe DISPERATULE !

Memorat
Răspuns: NOUTĂŢI !!!
« Răspunde #127 : Noiembrie 27, 2014, 05:23:43 »

REZULTATE NOTE INTERVIU din data de 24.11.2014
 
Pentru Inspector IA –Compartiment Petiții Resurse Umane Logistică
1.Ioniță Mădălina Mihaela - 61,66 puncte ADMIS
 
Pentru Șef Serviciu-Departamentul pentru Revoluționari
1.Cechi Cristina Valentina - 83,33 puncte   ADMIS
 
Pentru Inspector specialitate IA-Serviciul Contencios Administrativ
1.Luca Emilia Daniela - 68,33 puncte ADMIS
 
Pentru Inspector de specialitate IA- Departamentul pentru Revoluționari
 
1.Vasile Mihaela Cristina - 85 puncte ADMIS
2.Dascălu Dana Sorina - 80 puncte ADMIS
3.Gadină Mihail Valentin - 80 puncte ADMIS
4.Hamar Alpar Beniamin - 75 puncte ADMIS
5.Almășan Ioana - 41,66 puncte RESPINS
6.Eremia Nicolae Daniel - 40 puncte RESPINS
 
Pentru Referent IA-Departamentul pentru Revoluționari
1.Roncescu Ionuț  - 71,66 puncte ADMIS
 
Contestațiile se formulează în scris la sediul institutiei, în termen de 48 ore.
 
Felicit pe toti cei admisi.Ma bucur mult pentru Hamar Alpar Beniamin(Beny)si pentru doamna Dascălu Dana Sorina.
La treaba oameni buni.Sper sa va faceti datoria cu cinste si responsabilitate in spiritul legii si adevarului.

Memorat
Răspuns: NOUTĂŢI !!!
« Răspunde #128 : Noiembrie 27, 2014, 05:31:24 »

personal contractual de executie -Inspector de specialitate IA – in cadrul Departamentul pentru revolutionari
Prezentare generala - desfasoara activitati specifice privind :
-respectarea drepturilor şi facilităţilor stablite prin acte normative pentru revoluţionarii din decembrie 1989;
-asigurarea relaţiilor Secretariatului de Stat cu asociaţiile revoluţionarilor din decembrie 1989, din România;
-efectuarea de studii si analize privind activitatea la nivelul asociatiilor revoluţionarilor din decembrie 1989;
-crearearea, actualizarea şi dezvoltarea bazei de date referitoare la categoriile de persoane din competenta departamentului si raspunde de gestionarea corespunzatoare a acesteia;
-întocmirea de studii în vederea fundamentarii unor măsuri de diversificare a resurselor financiare destinate sustinerii programelor si proiectelor aplicabile categoriilor de persoane din competenta departamentului.

Condiţii specifice de participare:
-studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniile : economic, administrativ, stiinte sociale, relatii publice, sociologie-psihologie, istorie, stiintele comunicarii.
-prezinta un avantaj cursurile postuniversitare/master si certificari in domeniul studiilor sau conexe acestora inclusiv in domeniul gestionarii si valorificarii bazelor de date.
-vechime în specialitatea sudiilor absolvite 2ani;
-cunoștințe operare PC: nivel avansat de operare pachetul de programe Microsoft Office, Internet, Mail
[/size]
Memorat
Pagini: 1 ... 7 8 [9]
Schimbă forumul: